quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:54 schreef Lundegaard het volgende:
Zou het raar staan om opeens met iemand het gesprek te onderbreken en te vragen:"Zit jij er soms over na te denken om mij in m`n bek te spugen, klootzak?"
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:54 schreef Lundegaard het volgende:
Tijdens gesprekken weet ik nu al dat ik me ga afvragen of de persoon tegenover mij, zich afvraagt wat er zal gebeuren als hij mij in m`n bek spuugt.
Zou het raar staan om opeens met iemand het gesprek te onderbreken en te vragen:"Zit jij er soms over na te denken om mij in m`n bek te spugen, klootzak?"
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hebben jullie dat nooit? Dat je bij een lang saai gesprek bij de bank of bij een sollicitatiegesprek soms rare gedachten in je hoofd krijgt?
Mijn standaard rare gedachte is dat ik me afvraag hoe het zou zijn als ik die persoon recht tegenover me op dat moment recht in zijn gezicht zou spugen. Uiteraard ben ik volwassen en normaal genoeg om het niet te doen, maar blijkbaar ben ik wel kinderachtig en debiel genoeg om hier over na te denken.
Vragen jullie je wel eens af hoe het is om iemand recht in zijn gezicht te spugen tijdens een gesprek?
Na het lezen van dit topic zul je het je afvragen bij het volgende saaie gesprek. En vervolgens zul je bij die eerste keer inzien hoe intrigerend deze vraag eigenlijk is... Hoe is het om iemand onverwachts in zijn gezicht te spugen en hoe zal deze persoon reageren?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:04 schreef littledrummergirl het volgende:
dat heb ik echt nog nooit gehad
Het is idd niet ziekelijk om erover na te denken. T is misschien meer het resultaat van teveel Jackass en Dirty Sanchez kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:11 schreef Lundegaard het volgende:
Het is ook niet eens zo zeer een ziekelijke behoefte òm het te doen. Ik vind meer de reactie daaropvolgend zo interessant.Soort psychologisch testje. Wat doet men wanneer...
![]()
Ik hou van onverwachte wendingen.
Volgens mij heeft bijna iedereen wel iets soortgelijks als spugen als 'dwanggedachte'. Bij mij is dat nl in plaats van spugen tegen de schenen schoppen. Ik kan me trouwens ook prima inhouden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:06 schreef Lundegaard het volgende:
Misschien zijn er gewoon veel meer mensen zoals wij. Meer dan we denken.
Dan kunnen we wellicht een dag uitroepen tot 'Nationale spuug-in-je-bek-dag'. Het liefste een beetje net na kerst.Dan heb ik die behoefte nog meer dan anders.
Dit. K moet toch iets te doen hebben.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:02 schreef Terecht het volgende:
Herkenbaar dit!![]()
Ik heb dit soort gedachtes bij van alles.
- In de supermarkt bijvoorbeeld, hoe zou het zijn een watermeloen uit het schap te pakken en het in iemands gezicht te gooien, of gewoon een foodfight te starten.
- Terwijl je in de wachtrij staat bij de bank te bedenken hoe het zou zijn om die bank te overvallen. Dat je in je hoofd al een heel scenario uitdenkt hoe je dat zou aanpakken.
- Een willekeurig persoon op straat te achtervolgen zonder opgemerkt te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |