Dat is waar, maar ik blijf het maar een matige plaat vinden.quote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Grrommit het volgende:
Bij rage is de mediteradinges mix juist ook zo lekker! Dat intro om in te mixxen
De artiest en titel staan toch onder het filmpje.. ik neem aan dat zij het dan ook gemaakt hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Welke producer heeft deze plaat gemaakt?
T is eigenlijk nog best tof ook.. "clip" en nummer...quote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Welke producer heeft deze plaat gemaakt?
Tssss, venray-video was de bomb jung!!!quote:Op zondag 25 april 2010 12:57 schreef Koepert het volgende:
Iig beter dan die venray shit waar t-force laatst mee aan kwam zetten..
Heb het na 4 minuten van verdriet uitgezet..quote:Op zondag 25 april 2010 13:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tssss, venray-video was de bomb jung!!!![]()
En Patrick Jumpen is een held, hij had ook ergens zo'n video staan waar hij uitlegde hoe Jump tot stand was gekomen. Daaruit blijkt dat hij NIET de grondlegger van de jump isno shit, sherlock. En dat legt hij in zo'n vercrapt engels uit dat het hilarisch is
Ahhh...hier issie:
4 minuten volgehouden! je verdient een lintje... heb het na 5 seconden wel geschoten met z'n steenkolen engels.quote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb het na 4 minuten van verdriet uitgezet..
NEM, FTS, Bleeding, Rage staan er zeker in.quote:Op zondag 25 april 2010 12:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik blijf het maar een matige plaat vinden.
Dit is ook niet de versie die iedereen bedoelt, de meest gangbare versie is met de zangbreak, maar die past voor mij echt in een rijtje met FTS,NEM,Partylover,Bleeding etc... En daarom zal hij wel in de top 25 staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |