1:05 e.v.? Zou goed kunnen...quote:
ik heb gegoogled maar kon niks vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat iemand die de xfactor niet volgt nou t linkje moet vinden door alleen te googlen op naam en popstars
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Paint It Black mag ze wel op single uitbrengen, ik vond haar versie beter dan het saaie orgineel
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Voor mij is dat toch duidelijk 'Paint It Black'.
Dat komt omdat die andere meiden nog slechter zijn dan haarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
ik durf bijna te zeggen dat ik d'r daar beter vind dan nu...
Finale, natuurlijk!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:12 schreef chufi het volgende:
Ze komt nog een paar rondes verder,..... Finale maybe
Dat zou wel gaaf zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag ze misschien in het Spaans....
We wachten af
Mee eensch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Een van mijn favoriete optredens van de afgelopen jaren.
nee hoor ik vind het ook niksquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:46 schreef Urnie het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Sumera echt 3x niks vindt. Haar stem staat me totaal niet aan.
Ik vind haar 2x niks... trillerige zeikstemquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:46 schreef Urnie het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Sumera echt 3x niks vindt. Haar stem staat me totaal niet aan.
pcs, en ze heeft een scheve mond als ze zingt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar 2x niks... trillerige zeikstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |