Ja dat was het plan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Je gaat zelf een bankje in elkaar timmeren?
Toch maar eerst boodschappen doen: de zon moet nog even op gang komen, het is nu nog net te fris.
Voor 39 euro heb je een leuk bankje bij een bouwmarkt, kun je het zelf niet voor timmeren. En dan kun je het eventueel een leuk kleurtje gevenquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was het plan.
Maar nu begin ik te twijfelen.
Nog maar eens goed nadenken...in de zon!
moet je een heel leger buiten de deur houden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kop verbrand, ben volledig gaar, maar 't staat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevloekt en getierd en liters zweet verlorenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je een heel leger buiten de deur houden?![]()
maar wel mooi gedaan![]()
heb je gezweet of gezwoten?
nah mop neem nog maar een extra biertjequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gevloekt en getierd en liters zweet verloren![]()
Heb vandaag zeker drie liter gedronken om vochtverlies te compenseren.
Wat een drama om die palen erin waterpas en op gelijke hoogte in te krijgen. Ik denk dat ik iedere paal wel tien keer erin en eruit heb gehad (keer 70 kilo).
Begon vanmorgen al dat ik nog een kar met afval weg moest brengen en in mijn haast niet goed de aanhanger had gekoppeld. Die was ik dus na dertig meter kwijt en het ding koos zijn eigen pad. Was ook niet blijven hangen aan het kabeltje en de stekkerdoos natuurlijk aan gort. Kon ik eerst een nieuwe stekkerdoos voor die aanhanger gaan kopen en bevestigen. Afijn, al lang blij dat ik geen schade aan derden had veroorzaakt.
Heb net de laatste twee blikjes op.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nah mop neem nog maar een extra biertje
Ik ben trots op je..quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gevloekt en getierd en liters zweet verloren![]()
Heb vandaag zeker drie liter gedronken om vochtverlies te compenseren.
Wat een drama om die palen erin waterpas en op gelijke hoogte in te krijgen. Ik denk dat ik iedere paal wel tien keer erin en eruit heb gehad (keer 70 kilo).
Begon vanmorgen al dat ik nog een kar met afval weg moest brengen en in mijn haast niet goed de aanhanger had gekoppeld. Die was ik dus na dertig meter kwijt en het ding koos zijn eigen pad. Was ook niet blijven hangen aan het kabeltje en de stekkerdoos natuurlijk aan gort. Kon ik eerst een nieuwe stekkerdoos voor die aanhanger gaan kopen en bevestigen. Afijn, al lang blij dat ik geen schade aan derden had veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar wel een goed idee, ik rij even naar de pomp voor wat raketjes en bier
Ziet er strak uit Teunquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar wel een goed idee, ik rij even naar de pomp voor wat raketjes en bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |