Sinds wanneer schrijf jij normaal?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:23 schreef Paardenhaar het volgende:
Hallo,
Waarschijnlijk wisten de meesten al gelijk waar dit over zou gaan zodra ze mijn gebruikersnaam lazen. Ik vind het schandalig dat jullie mijn broer Marcel Roubos belachelijk maken. Nog erger, jullie plaatsen foto's van mij en mijn dochter op deze website. Tevens, vind ik het onprettig dat al mijn tekst word veranderd door gebruiker Penisbaard. De teksten die hij op afbeeldingen laat zien, heeft hij zelf bewerkt. Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om te stoppen met het belachelijk maken van mij, mijn dochter en mijn broer.
Als jullie met mij een discussie willen aangaan kan dat per email, n.paardehaar@hotmail.com
Sinds Penisbaard mijn teksten veranderd en jullie mij toch niet serieus nemen, kan ik maar beter zo schrijven. Duidelijk voor iedereen. Ik ben geen domme koe, zoals menig hier denkt.quote:
halon nou vOLGENS MIJN DENKT NIEMAND DAT HORO MAAR DAT KAN OOK AAN MIJN LIGGE GREOTEJES FRED EN RIAquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:25 schreef Paardenhaar het volgende:
[..]
Sinds Penisbaard mijn teksten veranderd en jullie mij toch niet serieus nemen, kan ik maar beter zo schrijven. Duidelijk voor iedereen. Ik ben geen domme koe, zoals menig hier denkt.
Het is zeker een kunst om als een debiel te typen, op dit forum.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
halon nou vOLGENS MIJN DENKT NIEMAND DAT HORO MAAR DAT KAN OOK AAN MIJN LIGGE GREOTEJES FRED EN RIA
Hoe kan Penisbaard überhaupt teksten veranderen op FOK! zowel als jouw krabbel op mijn Hyves?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:25 schreef Paardenhaar het volgende:
[..]
Sinds Penisbaard mijn teksten veranderd en jullie mij toch niet serieus nemen, kan ik maar beter zo schrijven. Duidelijk voor iedereen. Ik ben geen domme koe, zoals menig hier denkt.
Microsoft Paint, en andere afbeeldingverwerkers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe kan Penisbaard überhaupt teksten veranderen op FOK! zowel als jouw krabbel op mijn Hyves?
Verandert, domme koe.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:25 schreef Paardenhaar het volgende:
[..]
Jij bent nep.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:27 schreef Paardenhaar het volgende:
[..]
Microsoft Paint, en andere afbeeldingverwerkers.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 02:05 schreef paardehaar het volgende:
marcel heeft al een jaar geen pc meer
en ik ben zijn zus dus ik kan het weten en die penisbaard de vries heeft nepprofielen aangemaakt op mijn broers naam op internet tik in marcel roubos en henk de vries staan er allemaal hartjes met marcel ik hou van je met allemaal fotos van mijn broer en toen ging ik denken is een vrouw en mis is ze weljaloers weet het heel zeker normaallich ik al te slapen mijn meissie moet morgen naar school , maar dit wil ik gewoon uit de luccht hebben dat mijn broer een pedofiel is echt zielig
Zeer grote kans dat dat dus gewoon een kopie is. Die persoon heeft gewoon de krabbels van mij ( /mijn broer ) gelezen en probeert nu grappig te zijn. Dat is dus NIET zo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:28 schreef o.us het volgende:
Hier een andere Natascha die in mijn topic terecht kwam. Met dezelfde debiel spelling als op Hyves.
[..]
Hoe krabbelde jij dan debiel naar mij toe met dezelfde verwachting om jou serieus te nemen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:29 schreef Paardenhaar het volgende:
[..]
Zeer grote kans dat dat dus gewoon een kopie is. Die persoon heeft gewoon de krabbels van mij ( /mijn broer ) gelezen en probeert nu grappig te zijn. Dat is dus NIET zo.
Zoals in mijn veranderde post staat, ben ik niet de enige die op mijn hyves account zit. Marcel beschikt ook over de inloggegevens..quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe krabbelde jij dan debiel naar mij toe met dezelfde verwachting om jou serieus te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |