Dus ik werk bij Van der Ende Racing Inn en vandaag was er Red Bull KartFight. Het zag er veelbelovend uit, de deelnemers van vandaag. Maar god, wat zat daar een gehandicapte mongool bij:
Het ging zo ontzettend traag, en van zijn gezicht kon ik aflezen dat hij de kart te sloom vond, ja sorry maar die karts zijn gemaakt voor mensen
ONDER de 130 kilo.
Tweede heat dan.
Heat 1 was uitgelopen, maar we konden het beperken en dus kon iedereen toch weer op tijd beginnen. Komt die josti haastig aanrennen, vergeet ie z'n rubberen stoeltje

_!!
Komt ie zo aan de kant, klagen van die kart rijd kut en blablablabla. Ik had gewoon zin om keihard die mongool uit te schelden maarja, klant is koning. Met veel moeite pers ik hem in een nieuwe kart en reed hij weer op slakkentempo weg. Uiteindelijk reed ie dus 1,5 seconden sneller, en hij gelijk zeiken over slecht onderhoud enz.. nouja, iedereen reed goed behalve die dikke pad
Als troostprijs ( en bek-dicht-houdertje ) gaf ik hem Four-Pack Red Bull én 4 vrijkaartjes voor de Masters op Zandvoort.
Ik heb de mensen daar al gebeld om te waarschuwen
Klacht: Josti die niet kan karten en vervolgens gebrekkig onderhoud de schuld geeft.