Koop gewoon een nieuwe laptopquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:13 schreef badboynova het volgende:
5400 --> 7200 HDD gaat het niet worden, koeling voor de laptop is niet voldoende daar voor.
Er komt nu wel een Samsung schijf ipv de huidige seagate straaljager.
Straks zegt ie nog dat je een heaumeau bent en dat je ergens anders boehoe moet gaan doenquote:
hoe die struisvogel daarna weg rendquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rd._struisvogel.html
Dat kind
[..]
Koop gewoon een nieuwe laptopOf is die pas nieuw?
Na die trap van die kerel iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
hoe die struisvogel daarna weg rend
Op de dag dat Pinksteren en pasen samenvallen. Dat is ergens zo rond 28 mei 2129quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
AQ. Wanneer ga je weer op stap met je vrienden? Het is Zaterdag.
Goddamn. Dat duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Op de dag dat Pinksteren en pasen samenvallen. Dat is ergens zo rond 28 mei 2129
wat is er in goningenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
Niet uitgaan. Maandag Groningen t/m Woensdag. Donderdag stuk varen en dan Donderdagavond Iron Man 2.
Leg die is uit...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben hier omdat mijn twee beste vrienden met dezelfde chick proberen te hosselen
Nou. Dan gaan ze met z'n 3en op stap en dan willen 2 van die gasten een chick batsen en lopen dan te pimpen etc.quote:
Ja, ik vat hem zelf ook niet helemaalquote:
Misschien zijn ze bang voor het spreekwoord...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, ik vat hem zelf ook niet helemaal
+quote:
Een terechte angst, pimp als ik benquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang voor het spreekwoord...
Elke dag een dagje dichter bij je dood, brr.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik moet ook weer eens sociaal doen maar iedereen is druk, huizen kopen en verbouwen, kinderen krijgen etc![]()
Oud worden
Ik zit hier ook gaar op de bank, haha, eigenlijk wil ik nog heel veel doen, maar alleen al opstaan om een kop thee te halen klinkt al vermoeiend...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond de stad in ga of thuis een filmpje ga kijken. Ben helemaal lam van een hele dag op het terras zitten
quote:
nee dat is impossiblequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Iemand Dead Space al uit kunnen spelen op Impossible mode?
Ik herken dat ook hoor, nu is niet alleen in mijn omgeving maar echt overal. Op hyves is iedereen aan het trouwen en kinderen aan het baren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik moet ook weer eens sociaal doen maar iedereen is druk, huizen kopen en verbouwen, kinderen krijgen etc![]()
Oud worden
dat is helemaal klote wanneer de vriendinnen niet met elkaar overweg kunnen of dat de vriendin van je maat echt niet leuk isquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik herken dat ook hoor, nu is niet alleen in mijn omgeving maar echt overal. Op hyves is iedereen aan het trouwen en kinderen aan het baren.
1 van mijn beste vrienden gaat nu ook samenwonen, ik zie hem tegenwoordig ook niet veel meer omdat ie constant bij z'n chick is.
Maar dat was ook zo toen ik een vriendin had, het mooie was dat ze met iedereen goed kon maar dat is nu niet andersom zo.
Thanksquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef lkb9000 het volgende:
Nouja, niet de moeite waard om te fixen
Adobe CS5 is uit
aha, nu zijn sommige dingen wel duidelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
Dat doet mij denken aan de tijd dat ik bij mijn vader ging wonen. Daar was ook alles trash.
?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
aha, nu zijn sommige dingen wel duidelijk
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik herken dat ook hoor, nu is niet alleen in mijn omgeving maar echt overal. Op hyves is iedereen aan het trouwen en kinderen aan het baren.
Agh, het ging me er vooral om dat je het over je omgeving hebt en vervolgens Hyves noemtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |