Op zondag 2 mei 2010 21:59 schreef Cherryblossom het volgende:Ik had laatst nog iets leuks! (heb ik ook al in een ander topic verteld, maar eigenlijk hoort het hier)
Mn vriend en ik hadden laatst seks zonder condoom, omdat we allebij test en uitslag gehad hadden. Toen we klaar waren voelde ik zijn sperma naar buiten druppelen, daarom wilde ik snel naar de wc rennen. Terwijl ik voor mn deur mn badjas aantrok(studentenhuis) voelde ik nog meer naar buiten lopen. Ik stond daar met mn benen gekruist alsof ik in mn broek plaste!
Ik durfde dus niet meer te lopen, bang dat het dan naar buiten zou strómen, maar uiteindelijk lag zijn hele kwakkie langs mijn benen en op de vloer.. Toen kon ik wel eindelijk naar de wc. En hoewel mn vriend vantevoren al heel lief met een tissue stond te wrijven, had hij niet in de gaten dat het tot mijn enkels was gelopen en intussen op de vloer lag.
We lagen in een deuk, maar ik durfde het ook niet goed te vertellen, was best genant. Voor het slapen nog even mn benen kunnen wassen en de vloer kunnen dweilen(thank god dat ik een houten vloer heb!)
Hoe kan iemand zó zwanger worden?
Nouja, iemand tips om het binnen te houden ofzo? In ieder geval tot ik de wc bereikt heb.