abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:40:01 #1
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_4214823
Ongeveer 10 jaar geleden heb ik een piercing in m'n navel laten zetten en ik heb 'm er nog nooit uitgehaald. Het is zo'n gewoon standaard zilveren ringetje met een balletje, maar gisteren heb ik een nieuwe gekocht, een staafje met fluoriserende kleurtjes , die ik eigenlijk alleen wil gebruiken tijdens uitgaan en feesten.

Maar het lukt me niet om m'n andere piercing eruit te halen . Ik krijg het balletje niet los van het ringetje .

Weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen (en dan wel op zo'n manier dat ik 'm ook weer makkelijk terug kan plaatsen)?

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:41:27 #2
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4214846
Gewoon ff piercingshop langslopen en vragen je te helpen...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:42:17 #3
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4214862
Op zich, als je hem 10 jaar vast hebt zitten, is het moeilijk loskrijgen
Action is the enemy of thoughts
pi_4214877
hamer en zaag
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:44:15 #5
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_4214895
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 10:41 schreef KingShakur het volgende:
Gewoon ff piercingshop langslopen en vragen je te helpen...
Dat vind ik geen goede oplossing, want dan moet ik zo'n twee keer per week daarheen om m'n oude piercing eruit te laten halen en na een paar dagen weer terug komen om 'm weer erin te laten zetten.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:45:04 #6
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4214906
net als een pleister...ogen dicht en gewoon 1x hard trekken
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_4214924
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 10:44 schreef Oxazepam het volgende:

[..]

Dat vind ik geen goede oplossing, want dan moet ik zo'n twee keer per week daarheen om m'n oude piercing eruit te laten halen en na een paar dagen weer terug komen om 'm weer erin te laten zetten.

Hmm, ooit op het idee gekomen om te vragen HOE jij hem er ZELF vanaf krijgt ?
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:48:51 #8
17075 extreme
-wannahave-
pi_4214960
ik heb hier een jetser van een betonschaar staan, kom maar ff langs,
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:49:47 #9
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4214977
quote:

[..]

Eerste keer om los te maken! Daarna moet je af en toe er maar voor zorgen dat ie 'los' blijft zitten (af en toe 's ronddraaien??)

Als het een ringetje met een bolletje is, dan zit er spanning op dat ringetje... heb je een tangetje voor nodig. Anders moet je een staafje met sluiting nemen.

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:50:17 #10
23684 Anastasia
GÉÉN Kastanova
pi_4214988
quote:

[..]

Maar als ze je 1 keer hebben geholpen weet je de volgende keer toch hoe je het wel moet doen

Ow sorry, dat was dus al gezegd, niet goed gelezen....

[url=http://members.home.nl/martinbl/rip.html]www.ripkastanova.tk[/url]
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:55:29 #11
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_4215061
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 10:46 schreef lg_greenman het volgende:
Hmm, ooit op het idee gekomen om te vragen HOE jij hem er ZELF vanaf krijgt ?
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 10:49 schreef KingShakur het volgende:
Eerste keer om los te maken! Daarna moet je af en toe er maar voor zorgen dat ie 'los' blijft zitten (af en toe 's ronddraaien??)
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 10:50 schreef Anastasia het volgende:
Maar als ze je 1 keer hebben geholpen weet je de volgende keer toch hoe je het wel moet doen
Ja ok , maar ik hoopte dat iemand hier op het forum mij dé tip zou kunnen geven om 'm makkelijk eruit te halen, want ik dacht dat ik het misschien niet goed deed en dat er een speciale truc voor is.
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:56:11 #12
7477 niels1975a
Niels the Wheels
pi_4215069
Hoe hebbie um erin gekregen? Beetje door je vel heenduwen...... Nu de andere kant op dus!!!!!!

Mot je mar geen metalen versieringen in je lichaam proppen!

[b]Nooit meer gras..... Alles moet asfalt![/b]
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:58:14 #13
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_4215100
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 10:56 schreef niels1975a het volgende:
Hoe hebbie um erin gekregen?
Dat heb ik natuurlijk niet zelf gedaan, dat heeft de man van de piercingshop gedaan.
pi_4215162
quote:
Ja ok , maar ik hoopte dat iemand hier op het forum mij dé tip zou kunnen geven om 'm makkelijk eruit te halen, want ik dacht dat ik het misschien niet goed deed en dat er een speciale truc voor is.
Het makkelijkste voor "beginners" is om twee tangetjes te pakken, en hiermee het ringetje aan beide zijden van het balletje in te klemmen. Trek nu het ringetje een klein beetje uit elkaar en het balletje valt er vanzelf tussenuit. LET OP dat je het balletje niet verliest als het op de grond valt ofzo!!!
pi_4215174
tangetjuh erop en dan kapot knijpen.. kijk uit dat je jezelf niet beschadigt.
pi_4215364
zelfde als met een rotte kies...
Touwtje aan de piercing...andere eind aan de deur
en nu maar wachten totdat iemand de deur open trekt
  donderdag 16 mei 2002 @ 11:16:43 #17
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_4215410
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:02 schreef zeronegative het volgende:
Het makkelijkste voor "beginners" is om twee tangetjes te pakken, en hiermee het ringetje aan beide zijden van het balletje in te klemmen. Trek nu het ringetje een klein beetje uit elkaar en het balletje valt er vanzelf tussenuit. LET OP dat je het balletje niet verliest als het op de grond valt ofzo!!!
Bedankt voor de tip , zoiets had ik zelf ook al bedacht eigenlijk. Jammer, want ik hoopte dat er een simpelere manier zou zijn .
  donderdag 16 mei 2002 @ 11:17:15 #18
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4215417
Ringetjes met een bolletje tussen de twee uiteinden zijn niet gemaakt om constant uit te halen, dat zijn 'vaste piercings'.
Je hebt twee handen nodig met twee tangetjes. Heb er ook zo eentje in mijn tepel en alleen lukt het je niet die uit te halen.

Wil je er eentje in je navel die je makkelijk kan vervangen, dan moet je voor eentje gaan met handige sluiting.

donderdag 16 mei 2002 @ 11:20:22 #19
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_4215470
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 11:17 schreef KingShakur het volgende:
Wil je er eentje in je navel die je makkelijk kan vervangen, dan moet je voor eentje gaan met handige sluiting.
Zo'n piercing met makkelijke sluiting heb ik dus gisteren gekocht, maar die is te feestelijk voor de gewone doordeweekse dagen, dus eigenlijk zou ik er dan nog zo eentje moeten kopen, maar dan gewoon zilverkleurig .
  donderdag 16 mei 2002 @ 11:33:07 #20
28116 tjakkhah
Dj.&Dr.Gigi Fortuyn
pi_4215669
rukken tot ie eráfvalt...
Finding out the key..
pi_4215759
je laat het er gewoon naast zetten
pi_4220134
Uhm, ik doe m'n piercing (navel) altijd eerst in warm water, daarna kan ik makkelijker 't balletje loskrijgen(sowieso haal ik 'm er eens in de 2 maanden uit, om een helemaal schoon te maken).
  vrijdag 17 mei 2002 @ 11:01:15 #23
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4221870
Positief punt; Je hebt niet 2 tangetjes, maar slechts 1 nodig . Tangetje in het ringetje, en dan openknijpen, zodat je hem groter maakt, en het balletje eruit valt. Volgens mij doen ze het ook zo in de tattooshop.

Ik heb zelf ook ringetjes die bijna niet open te krijgen zijn, daarom check ik altijd even of ze met de hand open te krijgen zijn, als ik nieuwe koop. Als het echt niet lukt, kan je ervanuit gaan, dat je hem nooit zelf open krijgt, tenzij je behendig wordt met gereedschap om hem open te krijgen .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 17 mei 2002 @ 11:03:33 #24
17075 extreme
-wannahave-
pi_4221900
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 11:01 schreef k_i_m het volgende:
tenzij je behendig wordt met gereedschap om hem open te krijgen .
ik heb op jouw navelpiercing ook nog wel eens een tang stukgemaakt als ik me niet vergis
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:44:20 #25
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_4882958
Nou, ik ben een paar weken geleden naar een piercingshop gegaan en heb daar m'n oude piercing eruit laten halen (en hij is nog heel ) en een mooi staafje met een blauw steentje erin laten zetten. Ondertussen heb ik alweer 5 nieuwe allemaal verschillende piercings gekocht, dus ik kan lekker vaak afwisselen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')