Ja, hebben ze het door denk je?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef Vector_SLD het volgende:
Je hoopt hier toekomstige vrienden tegen te komen?
Dat lijkt me logisch, rotterdam is dan ook een kutstad.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:13 schreef Koewam het volgende:
Amsterdam een metropool?
Ik heb hier meer vrienden gemaakt dan ik ooit in Rotterdam heb gemaakt.
In Amsterdam is het ook niet allemaal pais en vree...quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, rotterdam is dan ook een kutstad.
Soooo true!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:06 schreef aaipod het volgende:
Je hebt er zin in hé?Schrijf je nou maar gewoon weer uit en kom hier aan de RuG rechten studeren want Amsterdam is natuurlijk helemaal niks in vergelijking met de Groningen.
tis er al druk genoeg dusssquote:
Oh jeej... wat een awkward manier om een mede-Fok!er te ontmoetenquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:15 schreef Teteteterek het volgende:
rechten he.. Als je aan de intreeweek meedoet zal ik misschien je begeleider zijn
Ja, tuurlijk. Anders heb je er ook niet zo heel veel aan natuurlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Oh jeej... wat een awkward manier om een mede-Fok!er te ontmoeten.
Trouwens, de intro is dus wel per studie ingedeeld? Want dat was me niet meteen duidelijk
Ik had dan ook idd m'n twijfels of ik uberhaupt wel met de intro mee moet doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:50 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Anders heb je er ook niet zo heel veel aan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
Vandáág inschrijven op www.studentenwoningweb.nlquote:Op zondag 25 april 2010 00:19 schreef deenigeechteTS het volgende:
Misschien ga ik over 3 jaar bij de UvA
Ik wil niet op kamers ben ik te lui voorquote:Op zondag 25 april 2010 00:29 schreef Koewam het volgende:
[..]
Vandáág inschrijven op www.studentenwoningweb.nl
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ik had dan ook idd m'n twijfels of ik uberhaupt wel met de intro mee moet doen. Trouwens, die heb ik eigenlijk nog steeds
. Heb je er wel wat aan? Is het niet zo dat iedereen z'n eigen kliek opzoekt die ie nog kent van de middelbare ofzo? Owja en het moet geen alcohol-en-disco-feest worden, daar ben ik veeels te sneu voor
.
Mijn intro was tof! Uiteraard zal je altijd mensen hebben die elkaar al kennen van de middelbare, maar er zitten ook genoeg in hetzelfde schuitje als jij. Ik denk dat je er wel vrij zeker van kan zijn dat het een enorm zuipfeest wordt, maar dat kan echt best leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overdag zullen er spelletjes (sport, maar misschien ook debatteren en/of een quiz) en speeches zijn.
Ik denk echt dat je een groot voordeel zult hebben aan de intro en kan je niet genoeg pushen om het gewoon te doen. Ik heb echt gemerkt dat mensen die er niet waren er pas veel later een beetje tussenkwamen.
Over een paar dagen vertrek ik overigens naarspanje met 3 mensen. 2 daarvan heb ik op de intro leren kennen. Eén fietste ik naast op de weg er naar toe en de ander daar sliep ik bij op de kamer![]()
daar denk je over 3 jaar anders over. Schrijf je gewoon nu in.quote:Op zondag 25 april 2010 00:34 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
Ik wil niet op kamers ben ik te lui voor
Ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:16 schreef Kardash het volgende:
Maar ik dwaal helemaal af - heb je je al ingeschreven voor de UvA?
In welk opzicht hoop je dat? Geen idee hoe het op de EUR is maar qua adminstratie is de UVA een teringzooi hoorquote:Op maandag 26 april 2010 17:27 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Ja.
Hopelijk wordt dat beter dan de EUR, wat een faal is dat zeg.
Mwah, niet zo zeer administratief maar meer qua sfeer en mensen. Op de EUR lopen er bijna alleen verschrikkelijke idioten rond waar totaal geen zinnig gesprek mee te voeren valt. Ik heb nog nooit zo veel stereotypen bij elkaar gezien, verschrikkelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 17:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In welk opzicht hoop je dat? Geen idee hoe het op de EUR is maar qua adminstratie is de UVA een teringzooi hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |