Bij VI valt dat jij wel mee, de gast wordt meestal gevraagd over zijn of haar kijk op het voetbal. Daar is niks mis mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:49 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er van die mensen komen die echt niks boeiends of diep over voetbal te zeggen hebben, en dat er dan misschien wel weer 10 minuten over de gast gepraat word.
Nee hoor, Johan is geweldig, Rene is perfect en Willfred Genee presenteert uitstekend. Echter, ze hebben niet de rechten van de beelden en te weinig budget om er wat van te laten zien, ze hebben niet de spelers of de bondscoach aan tafel omdat ze in Scheveningen zitten en ze hebben de commercial breaks. De uitzendingen zijn ook niet echt op lekkere tijden geplandquote:Op zondag 25 april 2010 02:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrees dat Johan te kritisch en te realistisch is voor het oranje publiek. Die willen hossen en polonaise lopen en Jack van Gelder maakt zulke televisie voor ze.
Tien over tien is toch alleen maar vanavond? Immers, de rest van de dagen speelt er 's avonds een ploeg tot zeker 22:15. ( reken nog wat blessuretijd erbij )quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Nee hoor, Johan is geweldig, Rene is perfect en Willfred Genee presenteert uitstekend. Echter, ze hebben niet de rechten van de beelden en te weinig budget om er wat van te laten zien, ze hebben niet de spelers of de bondscoach aan tafel omdat ze in Scheveningen zitten en ze hebben de commercial breaks. De uitzendingen zijn ook niet echt op lekkere tijden gepland
Bij de NOS zit de volgevreten Jack van Gelder die op de automatische piloot z'n programmaatjes draait en de Jan en Youri Mulders die ik al vele malen uitgekotst heb. Hugo Borst is natuurlijk wél super. Maar dit programma heeft weer de bondscoach, de spelers en de beelden
Ik ben bang dat ik na een aantal VI's sufgeluld ben en dat ik de Studio Sportzomers die op de lekkere tien over tien tijd gepland staat meer waardeer omdat ze "dichtbij het vuur" zitten en ze hebben de beelden. Het gemis aan diepgang en de minder interessante "vaste" tafelbezetting zal ik voor lief moeten nemen
gister ff gekeken maar wat een nietszeggend prgramma is dat zeg....hugo is zo nu en dan best vermakelijk als side kick bij studio voetbal maar 1 uur lang alleen maar hugo-talk trek ik echt niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:17 schreef jjstyle333 het volgende:
Alleen jammer dat Hugo niet in Zuid Afrika zit.
Niet echt verbazend, komend van een ajaciedquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:11 schreef afcajos het volgende:
En welke dagen en hoelaat kunnen we Jack's zonnebankbruine harses zien dan? Dat vind ik overigens leuker dan VI.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef j95 het volgende:
Ik vind het decor (zover er een decor is) een beetje tegenvallen..
Met beter weer zitten ze waarschijnlijk ook op het terras. Een noodoplossing is dit dus lijkt me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef j95 het volgende:
Ik ook, gewoon ergens binnen, weg van de ramen, zou veel gezelliger zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef j95 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef BB-King het volgende:
Zou Wesley in die 10 minuten nog snel een kwakje geloost hebben in Yolanthe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |