Ga je me niet missen, broer van me?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:35 schreef Adelante het volgende:
Ah, mooi tijdens mijn dienst! Betaald verlof voor Ade
Nee wel die van mijn buurmanquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
die van mij is kwijt , mag ik de jouwe lenen ?
Ik ga naar Manhattan vanavond, dus neequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga je me niet missen, broer van me?
pauper , in de coffeshop zittenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ga naar Manhattan vanavond, dus nee
In Arnhem is het geen coffeeshop, harry!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
pauper , in de coffeshop zitten
Telt zuipen op een verjaardag ook?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:36 schreef afcajos het volgende:
Mensen die rond die tijd niet aan het zuipen zijn in de kroeg/club
troll.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
mooie tijd om naar bed te gaan. Gelukkig moet ik nog wat DVDtjes kijken.
Op de FP F5-en?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gelukkig is er meer te doen op een zaterdagavond als deze.
Bijvoorbeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Mensen die structureel iedere zaterdag avond moeten zuipen, en nooit van dat patroon kunnen afwijken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:36 schreef afcajos het volgende:
Mensen die rond die tijd niet aan het zuipen zijn in de kroeg/club
Mensen die dat soort dingen zeggen hebben geen maten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:14 schreef Superlam het volgende:
[..]
Mensen die structureel iedere zaterdag avond moeten zuipen, en nooit van dat patroon kunnen afwijken.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Mensen die een verband lijken te zien tussen een aantal vrienden en een coma op zondagochtend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen zeggen hebben geen maten.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Dat verband is er toch ook?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mensen die een recht evenredig verband lijken te zien tussen een aantal vrienden en een alcoholpromillage op zaterdagnacht.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]Je bent wel sappig. Je zit vol met vocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Hoezo reageer je in dit topic? Om 0.00 uur heeft je moeder toch al een verhaal voorgelezen, terwijl jij in bed ligt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent wel sappig. Je zit vol met vocht.
Ik vind het leuk jou soms te verblijden met een semi-hatelijke opmerking. Mensen die happen zijn leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoezo reageer je in dit topic? Om 0.00 uur heeft je moeder toch al een verhaal voorgelezen, terwijl jij in bed ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |