En Aura Dione op de playlist! Leuke plaat is dat.quote:
Ach, ik had de nieuwste CD van Coldplay ook al een jaar op de plank liggen toen ze pas bekender werdenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
"nieuwe" pearl jam, man staat alweer bijna een jaar op de cd
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Dit zijn ze, ik begrijp waarom ze meisjes moeten scouten
[ afbeelding ]
Ad Visser bent u dat?
Juist ja!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ad Visser bent u dat?
oké.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Pino112 het volgende:
Laten we idd in het 'Travo's' theme blijven![]()
Zijn CD is anders best aardig hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nou, ophouden met die kut muziek...
Die middelste is net Giel Beelen nadat ie NOG langer niet naar de kapper is geweest!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ad Visser bent u dat?
Bezoekje aan de tandarts zou ook niet misstaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Die middelste is net Giel Beelen nadat ie NOG langer niet naar de kapper is geweest!
Komt door al die pallets colaquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Bezoekje aan de tandarts zou ook niet misstaan
* Ofyles2 voor het eerst Aura Dione hoorde bij Arbeidsvitaminen en toen de neiging kreeg het nummer op Youtube te zoeken...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Aura Dione op de playlist! Leuke plaat is dat.
Althans, dat vind ik. Sommigen hier denken daar anders over.
Dat heb ik ff gemist, denk ikquote:
* Ofyles2 een pallet ritalin bestelt om Cee rustig te krijgen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef Cee het volgende:
Hey, daar is dat nummer van die ene.diiiinsdaaggggg
De [/me] knop is populair bij jou vandaag he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 een pallet ritalin bestelt om Cee rustig te krijgen...
zie liever maricha dan tjibbe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
Yes ik ga Tjibbe zien.Maar niet Maricha dus?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Pino112 het volgende:
"Ik laat hem flikkeren"
Ekdom: "Dat is voor jou wel een goede woordkeuze"![]()
Levensmoe?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
krijg zin in een [ afbeelding ]
Nooit geweten dat Giel cola drinkt?quote:
Witte magnumsquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:39 schreef alors het volgende:nu wil ik ook een magnum, maar we hebben hier allen ranzige met nootjes
Die eerste is oke, die 2de laat me weer down to earth gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Lady GaGa, die ga ik over 2,5 week zien. En Mika over anderhalve week. Tien tegen een dat jullie allemaal stikjaloers op me zijn.
Witte chocola met dan in het ijs ook kleine aardbeien stukjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:39 schreef alors het volgende:nu wil ik ook een magnum, maar we hebben hier allen ranzige met nootjes
Ik weiger 's ochtends al uberhaupt de radio aan te zetten, vanaf 10 uur mag 'ie weer aan danquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Giel cola drinkt?![]()
Van 8 uur tot 8:20 waren vanmorgen trouwens heel slechtEerst die valse Rox en daarna gaat hij bellen met een man van Glorix die onderzoek hebben gedaan naar het toiletgedrag van vrouwen en dan zeikt Giel Glorix aan het einde van het gesprek helemaal af en als die man daar dan wat tegenin wil brengen dan start hij snel een plaat in
![]()
Maar van die dingen krijg je natuurlijk met Giel![]()
Beelen :")
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
daarna gaat hij bellen met een man van Glorix die onderzoek hebben gedaan naar het toiletgedrag van vrouwen en dan zeikt Giel Glorix aan het einde van het gesprek helemaal af en als die man daar dan wat tegenin wil brengen dan start hij snel een plaat in![]()
Luister nooit meer de ochtendshow , die is naar edwin evers gegaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Giel cola drinkt?![]()
Van 8 uur tot 8:20 waren vanmorgen trouwens heel slechtEerst die valse Rox en daarna gaat hij bellen met een man van Glorix die onderzoek hebben gedaan naar het toiletgedrag van vrouwen en dan zeikt Giel Glorix aan het einde van het gesprek helemaal af en als die man daar dan wat tegenin wil brengen dan start hij snel een plaat in
![]()
Maar van die dingen krijg je natuurlijk met Giel![]()
Beelen :")
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luister nooit meer de ochtendshow , die is naar edwin evers gegaan.
de fax is zo 0.1quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:43 schreef Cee het volgende:
Zelfs in de faxberichten wordt met hashtags geschreven zie ik.
De humor van evers ligt mij iets meer dan ruud , ruud is zo depri af en toe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]m.u.v. van Evers dan. Luister tegenwoordig wat vaker naar Ruud de Wild of SimoneFM. Giel is over en sluiten, wat mij betreft
.
En hij laat hem flikkeren..quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Tjibbe kan geen ijsje eten, zn shirt is vies
Nog niet echt gemerktquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De humor van evers ligt mij iets meer dan ruud , ruud is zo depri af en toe.
Ik luister altijd naar Ruud 's ochtends. Ik vind 'm samen met Jeroen KidV en Martijn echt erg leuk en grappig en bij vlagen hilarisch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]m.u.v. van Evers dan. Luister tegenwoordig wat vaker naar Ruud de Wild of SimoneFM. Giel is over en sluiten, wat mij betreft
.
Er blijft inderdaad alleen een bericht van @3fm staan dat je met #ekstraweekend moet Twitteren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef Dichterbijer het volgende:
Als je het mij vraagt, werkt die Twitter balk niet
Mika is cute, We Are Golden is tof. Gaga zou ik als show wel willen zien, maar ik vind het zo'n aandachtshoer gewoon een beetje gemaakt enzo, jammer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Lady GaGa, die ga ik over 2,5 week zien. En Mika over anderhalve week. Tien tegen een dat jullie allemaal stikjaloers op me zijn.
Radio1 luister ik altijd 's ochtends.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:47 schreef gerbenp het volgende:
Welke ochtendshow is dan goed? Als veenstra de ochtend doet, is het wel goed. Domien is wakker! vergeet ik altijd aan te zetten in de ochtend...
Ooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Maar goed, ik laat Ekstra Weekend weer voor wat het is.
Zometeen terras op! Prettige avond, mensen
ZuipZe!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Maar goed, ik laat Ekstra Weekend weer voor wat het is.
Zometeen terras op! Prettige avond, mensen
Leuke combi iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar Ruud 's ochtends. Ik vind 'm samen met Jeroen KidV en Martijn echt erg leuk en grappig en bij vlagen hilarisch.
Ik heb die hele zender niet geprogrammeerdquote:Ik heb nog nooit naar Evers geluisterd volgens mij.
Daar heeft ie geen bekertje voor nodigquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Als je Ekdom zo hoort... dan ben je echt 30 jaar terug in de tijd
Ik zit met zo'n radio uit 1890 met een draaiknop en dan zit je dus anderhalf uur te kutten om de juiste zender te krijgenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke combi idd. Ruud snapt ook wat beter dan Giel dat de luisteraar ook wel eens muziek wil horen..
[..]
Ik heb die hele zender niet geprogrammeerd.
Kon na die eerste bankgasten alleen maar minder worden natuurlijk he...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een saaie dozen op de achtergrond op de bank, dacht dat de heren smaak hadden voor bankgasten
was jij de eerste?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kon na die eerste bankgasten alleen maar minder worden natuurlijk he...
pizzaquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
DJURRE!
Goh, kheb vanavond collecte gelopen, maar had van te voren niet gegeten en nu heb ik hongerrrrrrr!
Pizza in de oven!
ow okquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen fok kende brenda, janneke en eliza toen nog niet, zal wel muizenforum geweest zijn.
Jawel, toen waren we er al wel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen fok kende brenda, janneke en eliza toen nog niet, zal wel muizenforum geweest zijn.
nee johquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jawel, toen waren we er al wel!
Toch...?
heu?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan moet michiel goed gaan luisteren
Die doet toch alleen disney shirts aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan moet michiel goed gaan luisteren
over een gramaph/foonwinkel die singles verkooptquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jahwel, is opzich wel interessant
Ging het over grammofoons toen dan?
Was ff weg
vrijdag en dan geen bier in huis hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wil bier!
Maarja, dat hebben we niet in huis #slecht_voorbereid
Ik zeg toch, slecht voorbereid...quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vrijdag en dan geen bier in huis hebben
Sorry, Gouda hierquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zeg toch, slecht voorbereid...
Iemand in omgeving Eindhoven die hier EW wil komen luisteren? Incl bier?
Zwolle hierquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is toch echt iets te ver...ik trek nu wel een fles Grimbergen blond open, eens kijken of dat te drinken isquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
ik had mijn asperges op het werk laten liggen. Dus ik kon weer terug door het bierende en BBQ-ende Vondelpark om ze te gaan halen. #hardaanweekendtoequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vrijdag en dan geen bier in huis hebben
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis het even, leve oudersWaar gaat het over
Hij kan het maar hoeft het nog lang niet als ik het zo hoorquote:
Nou, ja, valt mij ook heel erg mee ja!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik dacht altijd dat die Dayenne altijd een irritant/arrogant persoon was valt me tot nu toe 100% mee, sterker nog ik vindt ze erg gezellig/leuk.
De topics op fok! zijn wel hilarischquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik dacht altijd dat die Dayenne altijd een irritant/arrogant persoon was valt me tot nu toe 100% mee, sterker nog ik vindt ze erg gezellig/leuk.
Mee eens.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
Dat is die reactie van dyannequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja. Of moeten wij ook alles lekker weelderig laten groeien?
Hiiii, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is die reactie van dyanneEn gelukkig hoef ik me daar nog geen zorgen over te maken
![]()
Maar ik ben boven luisteren
blijft goed iddquote:
weinig aan gemist.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef FlorentijnH het volgende:
hallo mensen![]()
heb 1e 2 uur gemist , was het leuk?
geen idee, heb ik ook grotendeels gemistquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef FlorentijnH het volgende:
hallo mensen![]()
Lees het topic en huiver!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef FlorentijnH het volgende:
hallo mensen![]()
WTF is hoetenquote:
zelfde idee idd, maar dat maakt het niet minder lekkerquote:
Jij weer hierquote:
Ik herhaal alleen maar wat Gerard en/of Michiel min of meer zeiden. Waar haal je anders zulke formaten messen vandaan?quote:
Mooi zo! Zo kennen we je weer!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
quote:
En hij zal nog veel gedraaid worden ben ik bang voor jequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Zapte deze week weer tussen wat radiozenders. Op de ene zender was deze toeter plaat afgelopen dus ik zappen en toen was dat ding op nog 2 andere zenders te horen. Je ontkomt er niet aan. Ben 'm zelf al een beetje zat.
Vrees het ook. Zo af en toe horen vind ik wel leuk hoor, maar dit is echt overkill. Ook al die jocks hoor je hetzelfde roepen "Ik voorspel dat dit de zomerhit van 2010 zal worden ". Ik vind het nog een beetje vroeg om dat nu al te roepen want vanochtend was het nog - 2,5 graden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En hij zal nog veel gedraaid worden ben ik bang voor je
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Zo de eerste goede plaat van dit program is een feit, het is ook meteen de laatste...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Zo de eerste goede plaat van dit program is een feit, het is ook meteen de laatste...
Memoriesquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy ! begint straks met een fijne plaat.
Here we go !!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij gaat zometeen een paar standjes hoger qua volume![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |