*bitchslap* I ain;t no woman, you fool!quote:
Well, you might not be one, but you think like one.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*bitchslap* I ain;t no woman, you fool!
Op zulke dagen mis ik mijn tech-nerd ex
Maar goed, heb de $4.80 kabel besteld.
Thanks for the site-tip Roy!
(en de rest voor de andere hulp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef PhalanX het volgende:
kunnen we het nu weer over mijn dilemma hebben?De eerste x heb ik ook aardig moeite met hem gehad, vooral als al die raket aanvallen madderfakking snel achter elkaar komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2e X was ik zwaar overpowered, en gebruikte ik mijn summon op het moment dat ze begonnen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Yupquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:31 schreef PhalanX het volgende:
en laat me raden... toen had je die natuurlijk met 5 sterren afgesloten...
Doe dat maar jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je gelooft me niet?![]()
Of zal ik mijn fictieve FF lim. Crisis Core psp , FFCloud zwaard, jap import FF XIII en de rest van de shit weer terug in mijn denkbeeldige kast stoppen![]()
NERD!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Of zal ik mijn fictieve FF lim. Crisis Core psp , FFCloud zwaard, jap import FF XIII en de rest van de shit weer terug in mijn denkbeeldige kast stoppen![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:17 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Doe dat maar ja
Maar inderdaad, afgezien van de opmerking dat je DS zelf uitgespeeld zou hebben, waarvan ik dus uit betrouwbare bron heb vernomen dat dit niet waar is, weinig Bullshit van jou
n00bquote:Op zondag 16 mei 2010 10:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gloeiende tandjes![]()
Was 16 minuten bezig met Mission Mark 51 , Laatste Titan zeg maar
Had hem bijna op 3/4 al kapot geslagen, doet hij plots een pearless attack ofzo
Lightning in 1 klap dood , 16000 HP weg, foetsie.......fucker
Heb jij hem al gekickt danquote:
Nee, dat dan ook weer nietquote:
hehe ik krijg dinsdag GOW 3 binnenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat dan ook weer nietBen wel al drie games verder sinds XIII
quote:Square Enix has reported an impressive set of financial results for the year ended March 31, 2010.
Company-wide net sales were up 41.7 per cent to 192,257 million yen ($2.1b / £1.4b), while profits jumped 50.1 per cent to 9,509 million yen ($102.9m / £69.6m).
The publisher said that Final Fantasy XIII, Dragon Quest IX: Sentinels Of The Starry Skies, Batman: Arkham Asylum, Kingdom Hearts 358/2 Days and Dragon Quest VI became new million selling titles during the 12 month period.
Net sales for Square’s game division increased 128.4 per cent year-on-year to 109,949 million yen ($1.2b / £805.2m), while operating income lifted 254 per cent to 23,814 million yen ($257.6m / £174.4m).
"We are pleased to announce results for the fiscal year ended March 2010 that achieve the highest net sales, operating income and recurring income since the merger in April 2003,” said Square Enix president Yoichi Wada. “Including flagship titles of Final Fantasy and Dragon Quest, we released five titles that became million-sellers - three of which shipped over three million units.
“During the year we also successfully acquired and integrated UK based Eidos with a goal of expanding our own powerful IP line-up and strengthening our business platform in North America and Europe. Furthermore, we were able to raise our ability to meet the rapidly changing operating environment by our streamlining of the group's headcount and asset levels.”
For the current fiscal year ending March 31, 2011, the wider company expects a 16.8 per cent drop in sales to 160,000 million yen ($1.7b / £1.2b), but a 26.2 per cent jump in profits to 12,000 million yen ($129.8, / 87.9m).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
Que ? , nooit last van gehad.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:06 schreef Ang3l het volgende:
FF XIII via HDMI
Al moet ie wel ophouden met storen/haperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |