Wat zit je nou te pimpen met je vwo, elke oetlul met een beetje boerenverstand kan het vwo halen. Stelt niks meer voorquote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er niet voor schaam het VWO bijna afgerond te hebben
Henrydg kan het blijkbaar nietquote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Wat zit je nou te pimpen met je vwo, elke oetlul met een beetje boerenverstand kan het vwo halen. Stelt niks meer voor
"Kan"? Iets met mentaliteit enzulksquote:
Hij faalt gewoonquote:Op zondag 25 april 2010 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Kan"? Iets met mentaliteit enzulks
Kan? Ik voer geen flikker uit op de HAVO en ik haal het gemakkelijk. Met een beetje motivatie haal ik gemakkelijk het Gymnasium, debiel.quote:
Nee jij faalt heel erg hard.quote:
Doe niet zo cool mien jong, anders dan komen we eem langs met de FOK! knokploeg (met killingmachines zoals: Emimich, Advancedpower, Michielos, [insert andere gast met een grote bek maar met een triest uiterlijk]quote:Op zondag 25 april 2010 03:04 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hier stoer doen met hun rugzakkenIk neem al mijn spullen mee in een plastieken zak van de HEMA, lekker alternatief
quote:Op zondag 25 april 2010 03:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe niet zo cool mien jong, anders dan komen we eem langs met de FOK! knokploeg (met killingmachines zoals: Emimich, Advancedpower, Michielos, [insert andere gast met een grote bek maar met een triest uiterlijk Mr.Cooper?]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |