abonnement Unibet Coolblue
pi_82052956
Ze waren vet
  FOK!fotograaf zaterdag 29 mei 2010 @ 07:30:59 #52
159915 -Menn0-
MNO
pi_82052966
Geen Engel

Verder was het super!!!!
,,/
pi_82053498
Ze hebben twee nummers niet gespeeld die ze normaal wel spelen: Weisses Fleisch en Engel.
Engel duurt ook heel lang voordat dat kan beginnen omdat die zanger dan helemaal in die vleugeloutfit gehesen moet worden. Als ik de berichten van Twitter lees, dan zijn ze rond 21.05 begonnen tot ongeveer 22.40.
Dat klopt dan wel ongeveer want vorige week in Berlijn speelden ze van 21.10 tot 22.55 met die twee nummers extra. Wel echt jammer van Engel want dat ziet er schitterend uit (zie foto die Nies een stuk hierboven plaatste).

[ Bericht 1% gewijzigd door Felixa op 29-05-2010 09:15:32 ]
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:23:40 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82053735
Welke nummers hebben ze wel gespeeld? Vooral veel van het nieuwe album of juist oudere nummers?
Niet meer actief op Fok!
pi_82053945
Dit was de setlist (dus precies 50/50 nieuwe album/oude nummers)

Rammlied
Bückstabü
Keine Lust
Feuer Frei
Waidmanns Heil
Ich Tue Dir Weh
Wiener Blut
Frühling in Paris
Du Riechst So Gut
Haifisch
Du Hast
Benzin
Links 2 3 4
Pussy
Sonne
Ich Will
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:41:33 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82053966
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:39 schreef Felixa het volgende:
Dit was de setlist (dus precies 50/50 nieuwe album/oude nummers)

Rammlied
Bückstabü
Keine Lust
Feuer Frei
Waidmanns Heil
Ich Tue Dir Weh
Wiener Blut
Frühling in Paris
Du Riechst So Gut
Haifisch
Du Hast
Benzin
Links 2 3 4
Pussy
Sonne
Ich Will
Dank je Ik heb geen spijt dat ik niet gegaan ben, geloof ik Als ze Weisses Fleisch nu ook nog gespeeld hadden, dan wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_82054146
tvp
pi_82055272
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:03 schreef Felixa het volgende:
Ze hebben twee nummers niet gespeeld die ze normaal wel spelen: Weisses Fleisch en Engel.
Engel duurt ook heel lang voordat dat kan beginnen omdat die zanger dan helemaal in die vleugeloutfit gehesen moet worden. Als ik de berichten van Twitter lees, dan zijn ze rond 21.05 begonnen tot ongeveer 22.40.
Dat klopt dan wel ongeveer want vorige week in Berlijn speelden ze van 21.10 tot 22.55 met die twee nummers extra. Wel echt jammer van Engel want dat ziet er schitterend uit (zie foto die Nies een stuk hierboven plaatste).
Ze waren stipt om half 11 gestopt. Om half stond jan smeets meteen al op het podium
pi_82063585
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 07:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze waren vet
Dat!

Met Weisses Fleisch was het nóg beter geweest, maar dit was de vierde keer dat ik ze live zag spelen en een festivaloptreden kan moeilijk tippen aan hun eigen concerten maar ik vond deze keer een zóveel betere vibe hebben dan Gelredome een paar maanden terug!

Ondanks het ietwat lauwe publiek waar ik zelf tussen stond (jongeren die alleen Pussy kenden).

Engel vind ik zelf niet zo, dus miste ik niet. Ich Will als afsluiter was top.
What's the name of the game?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:56:16 #60
292348 neskwik
bruin en korrelig
pi_82084038
Moeten ze bij Nu.nl toch weer even het volgende vermelden: 'In muzikaal opzicht brengt het optreden geen verrassingen met zich mee, maar Rammstein doet dan ook al enkele cd's lang hetzelfde.'
En wat dan nog? Uiteindelijk gaat het toch ook maar gewoon om de entertainmentswaarde, progressief en conservatief, wat doet het er toe...
Bovendien: Bands zoals AC/DC en Ramones hebben toch ook al bewezen dat blijven steunen op een goedwerkende formule kan werken?
Of heb ik het nu helemaal bij het verkeerde einde?
Mij weet Rammstein net zo erg te vermaken als bijvoorbeeld Miles Davis of King Crimson.
wel goed roeren
pi_82470883
Voor de liefhebbers (en niet-liefhebbers): er is een half uurtje HD-materiaal via de bekende wegen te krijgen van de RAR 2010 show.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_82471811
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef MrData het volgende:
Voor de liefhebbers (en niet-liefhebbers): er is een half uurtje HD-materiaal via de bekende wegen te krijgen van de RAR 2010 show.
Heb de filmpjes zojuist gezien op YouTube. Kreeg meteen weer zin in Werchter!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:56:01 #63
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_82483468
RAR Was SUPER!!!
Vooral die meeblerende duitsers!!!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_82496991
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:27 schreef -marz- het volgende:

[..]

Dat!

Met Weisses Fleisch was het nóg beter geweest, maar dit was de vierde keer dat ik ze live zag spelen en een festivaloptreden kan moeilijk tippen aan hun eigen concerten maar ik vond deze keer een zóveel betere vibe hebben dan Gelredome een paar maanden terug!

Ondanks het ietwat lauwe publiek waar ik zelf tussen stond (jongeren die alleen Pussy kenden).

Engel vind ik zelf niet zo, dus miste ik niet. Ich Will als afsluiter was top.
Kijk zoiets vind ik nou vet om te horen
Pinkpop was voor mij de eerste keer dat ik Rammstein live zag
Luister het al jaren, soms wat intensiever dan normaal, maar sinds PP ben ik weer helemaal into Rammstein
Vond het een supervette show met al het vuur(werk) van dien en de setlist was zeker niet mis

Ik heb de clip van Haifish nog niet gezien, omdat m'n pc te brak is om video's op youtube vloeiend af te spelen

edit: ik mag me vast wel in dit topic voegen he
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_82952000
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Kijk zoiets vind ik nou vet om te horen
Pinkpop was voor mij de eerste keer dat ik Rammstein live zag
Luister het al jaren, soms wat intensiever dan normaal, maar sinds PP ben ik weer helemaal into Rammstein
Vond het een supervette show met al het vuur(werk) van dien en de setlist was zeker niet mis

Ik heb de clip van Haifish nog niet gezien, omdat m'n pc te brak is om video's op youtube vloeiend af te spelen

edit: ik mag me vast wel in dit topic voegen he
Sinds Pinkpop ben ik ook weer helemaal into Rammstein. Ik had ze nog nooit live gezien, maar had wel al 2 cd's (nu inmiddels meer). Ik vond de show en ook de muziek echt helemaal top.
Ik heb echt ontzettend moeten lachen om de clip van Haifisch, vooral waar Till zo vetgemest wordt en het eten zijn mond uitpuilt. Geweldige band.
pi_83560114
Nog één dagje, en dan breng ik weer een gezellig avondje door met Rammstein! Ze staan op Werchter voor 2 uur ingepland, dus ik ben eens benieuwd. Nog meer mensen die morgen naar Werchter gaan?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:19:53 #67
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_83560436
Het zal dezelfde show als op RaR zijn... en die is GAAF
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_83661655
Gister dus op Werchter geweest, en het was opzich een hele gave show. Voor het eerst een Rammstein show meeegemaakt vanuit het eerste vak! Alleen was het publiek het er niet bepaald mee eens dat niet de volledige ingeplande 2 uur werden gespeeld. Na een strak anderhalf uur waren ze weg, en het boe-geroep was oorverdovend. Beetje jammer, maargoed.

En ik snap nog steeds niet waarom mensen in het voorste vak gaan staan, als ze er niet tegen kunnen als iemand een beetje gaan springen en bewegen. Ga dan wat verder naar achter staan ofzo, maar ga me niet vertellen dat ik niet meer mag springen.
pi_83665449
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef MrData het volgende:
Voor de liefhebbers (en niet-liefhebbers): er is een half uurtje HD-materiaal via de bekende wegen te krijgen van de RAR 2010 show.
en wat zijn de bekende wegen?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 5 juli 2010 @ 00:29:14 #70
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_83665715
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:22 schreef rubje het volgende:

[..]

en wat zijn de bekende wegen?
Net die wegen die hier niet genoemd mogen worden...
Wat je vindt, ...
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:14:11 #71
202348 Susi
Temple of Love
pi_84350650
Hulde voor het bandtopic bovenin, ik was het topic kwijt.

Schitterende clip van Haifisch overigens. Ik had nooit de moeite genomen om de betekenis van Haifisch op te zoeken, maar da's nu duidelijk. Het woord ook trouwens.
pi_90860750
In april komt er een Best Of-cd uit met als extraatje twee nieuwe nummers.
Ook komt er een nieuwe live dvd met opnames van de concerten die afgelopen maand in Montreal en New York zijn gegeven.
:)

Bron

En in het najaar gaan ze weer touren in Europa!
Te horen in dit interview met Flake.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_90860909
Yeah. _O_
pi_90861574
Beter *O*
Misschien toch maar eens een live dvd scoren. Heb nu maar 1 Rammstein album en dat is toch een beetje weinig. :)
pi_90862688
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:08 schreef Operc het volgende:
Beter *O*
Misschien toch maar eens een live dvd scoren. Heb nu maar 1 Rammstein album en dat is toch een beetje weinig. :)
Volkerball is geweldig _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')