Geweldige OPquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje is mijn kloon. Alsof zo'n faler echt kan zijn. Dat moet toch wel gespeeld zijn?
Maar die wedstrijd tegen rusland toen met het ek was wel leuk. Eindigde in een gevecht met de buurvrouwquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje is mijn kloon. Alsof zo'n faler echt kan zijn. Dat moet toch wel gespeeld zijn?
wij hebben een fapfapfap vis gezien gisterenquote:
voetbal haalt het slechtste in een mens naar bovenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd tegen rusland toen met het ek was wel leuk. Eindigde in een gevecht met de buurvrouw
Ik zie daar echt tegenop. Als ze winnen dan hoor je de weken erna niets anders meer uit de media en is elke halve gladiool in extase en kunnen ze het nergens anders meer over hebben.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We willen het WK winnen want dan is er groot feest
Picsquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wij hebben een fapfapfap vis gezien gisteren
Waaromquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd tegen rusland toen met het ek was wel leuk. Eindigde in een gevecht met de buurvrouw
sad but treuquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zie daar echt tegenop. Als ze winnen dan hoor je de weken erna niets anders meer uit de media en is elke halve gladiool in extase en kunnen ze het nergens anders meer over hebben.
DAT DOELPUNT HE! VAN KUIT?1/! HAD JE DA GEZIEN!! LEGEANDERAISHCH!!1
En jaren later: waar was jij toen Nederland het WK won?
En daar zie ik nog het meest tegenop. Want dan moet ik antwoorden: op m'n zolderkamertje WoW aan het spelen, waar anders?
Wat een verkrachting.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik was even mijn UI aanpassen. Alleen de bril is niet duidelijk.
Ik ben echt een slet hequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wij gingen nog een keer dineren!!!! Ik heb nog ergens een topic met bewijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |