Das normaalquote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef Thrackan het volgende:
Ik denk er alleen maar aan om elke vrouw die ik zie lopen midden op straat vol te blaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat ze me komen halen zal ik stoppen ..
Dat kan veranderenquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Nee ik voel nooit de behoefte om iemand in z'n gezicht te spugen.
Die zal ik onthouden..quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:22 schreef Lundegaard het volgende:
Het is feitelijk gewoon niets meer dan 'even een keer net dàt doen wat niet verwacht wordt' . We houden allemaal van films waar een flinke twist in voor komt, zo`n WTF-moment brengt ons dan een soort adrenaline kick.
Gaat het om je eigen leven, dan loop je liever binnen de grenzen, gesprekken aangaan volgens een bekend stramien, omdat het zo hoort.![]()
Tijdens hele gezellige familie en/of vrienden gesprekken waarin veel wordt gelachen ineens heel zwaarmoedig over de dood gaan praten, is soms ook lollig.
-Ja haha, ik weet nog wel dat we daar liepen en...![]()
-Hihihi, en jij maar lopen met je rubberlaarzen haha, en zeker toen ik na een uur ope..![]()
-Hoe zouden jullie het liefste doodgaan als je nu moest kiezen?![]()
Ik ben er maar mee gestopt, mensen begonnen me raar te vinden.
Elke vrouw?quote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef Thrackan het volgende:
Ik denk er alleen maar aan om elke vrouw die ik zie lopen midden op straat vol te blaffen
Iets zegt me dat je niet precies weet wat er met volblaffen bedoeld wordt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:02 schreef MantaGSi het volgende:
[..]
Elke vrouw?
kijk das nou te he![]()
Lach me kapot bhierrrrrrrr..
Ejaculeren in het vrouwelijke geslachtsorgaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet precies weet wat er met volblaffen bedoeld wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |