Damn nice!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
rudy heeft 10 minuten geleden deze mix in elkaar gedraaid
Geen idee waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Schat, staat weer niet onder t goeie tabje...
Anyhow, hier zijn we weer!
Mn bier is op, dus kga zo maar 's slapen denk ik....
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
Weet niet, maar die tree heb ik wel aangekozen en daar ik zie ik 'm ook staan in de AT :S.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Subforum Radio niet aangeklikt cker?
dat is wel nice iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
Jij snapt mij!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Subforum Radio niet aangeklikt cker?
Toch wel. Dan weet ik het ook niet
Vond het een prettige mixquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
Echt??quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet, maar die tree heb ik wel aangekozen en daar ik zie ik 'm ook staan in de AT :S.
Hihi, daarom net ook mijn ninja-editquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Echt??
Heb ik zo scheef gekeken dan?![]()
Sorry Hans... will you forgive me?
Tuurlijk doe ik datquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Echt??
Heb ik zo scheef gekeken dan?![]()
Sorry Hans... will you forgive me?
Good night!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pfew!
Kan ik nu lekker slapen, ben helemaal kapot...
Truste!!![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pfew!
Kan ik nu lekker slapen, ben helemaal kapot...
Truste!!![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!!!!!!!
Was net op tijd thuis om Kids te horen![]()
![]()
Hij pompt hier lekker jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
straks nog een track draaien van die hardrockband, nu al zin in
Ik welquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik vind deze remix erg fijn (al weet ik dat hier geen La Roux fans zitten)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef -Hans- het volgende:
YES !!!!!!!!![]()
Het regent hier en het gitaar !
WTF?!?quote:
Geweldig! Lag dubbel toen ik 't hoordequote:
quote:
Daar staat hij zelden opquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef alors het volgende:
Wel tof dat die lelijke MH niet op de playlist staat
Kunnen jullie geen vetorecht krijgen? Dan komen er misschien eens goede MH's.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik weet geeneens wat de megahit is geworden, snel ff checken
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
deze versie met Brandon is echt toffer dan het origineel, gek dat ze de originele versie als single hebben uitgebracht...
Zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef FlorentijnH het volgende:
nieuwe van gorillaz is tof!
wie wel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Deze van Rox heb ik echt nog noooooooit leuk gevonden..
mja alle megahits zijn de week erna altijd megaklapperrrrrrrrr, maar dat komt ook mede omdat ze dan iig op 1 station 8 keer per dag worden gedraaid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel mensen want dat ding doet het best goed in de hitlijsten
Airplay zal wel zwaar tellen idd en dat ding is nog steeds erg vaak te horen op de radio. Echt snel zal de plaat wel niet zijn verdwenen uit de hitlijstquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
mja alle megahits zijn de week erna altijd megaklapperrrrrrrrr, maar dat komt ook mede omdat ze dan iig op 1 station 8 keer per dag worden gedraaid.
wow, ik dacht dat dat veel minder wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
15 euro krijgt Bertolf voor elke keer dat een nummer (van 3 minuten) op de radio wordt gedraaid, zegt ie @ P&W. Maar daarvan gaat dus nog een gedeelte naar anderen.
Grolsch. Maar ik ben verwend met Brand, vind Grolsch niet zo lekker meerquote:
Heb ik ook alweer iets te vaak gehoordquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heb ik ook alweer iets te vaak gehoord
Ah, de Metallica aanhang laat van zich horenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
degene die dit gemaakt heeft kan zich beter niet laten zien bij n optreden van metallica!heiligschennis!!!!grtz gert jan 23-4-2010 23:52
hej uber vette mix van metallica en lady gaga, x x lisa 23-4-2010 23:52
hetfield should sodomize the whore! verschrikkelijk slecht dit, zou niet moeten mogen! grtz ron 23-4-2010 23:52
welke malloot durft dit te mixen! nooit aan originelen van metallica komen! gr lars.
Da's duidelijke taalquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
degene die dit gemaakt heeft kan zich beter niet laten zien bij n optreden van metallica!heiligschennis!!!!grtz gert jan 23-4-2010 23:52
hej uber vette mix van metallica en lady gaga, x x lisa 23-4-2010 23:52
hetfield should sodomize the whore! verschrikkelijk slecht dit, zou niet moeten mogen! grtz ron 23-4-2010 23:52
welke malloot durft dit te mixen! nooit aan originelen van metallica komen! gr lars.
Echt? Vooruit dan. Gelukkig kan ik blind typen.quote:
Dank!quote:
quote:Slapen. Zwembroek klaargelegd voor morgenochtend, want belofte maakt schuld. #3FM
Ze hadden eigenlijk moeten bellen naar 09091336 en dan moeten zeggen: Hallo, Met Allicaquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, de Metallica aanhang laat van zich horen
quote:
quote:
Three of a kindquote:
Whehequote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk moeten bellen naar 09091336 en dan moeten zeggen: Hallo, Met Allica![]()
Die overgeslagen isquote:
Neeeeeee, eeeeeecht!?!?quote:
Ohja! Dat verklaart het antwoord ook.quote:
Obama, Oh mamma, I wanna go surfin'quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:37 schreef Civilian het volgende:
wat zingt hij hier nou eigenlijk? Ik versta "woman, i wanna go suck it"
Zou ook wel logischer zijn, als ik de titel zo bekijk.."Let's go surfin"quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Obama, Oh mamma, I wanna go surfin'
Iig, dat versta ik
Trusten!quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:41 schreef Brennel het volgende:
En toen ging m'n lampje genadeloos uit, tijd om te gaan slapen dus. Waarschijnlijk lig ik bij Mr. Brightside al in coma![]()
!
Ohja, dat accentje van Kevin* Brennel zwak voor Belgische accentjes heeft
Volgens mij kreeg hij terplekke een hersenbloeding ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft die nieuwslezer gezopen ofzo? Wat een boel fouten...
Niet gehoordquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft die nieuwslezer gezopen ofzo? Wat een boel fouten...
Slaat echt nergens op, dat semi-intellectuele gezeik op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet gehoord
Wat ik nu wel hoor is gezeur over ADHD en je rijbewijs
Verdomme, wou net voort eerst zn programma gaan luisterenquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom met z'n Useless Man.
Maar hij meldt zich ziek.
Timo !!!!!!! kerel ,dacht al wat is 'ie stilquote:Op zaterdag 24 april 2010 06:38 schreef Timo20 het volgende:
Het heeft dan "ff" geduurd (2,5 week) maar hier is ie dan: m`n eerste post vanuit de US of A
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig land, geweldige mensen (al zijn er hier in San Francisco nogal veel mensen met een lang gezicht waar zelfs geen smile op te slaan is...), wat wil je nog meer?
Woensdag zit het er al weer op,dan komen we weer naar huis. Super snel gegaan.
Greetz uit San Francisco![]()
![]()
![]()
je komt weer met goed weer terug , wordt lekker warmquote:Op zaterdag 24 april 2010 06:38 schreef Timo20 het volgende:
Het heeft dan "ff" geduurd (2,5 week) maar hier is ie dan: m`n eerste post vanuit de US of A
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig land, geweldige mensen (al zijn er hier in San Francisco nogal veel mensen met een lang gezicht waar zelfs geen smile op te slaan is...), wat wil je nog meer?
Woensdag zit het er al weer op,dan komen we weer naar huis. Super snel gegaan.
Greetz uit San Francisco![]()
![]()
![]()
Niet Aura Dione? Dan zou ik het zo niet weten...quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:14 schreef miieejj het volgende:
hej
laatst van de week bij paul rabbering het laatste stukje.. "goed leven door.." kwam er een liedje , met i love monday ofzoiets.. en het is niet aura dione
En vergeet natuurlijk niet de colaresten die laag na laag onder op de bodem liggenquote:
WTF?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zangeres Milk Inc. (33) overleden - http://www.nu.nl/achterkl(...)k-inc-overleden.html
WTF?
Wacht, zie ik daar nu "Mega Top 50" en "goede muziek" in een zin staan???quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
Meestal toch wel goeie muziek die ze laten horen uit de Mega Top 50![]()
Ja nou ja, goed.... Ik bedoel meer wel leuke/vrolijke muziekquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wacht, zie ik daar nu "Mega Top 50" en "goede muziek" in een zin staan???![]()
![]()
Uitzending is vanaf locatie opgenomenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
Playlist ding @ FP faalt volgens mij.
Eric is er helemaal niet ?
En ook geen Alors on dance
De meeste daarvan valt natuurlijk onder kut muziekquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja nou ja, goed.... Ik bedoel meer wel leuke/vrolijke muziek
Met al die keiharde ttttuuuurrrrbbbboooo kneitersquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer de SoD mensen !!! even flink knalluuuuhh
Whehequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Met al die keiharde ttttuuuurrrrbbbboooo kneiters![]()
Onee, Domien Verschuuren presenteert het niet
Asjoud Almidinges toch?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Nee, die knakker met zijn lastige naam
. Ach, hij doet het wel aardig maar ik vond Daniel Lippens eigenlijk wel beter.
Dat is zo'n schatjequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bijna inderdaad: Ajouad el Miloudi![]()
Duidelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bijna inderdaad: Ajouad el Miloudi![]()
Ze hebben wel geluk dat de jingles niet live hoeven zoals bij EWquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk. zal Eric wel wat moeite hebben gekost om de naam jingle goed in te spreken
.
Haha nou iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze hebben wel geluk dat de jingles niet live hoeven zoals bij EW
LOL, kijkt ie nu al naarquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:11 schreef gerbenp het volgende:
Zucht.
Geen serious request waarschijnlijk dus dit jaar voor mij om de hele dag te volgen, klote schoolvakantie..
Kerstvakantie 27 december 2010 t/m 7 januari 2011
Jajaja, heb er al weer zin inquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer de SoD mensen !!! even flink knalluuuuhh
Goed bezig die djquote:22:28| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:27| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:26| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:25| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
Je wilt niet weten hoe hard het geluid nu staatquote:
Ja, het gaat er toch echt van komen binnenkort kan ik je vertellen, paps en mams zijn denk ik als eerste aan beurt, krijgen een Mac Miniquote:
Ah leuk zegquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, het gaat er toch echt van komen binnenkort kan ik je vertellen, paps en mams zijn denk ik als eerste aan beurt, krijgen een Mac Mini
Ja, hier loopt dat pauperding ook dagelijks vastquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah leuk zeg. Zal wel even wennen worden, maar dan heb je ook wat
. Heb jij trouwens ook wel eens dat je Experia box vastloopt? Moest ding dus net even resetten omdat 'ie was vastgelopen. Dat is inmiddels de 2e keer in een maand tijd (vind ik wel erg vaak)
Dagelijks zelfs? damn, dan zou ik er helemaal snel klaar mee zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, hier loopt dat pauperding ook dagelijks vast!
Heb ik ook over nagedacht. Ziggo is opzich niet verkeerd, denk ikquote:... maar we zitten te denken naar een overstap naar ziggo, vanwege de aantrekkelijke snelheden, dan wel gelijk alles in 1
Die Experiabox zuigt inderdaad ballen ja. Heb de 780WL hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, hier loopt dat pauperding ook dagelijks vast!
... maar we zitten te denken naar een overstap naar ziggo, vanwege de aantrekkelijke snelheden, dan wel gelijk alles in 1
Heb hier trouwens de nieuwe Experiabox, maar die lijkt wel iets beter te zijn maar nog steeds niet helemaal stabiel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Experiabox zuigt inderdaad ballen ja. Heb de 780WL hier.
Alles in 1 lijkt leuk ja, totdat het niet werkt, dan heb je dus niks.
Hadden wij ook, mutsen van de KPN hadden ons abbo een maand te vroeg afgesloten![]()
BAM, telefoon, internet weg.![]()
En met een eigen bedrijf en zwemvereniging is dan een telefoon en zeker internet best wel belangrijk
Nog steeds alles dichtgetimmerd?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier trouwens de nieuwe Experiabox, maar die lijkt wel iets beter te zijn maar nog steeds niet helemaal stabiel.
Ik had altijd regelmatig last dat het internet wegviel, maar sinds dat het ziggo heet heb ik daar nooit meer last van gehad (klopt af)quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dagelijks zelfs? damn, dan zou ik er helemaal snel klaar mee zijn.
[..]
Heb ik ook over nagedacht. Ziggo is opzich niet verkeerd, denk ik.
Verbetering dus om over te stappen naar Ziggoquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik had altijd regelmatig last dat het internet wegviel, maar sinds dat het ziggo heet heb ik daar nooit meer last van gehad (klopt af)
En waar kun je je naam oranje makenquote:
Jij moet Zwart-geel-rood zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Oranje kleurtjes aanvraag topic #1quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En waar kun je je naam oranje maken
thanksquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oranje kleurtjes aanvraag topic #1
Beide ook nog uit NL het moet niet gekker worden.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 00:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
*Start het DUITSCHE volkslied in*
Klein beetjequote:
Dat is niet verkeerd inderdaadquote:Op zondag 25 april 2010 00:17 schreef hole1988 het volgende:
Beide ook nog uit NL het moet niet gekker worden.
Leuk tochquote:Op zondag 25 april 2010 01:21 schreef TheZapster het volgende:
Gaat die oranje-ellende nu al beginnen
Beetje kleur aan 't levenquote:Op zondag 25 april 2010 01:21 schreef TheZapster het volgende:
Nu?quote:Op zondag 25 april 2010 01:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker in de zon zitten voor een kleurtje
quote:Op zondag 25 april 2010 01:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker in de zon zitten voor een kleurtje
Nee hoeft niet hoorquote:Op zondag 25 april 2010 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet ik hier echt antwoord op geven ?
En zo is het!quote:Op zondag 25 april 2010 01:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Ik doe er in ieder geval niet aan mee.quote:Op zondag 25 april 2010 01:21 schreef TheZapster het volgende:
Niets tegen het Nederlands elftal want ik sta net zo te juichen voor ze, maar me verkleden als oranje debiel gaat me te verquote:
Ik hoop voor de grap dat Oranje weer niet verder dan de laatste 16 komt.quote:Op zondag 25 april 2010 02:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets tegen het Nederlands elftal want ik sta net zo te juichen voor ze, maar me verkleden als oranje debiel gaat me te ver
Ik hoop echt wel dat ze wereldkampioen wordenquote:Op zondag 25 april 2010 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop voor de grap dat Oranje weer niet verder dan de laatste 16 komt.
Afdruipen in de Aankomsthal (of via een geheime procedure direct naar een geblindeerde touringcar).
Afrikaanse landen vind ik echter weer een toonbeeld van positief fanatisme.quote:Op zondag 25 april 2010 02:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop echt wel dat ze wereldkampioen worden.Ik , als serieuze club-supporter, schaam me echter wel voor die oranje mongolen met klompen of kazen op hun hoofd.Je staat zo voor lul als land
![]()
Het gebeurt niet vaak dat ik 't met je eens ben, maar in dit geval dus wel.quote:Op zondag 25 april 2010 01:21 schreef TheZapster het volgende:
10 van de mogelijke 20.quote:Op zondag 25 april 2010 03:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat ik 't met je eens ben, maar in dit geval dus wel.
Overdreven gedoe, het zijn maar 10 overbetaalde mannetjes die een bal tussen 3 palen in proberen te krijgen...
Er zitten 11 man in een team maar okquote:Op zondag 25 april 2010 03:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat ik 't met je eens ben, maar in dit geval dus wel.
Overdreven gedoe, het zijn maar 10 overbetaalde mannetjes die een bal tussen 3 palen in proberen te krijgen...
Dat heb ik ook vaak mogen ondervinden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Experiabox zuigt inderdaad ballen ja. Heb de 780WL hier.
Alles in 1 lijkt leuk ja, totdat het niet werkt, dan heb je dus niks.
Hadden wij ook, mutsen van de KPN hadden ons abbo een maand te vroeg afgesloten![]()
BAM, telefoon, internet weg.![]()
En met een eigen bedrijf en zwemvereniging is dan een telefoon en zeker internet best wel belangrijk
Dat schept inderdaad een band.quote:Op zondag 25 april 2010 03:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er zitten 11 man in een team maar okWe mogen het wel eens zijn maar wel om verschillende redenen
Gewoon een elektrische gitaar en een drumstel kopen, dan komt het allemaal in orde.quote:Op zondag 25 april 2010 03:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ik en Sirolf ooit een band zullen hebben
Kom jij dan zingen? Of moet ik Briggi regelen?quote:Op zondag 25 april 2010 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon een elektrische gitaar en een drumstel kopen, dan komt het allemaal in orde.
Briggy regelen.quote:Op zondag 25 april 2010 03:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom jij dan zingen? Of moet ik Briggi regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |