nee, voor. Als je voor 1 april aangifte deed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
Zo ik weet komt dat pas vanaf 1 juli.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef nikkitaa het volgende:
ja een oudee niemand reageert erop als je ruzie komt maken moet je niet bij mij wezen je komt hier om te praten samen niet om bitchie te doen
Iets met leestekens en zelf het goede voorbeeld geven qua "praten".quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef nikkitaa het volgende:
ja een oudee niemand reageert erop als je ruzie komt maken moet je niet bij mij wezen je komt hier om te praten samen niet om bitchie te doen
Dat maakt weinig indruk, droppie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:33 schreef nikkitaa het volgende:
so be it darling;)
Misschien moet jij niet van zulke achterlijke vragen stellen en gelijk een goed antwoord verwachten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef nikkitaa het volgende:
mensen hoe oud zijn jullie dit is toch een site om te praten met elkaar:S waarom z'n een haat gelijk?
Nou, we zijn zó oud dat we gewoon al op school hebben leren schrijven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef nikkitaa het volgende:
mensen hoe oud zijn jullie dit is toch een site om te praten met elkaar:S waarom z'n een haat gelijk?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef nikkitaa het volgende:
Ja, je negeert wel vaker zaken die je niet echt interesseren. Leraren, enzo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef nikkitaa het volgende:
Ok in iedergeval bedankt dat er mensen bij zijn die normaal kunnen reageren:):) ik negeer de rest
Goedzo, fuck die haters! Ik vind jouw wel een toffe userquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef nikkitaa het volgende:
Ok in iedergeval bedankt dat er mensen bij zijn die normaal kunnen reageren:):) ik negeer de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |