abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 april 2010 @ 21:47:43 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_80678073
TOKIO (ANP) - De Japanse bondscoach Takeshi Okada is geschrokken van de kwaliteiten van Arjen Robben. De Nederlander schoot zijn club Bayern München woensdag naar de zege op Olympique Lyon in de Champions League. Japan is bij het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika één van de tegenstanders van het Nederlands elftal in groep E.

,,Robben is een fantastische speler. Ik weet niet hoe je hem moet stoppen'', bekende Okada tegen Aziatische media. De trainer lijkt ten einde raad over de strijdwijze tegen Oranje: ,,Ze hebben ook nog Van Persie en Kuijt. We kunnen ze niet allemaal mandekking geven.''

Okada loofde ook de schotkracht binnen het Nederlands elftal: ,,Ze kunnen van alle afstanden schieten, heel anders dan bij ons.'' De angst zit er goed in bij de coach: ,,De Nederlanders hebben een team van een veel hoger niveau.''

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_80678138
Tijdens het vorige EK:
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:50:15 #3
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_80678155
Arsenal-spits Nicklas Bendtner beschouwt Nederland als een van de belangrijkste outsiders voor het winnen van de wereldtitel komende zomer in Zuid-Afrika. Dat laat de Deen althans weten op de website van de FIFA waar hij uitgebreid aan het woord komt.

Zoals bekend is Denemarken ingedeeld in een groep met Oranje, Japan en Kameroen. ‘Ik heb een behoorlijke kennis van het Nederlandse voetbal’, meldt Bendtner, die een belangrijk aandeel had in de plaatsing van de Deense nationale ploeg voor het WK door in de laatste kwalificatiewedstrijd de gelijkmaker tegen Portugal voor zijn rekening te nemen.

‘We hebben al eerder tegen Nederland gespeeld. Met Arsenal heb ik verschillende Nederlandse spelers ontmoet in de Europese toernooien en dan is er natuurlijk nog mijn teammaatje bij Arsenal, Robin van Persie. Gezien het aanwezige materiaal behoort Nederland voor mij zonder meer tot de kanshebbers.’

Voor wat zijn eigen land betreft predikt Bendtner realisme. ‘We zijn maar een klein landje met vijf miljoen inwoners. Wij reizen niet bepaald af naar Zuid-Afrika als een van de favorieten, maar aan de andere kant: Denemarken heeft wel vaker verrast op een groot eindtoernooi, dus waarom zou dat nu niet kunnen?!’
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')