Nog zoiets idd. Eenzelfde gedachtes heb ik bij hoge gebouwen en bruggen waar er enkel een hek je tegenhoudt te springen en je dan in gedachten er tegen verzet het te doen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier is een topic over, dit soort gedachten. Ineens je thee over iemand heengooien, erover nadenken vooral NIET ik herhaal NIET onder de arriverende trein te stappen. Zal es zoeken
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:48 schreef Lundegaard het volgende:
Zo herkenbaar, TS.
Ik voel me ineens een stuk minder verknipt.
Pincode!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik heb vaak de gedachten om in de trein bij de persoon voor me, met de vlakke hand boven op het hoofd te slaan.. en dan vooral bij oudere mensen![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:04 schreef littledrummergirl het volgende:
dat heb ik echt nog nooit gehad
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:49 schreef lady-lexi het volgende:
zo heb ik eens iemand zien urineren tegen een ventilator in een overvolle bar.
Schijten dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Nee ik voel nooit de behoefte om iemand in z'n gezicht te spugen.
Hoe origineel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Torrio het volgende:
Als je gesprekspartner Duits is is het niet meer dan normaal om het ook daadwerkelijk te doen.
Een Völlermomentje.
Gister nog, stond dat er in de supermarkt, een mandje verplicht was.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef VonHinten het volgende:
Ik herken TS' gedachten. Ik heb het ook vaak op 'officiële' of serieuze momenten. Dat er een bepaald protocol is, of bepaald net gedrag wordt verwacht, en dat ik me afvraag hoe het zou zijn als je al die regels aan je laars lapt.
OH NO YOU DIDN'T!quote:Op zondag 25 april 2010 05:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gister nog, stond dat er in de supermarkt, een mandje verplicht was.
En..wat denk je dat ik doe jongen?
Ja toch!! Gewoon zo doorlopen hoor!
Maar da's niet vreemd, heeft elke man..quote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef Thrackan het volgende:
Ik denk er alleen maar aan om elke vrouw die ik zie lopen midden op straat vol te blaffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |