Ja dat was het plan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
Je gaat zelf een bankje in elkaar timmeren?
Toch maar eerst boodschappen doen: de zon moet nog even op gang komen, het is nu nog net te fris.
Voor 39 euro heb je een leuk bankje bij een bouwmarkt, kun je het zelf niet voor timmeren. En dan kun je het eventueel een leuk kleurtje gevenquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was het plan.
Maar nu begin ik te twijfelen.
Nog maar eens goed nadenken...in de zon!
moet je een heel leger buiten de deur houden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kop verbrand, ben volledig gaar, maar 't staat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevloekt en getierd en liters zweet verlorenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je een heel leger buiten de deur houden?![]()
maar wel mooi gedaan![]()
heb je gezweet of gezwoten?
nah mop neem nog maar een extra biertjequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gevloekt en getierd en liters zweet verloren![]()
Heb vandaag zeker drie liter gedronken om vochtverlies te compenseren.
Wat een drama om die palen erin waterpas en op gelijke hoogte in te krijgen. Ik denk dat ik iedere paal wel tien keer erin en eruit heb gehad (keer 70 kilo).
Begon vanmorgen al dat ik nog een kar met afval weg moest brengen en in mijn haast niet goed de aanhanger had gekoppeld. Die was ik dus na dertig meter kwijt en het ding koos zijn eigen pad. Was ook niet blijven hangen aan het kabeltje en de stekkerdoos natuurlijk aan gort. Kon ik eerst een nieuwe stekkerdoos voor die aanhanger gaan kopen en bevestigen. Afijn, al lang blij dat ik geen schade aan derden had veroorzaakt.
Heb net de laatste twee blikjes op.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nah mop neem nog maar een extra biertje
Ik ben trots op je..quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gevloekt en getierd en liters zweet verloren![]()
Heb vandaag zeker drie liter gedronken om vochtverlies te compenseren.
Wat een drama om die palen erin waterpas en op gelijke hoogte in te krijgen. Ik denk dat ik iedere paal wel tien keer erin en eruit heb gehad (keer 70 kilo).
Begon vanmorgen al dat ik nog een kar met afval weg moest brengen en in mijn haast niet goed de aanhanger had gekoppeld. Die was ik dus na dertig meter kwijt en het ding koos zijn eigen pad. Was ook niet blijven hangen aan het kabeltje en de stekkerdoos natuurlijk aan gort. Kon ik eerst een nieuwe stekkerdoos voor die aanhanger gaan kopen en bevestigen. Afijn, al lang blij dat ik geen schade aan derden had veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar wel een goed idee, ik rij even naar de pomp voor wat raketjes en bier
Ziet er strak uit Teunquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar wel een goed idee, ik rij even naar de pomp voor wat raketjes en bier
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dames, dank voor de complimenten![]()
Die grondboor was overigens een prima hulp. Eén keer gas geven en je wordt tot aan je ellebogen in het gat getrokken. Twee keer gas geven en ze kunnen je nog net aan je enkels uit het gat trekken![]()
Dat ding graaf zichzelf overal doorheen![]()
Begrijp nu alleen niet waarom ik hem een week heb gehuurd
Omdat je niet wist dat je zo snel klaar zou zijn. Ik vind het ook verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dames, dank voor de complimenten![]()
Die grondboor was overigens een prima hulp. Eén keer gas geven en je wordt tot aan je ellebogen in het gat getrokken. Twee keer gas geven en ze kunnen je nog net aan je enkels uit het gat trekken![]()
Dat ding graaf zichzelf overal doorheen![]()
Begrijp nu alleen niet waarom ik hem een week heb gehuurd
Ik vind het niet leuk om dit soort dingen te doen en probeer er dan zo snel mogelijk vanaf te zijn. Die eerste drie palen, die hoek, daar heb ik verreweg de meeste tijd aan besteed. Dat was een groot drama, de rest ging wat beter.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat je niet wist dat je zo snel klaar zou zijn. Ik vind het ook verbazingwekkend.
Ik overdrijf natuurlijk, maar je moet echt oppassen met dat ding. Hij graaft serieus razendsnelquote:
Wij liggen lekker languit op de bank....met koffie en zweedse kruiswoordenpuzzels...en met de tv aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om dit soort dingen te doen en probeer er dan zo snel mogelijk vanaf te zijn. Die eerste drie palen, die hoek, daar heb ik verreweg de meeste tijd aan besteed. Dat was een groot drama, de rest ging wat beter.
Maar ehm, wat is het hier rustig, iedereen de hele dag in de zon?
Niet zo heel foutquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij liggen lekker languit op de bank....met koffie en zweedse kruiswoordenpuzzels...en met de tv aan
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar moest ik serieus 2 x naar kijken
Ghehehe en nu lekker naar holland kijken....ik ga zo lekker naar bed....ben ook moequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
Eindelijk de laatste visite de deur uit, kinderen op bed, en mama aan haar verdiende 1e wijntje![]()
God wat kunnen kinderen een @#$%^&*() herrie maken
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehehe en nu lekker naar holland kijken....ik ga zo lekker naar bed....ben ook moe
ik drink gezellig met je meequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
Eindelijk de laatste visite de deur uit, kinderen op bed, en mama aan haar verdiende 1e wijntje![]()
God wat kunnen kinderen een @#$%^&*() herrie maken
OW 2 uur eerder?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Het ergste was ze kwamen 2 uur vroeger dan gepland![]()
Dus had al visite om 12 uur, wel gezellig daar niet van en de boef is weer vreselijk verwend
Ik maak het geloof ik ook niet laat![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
ik drink gezellig met je mee
*eerste whiskey'tje inschenkt
quote:
Ik kom op mijn woorden van gisteren terug, je bent wel liefquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ga maar lekker zitten dan.
Serveren hoeft niet, ik pak het zelf wel
Zei je gisteren dat ik het niet was?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom op mijn woorden van gisteren terug, je bent wel lief
Neem jij dat WK maar, ik houd het wel bij de laatste 2quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:17 schreef remlof het volgende:
WK 2010
Dat doet een mannenhart net zo goed als bier en tieten
Nou nee, ik zei dat lief het woord niet was, maar nu welquote:
Oja. da's waar, je had een ander woord in gedachtequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee, ik zei dat lief het woord niet was, maar nu wel
Zoonlief kreeg vandaag een oranje toeter, nou ja soort van, je moet er doorheen praten en dan versterkt het geluidquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:17 schreef remlof het volgende:
WK 2010
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Oja. da's waar, je had een ander woord in gedachte
Bwhehehehequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoonlief kreeg vandaag een oranje toeter, nou ja soort van, je moet er doorheen praten en dan versterkt het geluid![]()
Kijk mama eens blij zijn
Hup holland hupquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoonlief kreeg vandaag een oranje toeter, nou ja soort van, je moet er doorheen praten en dan versterkt het geluid![]()
Kijk mama eens blij zijn
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk mama eens blij zijn
quote:
Ah zo'n vuvuzela:quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk mama eens blij zijn
Die ken ik ja (die megafoon dan), ja je hebt van die fijne vrienden die altijd herrie kado's gevenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
De buurjongetjes van hier tegenover hebben een megafoon die behalve je stem versterken ook 'Ole Ole Ole, We are the champions' ten gehore kan brengen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die hebben toch al van die schelle stemmetjes
Ja, ik verberg hem wel tot juniquote:
Het is niks vals ofzo hoor, sterker nog dat zeg ik ook altijd tegen een vriendin van me, die is ook zoquote:
Ik had van jou ook geen valse akties verwacht hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niks vals ofzo hoor, sterker nog dat zeg ik ook altijd tegen een vriendin van me, die is ook zo
Dank je welquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Kally gefeliciteerd met de kleine grote man![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had van jou ook geen valse akties verwacht hoor
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Kally gefeliciteerd met de kleine grote man![]()
Je wil vals overkomen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Godver ik doe iets niet goed dan
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:17 schreef remlof het volgende:
WK 2010
Hey jij alleenquote:
Nee maar dat schijn ik te zijnquote:
quote:
Groot gelijk heeft hijquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Officieel pas maandag maar hij zei vandaag dat hij nu alvast 6 was
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft hij![]()
Mooi he hoe belangrijk een jaartje ouder is op die leeftijd, vooral omdat hij nog niet weet dat er een tijd komt dat hij er helemaal niet blij mee is
Wat ik niet aan bier drink compenseer ik met de tieten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:17 schreef remlof het volgende:
WK 2010
en dan echt leren schrijven en rekenen hequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar nu vind hij dat hij bij de "grote" jongens hoort, want met 6 ga je naar groep 3
Dat duurt vast nog een jaar of 24quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft hij![]()
Mooi he hoe belangrijk een jaartje ouder is op die leeftijd, vooral omdat hij nog niet weet dat er een tijd komt dat hij er helemaal niet blij mee is
Ik vond het helemaal niet leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan echt leren schrijven en rekenen he
zo leuk
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
feest gevierd?
helemaal into kidsworld?
quote:
Verschillende meningen?quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen ik in groep 3 zat perste ik al mijn eerste klasgenootjes af.
Als eerste leer ik hem hoe je uit moeders radar kan blijven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij hier langskomt of wij naar jullie komen, let ik als een havik op je, je gaat hem niks leren hoor
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als eerste leer ik hem hoe je uit moeders radar kan blijven.
Nu weet ik het zeker, ik heb gelijkquote:
Die van mij kan al aardig wat schrijven, maar hij schrijft zo lief, op de j maakt hij een heel groot rondje als punt en die zit aan de j vastquote:
Toen mijn dochter geboren was en ik met haar thuis kwam, bedacht ik me ineens dat ik niet het eeuweige leven had, toen al, ja hele gezellige gedachte terwijl ik op en roze wolk zatquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat duurt vast nog een jaar of 24![]()
Trouwens, als je één keer voorbij een bepaalde leeftijd bent, dan maakt het ook niet zoveel meer uit hoe oud je exact bent. Alleen krijg je dan wel de wetenschap dat 't eindig is, althans, dat geldt voor mij
hehe leuk tochquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij kan al aardig wat schrijven, maar hij schrijft zo lief, op de j maakt hij een heel groot rondje als punt en die zit aan de j vast
Onder anderequote:
Blijf van mijn bips af!quote:
Ik ook, hij heeft moederdag kado meegenomen naar huis, is een envelop en dat hij er zelf al voor mama opschrijftquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe leuk toch
neefje schreef ook voor hij naar groep 3 ging. ik vind t leuk.
Dat er nog steeds mensen zijn die dat woord gebruikenquote:
Ding Flof Bips!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen zijn die dat woord gebruiken
Hij doet zich hier netter voor hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 pot natquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik slijm niet
Ik vroeg gewoon om bevestiging
Dat ligt aan je verwachtingenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een hond is ook lief, maar je hebt er verder geen moer aan
Ik dacht al, ik ken jou natuurlijkquote:
hmm je gaat me niet vertellen dat t morgen moederdag is hequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft moederdag kado meegenomen naar huis, is een envelop en dat hij er zelf al voor mama opschrijft![]()
Jij weet niet wat ik met dat andere bedoelquote:
Nee in mei pas, ik vond het ook al zo vroegquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm je gaat me niet vertellen dat t morgen moederdag is he
Voor mij wel jaquote:
lol nog erger?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik met dat andere bedoel
Af en toequote:
ah gelukkig dacht altijd al 3e weekend in mei oidquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee in mei pas, ik vond het ook al zo vroeg
quote:
En die van jou erbijquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Smeer jij morgen maar je eigen broodje jongeman
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee in mei pas, ik vond het ook al zo vroeg
dus toch een engelquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Smeer jij morgen maar je eigen broodje jongeman
1equote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah gelukkig dacht altijd al 3e weekend in mei oid
Zit ik hier met een kado wekenlang wat ik niet mag open makenquote:
Nah het is meer dat ik dan zeker weet dat het te eten isquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
dus toch een engel
anders zou je hem zijn eigen brood laten bakken he
Dat er 'mannen' zijn die vinden dat ze een lekkere bips hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad nog ergerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat er 'mannen' zijn die vinden dat ze een lekkere bips hebben
Minstens, en een rode roos in een heel lief vaasje enzo, alles erop en eraanquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
vaderdag is dan zeker 3e weekend juni?
hehe go zoon. test die moeder maar op dr geduldquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit ik hier met een kado wekenlang wat ik niet mag open maken
maar die van D_K is ook lekkerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
hehe veiligheid eerst hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah het is meer dat ik dan zeker weet dat het te eten is
ah k. wist wel een 1e en 3e. zat allen effe verkeerd.quote:
Ach dat hou ik wel volquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe go zoon. test die moeder maar op dr geduld
Ik denk dat wij daarover van mening verschillenquote:
1e voor mam en 3e voor papquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. wist wel een 1e en 3e. zat allen effe verkeerd.
en normaal heb ik wel een melder, dus schrok al ff
mar no harm done
Dan zullen we wel van mening verschillen...want mij hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat wij daarover van mening verschillen
Of je durft de waarheid gewoon niet te vertellen
Heb jij de bips van D_K dan wel eens gezien?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
hehehe wel lief.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach dat hou ik wel vol![]()
Veels te leuk op moederdag die glimmende snoetjes van kijk eens hoe mooi. Oudste zei al wij maken niks meer op school, ik zei geeft niks een knuffel en kus is genoeg, maar ik krijg ontbijt op bed![]()
En de rommel in de keuken er gratis bij![]()
Heb jij D_K's bips gezien?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
nooit meer iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1e voor mam en 3e voor pap![]()
Nu ga je het noooooit meer vergeten
Ach, als je elke dag nagefloten wordt vanwege je bips dan heb je dat op een gegeven moment wel door hoor!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat we dat niet horen wil niet zeggen dat je er wel positief over denktquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zullen we wel van mening verschillen...want mij hoor je niet klagen
Jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe wel lief.
dat íe jou laat opruimen
En het wordt van boven naar beneden steeds beter!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij de bips van D_K dan wel eens gezien?![]()
Dan vraag ik me af, waarom jij wel en ik niet![]()
Maar ik heb wel zijn toet gezien
Ik heb niets gezien, maar je zult mij nooit een 'mannenbips' mooi horen noemenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij de bips van D_K dan wel eens gezien?![]()
Dan vraag ik me af, waarom jij wel en ik niet![]()
Maar ik heb wel zijn toet gezien
Ik geef je volgend jaar een sms-alertquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
nooit meer idd
sms je me volgend jaar? just in case
Zeggen ze dat erbij bij jou?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, als je elke dag nagefloten wordt vanwege je bips dan heb je dat op een gegeven moment wel door hoor!
Je voetenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En het wordt van boven naar beneden steeds beter!
En bedank je die bouwvakkers ook voor het complimentje?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, als je elke dag nagefloten wordt vanwege je bips dan heb je dat op een gegeven moment wel door hoor!
houd ik je aan hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef je volgend jaar een sms-alert![]()
Nog meer mensen die in de sms-boom willen?
Nee, zit tv te kijken en een beetje te lurken. Ondertussen ook de tweede was erin gemikt en de droger gevuldquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Teun is zeker in slaap gevallen na een dag hard werken
Nee, sommige mannen denken ook maar aan één ding!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
En bedank je die bouwvakkers ook voor het complimentje?
die hangkont in je rtl gp pyama?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeggen ze dat erbij bij jou?
Ik krijg een fluit maar niet waarom
Vergeet me vooral je telefoonnummer niet door te gevenquote:
quote:
behalve als t om d-k gaat hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, maar je zult mij nooit een 'mannenbips' mooi horen noemen
2 dan, want die van mij draait ook nog steedsquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, zit tv te kijken en een beetje te lurken. Ondertussen ook de tweede was erin gemikt en de droger gevuld![]()
Er moet er toch eentje al dat werk doen hè
dat was bijzaakquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet me vooral je telefoonnummer niet door te geven
Die moet ik onthouden....en nu maar hopen dat het mijn hello kitty sokje isquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dan, want die van mij draait ook nog steedsHeb jij nog sokken in bolletjes gevonden?
![]()
Ik had er van de week weer 1 en wilde er een foto van maken voor hier, maar had haast enzo
heb ik je al verteld dat mijn pedicure mee mee wil nemen naar voorstellingen?quote:
Je hebt een hangkont?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want daar loop ik buiten mee enzo
hehehe ok ik zeg bij deze af voor elke bbqquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik daarvoor een uitzondering zou maken
Ok, doen we, wie een sokje in zijn bolletje heeft maakt een fotoquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden....en nu maar hopen dat het mijn hello kitty sokje is
Ik gebruik geen bolletjes, maar heb sinds vorige week (na 8 jaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dan, want die van mij draait ook nog steedsHeb jij nog sokken in bolletjes gevonden?
![]()
Ik had er van de week weer 1 en wilde er een foto van maken voor hier, maar had haast enzo
wat moet dat moet hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want daar loop ik buiten mee enzo
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, doen we, wie een sokje in zijn bolletje heeft maakt een foto![]()
* Deisyy holt even naar zolder
Watvoor voorstellingen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik je al verteld dat mijn pedicure mee mee wil nemen naar voorstellingen?
neee ik heb geen pedicure
Ik mis kennelijk ietsquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ok ik zeg bij deze af voor elke bbq
Hoe dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gebruik geen bolletjes, maar heb sinds vorige week (na 8 jaar) wel het strijkvrije programma gevonden en het werkt ook nog
ik geef op. jij wintquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, doen we, wie een sokje in zijn bolletje heeft maakt een foto![]()
* Deisyy holt even naar zolder
Zelfs dat niet, volgens mij wat meer heen en weer "trommelen" en op 800 toeren centrifugeren. Natter dan normaal, maar toch echt niet druipendquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
Komt je was dan druipend uit de machine?
perfect feetquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Watvoor voorstellingen?
Waanvoorstellingen?
Neequote:
Bewijs het tegendeel!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zei dat pyama´s gaan hangen bij je kont en nu denkt Gomi dat ik een hangkont heb
Komt vast wel als je zestig bentquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zei dat pyama´s gaan hangen bij je kont en nu denkt Gomi dat ik een hangkont heb
Er zaten geen sokjes in deze wasquote:
Vraag jij het maar aan Laysaquote:
nah kan ik niet gelovenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik maak me geen illusiesquote:
Mijn ballen hangen al! Zweven die van jou dan rond in je bijzaakje?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En tegen die tijd krijg jij hangballen
Ik kan het me niet voorstellenquote:
quote:
hmmmm, nahquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zaten geen sokjes in deze was![]()
Dus je hebt nog een kans.
Ik hou niet zo bij waar die van mij zweven, ik sleep ze gewoon zonder te weten over naar toequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn ballen hangen al! Zweven die van jou dan rond in je bijzaakje?
Ben jij soms stiekum mijn tweeling zusquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen![]()
Voeten vind ik het meest onaantrekkelijk aan een mens en vooral aan een man, want vrouwen kunnen het nog een beetje opleuken met nagellak. Maar voeten vind ik echt zo lelijk
pfff jou've never seen the perfect feetquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voeten vind ik het meest onaantrekkelijk aan een mens en vooral aan een man, want vrouwen kunnen het nog een beetje opleuken met nagellak. Maar voeten vind ik echt zo lelijk
Jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben jij soms stiekum mijn tweeling zus
Ow....quote:
Laat maar zien danquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
pfff jou've never seen the perfect feet
Dan heb je er buiten mij nog eens 5 zussen bijquote:
Als je er "echt op staat", wil ik ze voor jou wel laten amputeren hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je er buiten mij nog eens 5 zussen bij
quote:
Laat ik het zo zeggen, ik word er geen bakvisje vanquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Dus jij vindt dat ook, dat voeten zo afzichtelijk en afstotelijk zijn?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nah was een misverstand over mannenbipsen.
maar ga door zo ms kom ik wel
Maar hoe moet je me dan, net als in die Spa-reclame, tegemoet hollen? En dan kan ik zeker je rolstoel duwen? Neh, houdt dan maar liever je sokken aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je er "echt op staat", wil ik ze voor jou wel laten amputeren hoor
Ik ookquote:
je houdt je schoenen wel aan dan hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb mannenvoetenprecies dezelfde als mijn broer, alleen wat maatjes kleiner
Als jouw voeten echt zo goddelijk zijn als je beweert ben ik erbij, dus laat maar zien hier?quote:
Het zal wel weer een misverstand zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
......mannenbipsen.
......ms kom ik wel
Hoi hoi, en heb je al hout gehaaldquote:
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
je houdt je schoenen wel aan dan he
hey liesje btw
Ik probeer het te verdoezelen met een leuk kleurtje en glittertjequote:
ik heb niks gezegd overgoddelijk hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jouw voeten echt zo goddelijk zijn als je beweert ben ik erbij, dus laat maar zien hier?
En de goede schoenenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer het te verdoezelen met een leuk kleurtje en glittertje
Mijn zusje heeft er ook eentjequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een broer, dat heb ik altijd al gewild
Slaap lekker voor straks ouwe lurkerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat langzaam maar zeker afhaken en beperkt zich tot lurken. Wenst iedereen alvast een fijne nachtrust toe
Je zei happy perfect feet, dat moet dan toch goddelijk zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd overgoddelijk he
de keus is aan jou enzo
ik zei wat ik zei. de invulling ligt niet aan mij hequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zei happy perfect feet, dat moet dan toch goddelijk zijn
Die van mij heeft wel een gebruiksaanwijzing hoor, ongeveer 1000 pagina´s lang, maar zijn hart op de goede plek dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een broer, dat heb ik altijd al gewild
quote:
Tata Teunquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat langzaam maar zeker afhaken en beperkt zich tot lurken. Wenst iedereen alvast een fijne nachtrust toe
Paint?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee, ik ga eerst maar eens een tekening maken enzo
maar dat zegt ieder zusje wel over dr broer he.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij heeft wel een gebruiksaanwijzing hoor, ongeveer 1000 pagina´s lang, maar zijn hart op de goede plek dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh nee, ik ga eerst maar eens een tekening maken enzo
Ook alvastquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Serieus hij heeft echt een goed karakter, maar hij is ook echt moeilijk, maar vooral voor zichzelfquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat zegt ieder zusje wel over dr broer he.
ik hoop althans dat zij dat ook over mij zegt
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik draag meestal ook schoenen in het openbaar
Kan ik je bijpraten over de rest van de familie en mijn schoenenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt gauw theedrinken bij dat schattige zaakje bij jou
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik je bijpraten over de rest van de familie en mijn schoenen
Ga jij ook, slaap lekker moppiequote:
Does niet zo moeilijk, zeiksnorretjequote:
Dan ga ik je helpen het hem wel even een stuk gemakkelijker makenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus hij heeft echt een goed karakter, maar hij is ook echt moeilijk, maar vooral voor zichzelf
En nog een broer erbijquote:
jij bent toch getrouwd?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik je helpen het hem wel even een stuk gemakkelijker maken
En ik heb een zus gescoordquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog een broer erbij![]()
Zo makkelijk kan het gaan, 2 broers op 1 avond
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik je helpen het hem wel even een stuk gemakkelijker maken
Ik heb afgelopen week van die leuke schoenen gekocht, sandaal met een hak in taupe metalic kleurquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
O over schoenen praten we uren denk ik
quote:
Dan beslis ik dat mijn schoenen voldoenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat ik me daar maar niet over uitlaten
doe eens welquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat ik me daar maar niet over uitlaten
Ik wil de mijnese ook wel aan ja, maar die hak is best heul erg hoogquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week van die leuke schoenen gekocht, sandaal met een hak in taupe metalic kleur![]()
Laat de zomer maar beginnen
Eens isquote:
bijna?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil de mijnese ook wel aan ja, maar die hak is best heul erg hoog![]()
Nou ja bijna terras weer
quote:
nah ik kijk dat allang niet meer...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Zit er iemand naar de TV-kantine te kijken?
Het is leuk!
quote:
hmmm, i.m badquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee sommige dingen moet je niet willen delen
Ja ik!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Zit er iemand naar de TV-kantine te kijken?
Het is leuk!
De broer van Kally heeft er altijd nog een zus die van schoenen hield en voeten haatte bij gewildquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
weet ik veel. ik ben de broer van kally niet
ik geloof je op je woordquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De broer van Kally heeft er altijd nog een zus die van schoenen hield en voeten haatte bij gewild
Ja hoor, hij is ook dol op mijquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De broer van Kally heeft er altijd nog een zus die van schoenen hield en voeten haatte bij gewild
Marrije, je eerste notequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik!
En zag ook dat ik mn eerste note te pakken heb
[VKZ Feedback #1]
Ik heb de poster boven mij (aldaar) letterlijk van een spiegel voorzien, nog een hele mooie ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije, je eerste note![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je hebt zitten trollen in het VKZ-forum. Was het echt zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |