Voor 20 inclusief stuur ik hem naar je op.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Remco-TXL het volgende:
Shift voor 15euro inc, nieuw bij thehut.com met verzenden 22euro
Dan koop je hem toch mooi daar, weet niet precies wat voor een site het isquote:Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef Remco-TXL het volgende:
Dan ga ik liever voor de nieuwe aangezien nieuw maar 2euro duurder is en ik dan zeker weet dat hij helemaal perfect in orde is en ik ook nog eens garantie heb aangezien er een bon bij zit.
7,6 is idd geen slechte score, dan heb ik waarschijnlijk bij een verkeerde review gekeken.quote:Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef Remco-TXL het volgende:
Weet niet welke reviews jij leest maar:
The Hut.com 7.6sterren 123 reviews
Dat is toch goed dan. Heb er al vaker besteld en zal daar zeker dan shift deze week gaan bestellen. Voor 2euro meer een mooie nieuwe met bonnetje en garantie erop.
PS: Mediaoffer.nl zit er net boven met 22.90euro nieuw.
En die moeten wel goed zijn aangezien ze 2 thuiswinkel awards hebben gewonnen
Bij Mediaoffer is hij gewoon 29,95 en niet eens op voorraad. En niet iedereen heeft de behoefte om games uit het buitenland te halen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef Remco-TXL het volgende:
Weet niet welke reviews jij leest maar:
The Hut.com 7.6sterren 123 reviews
Dat is toch goed dan. Heb er al vaker besteld en zal daar zeker dan shift deze week gaan bestellen. Voor 2euro meer een mooie nieuwe met bonnetje en garantie erop.
PS: Mediaoffer.nl zit er net boven met 22.90euro nieuw.
En die moeten wel goed zijn aangezien ze 2 thuiswinkel awards hebben gewonnen
Je kunt vast niet met ideal betalenquote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Remco-TXL het volgende:
29.95 - 7.05 (addiscount) == 22.90euro. En voorraad bij hun is er vaak sneller dan op de website staat.
Verder maakt buitenland niet zoveel uit het is dezelfde game.
Nee sorry, Final Fantasy XII heb ik al...quote:
Need for Speed is inmiddels geruild voor COD MWF 2quote:Op maandag 26 april 2010 08:36 schreef Ajax026 het volgende:
[..]
Heb deze spellen maar 2/3 keer gespeeld maar zijn niet mijn soort games,
ruil ze het liefst tegen andere spellen, anders mogen ze voor een mooi prijsje weg.
Te koop/ruil:
- Uncharted: Drake's Fortune (platinum)
- Colin McRae Dirt (platinum)
- Transformers: Revenge of the Fallen (blu-ray 2 disc edition)
- Need for Speed Shift
- MAG
Ben opzoek naar:
- God of War III
- COD: Modern Warfare 2
- Battlefield: Bad Company 2
- PES 2010 of FIFA 10
Richtprijs per spel ¤30,-
Nee sorry dat vind ik echt te weinig, voor 20 euroquote:
Je hebt berichtquote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Monsie het volgende:
Omdat je wel een bijhoorlijke baaldag zal hebben heb ik eventueel Fifa 10 voor je liggen. Ik wil alleen nog ff kijken wat ik ervoor wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |