abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 mei 2000 @ 10:38:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_263423
Eindelijk een adequate reactie van de redactie, alhoewel dit
natuurlijk gewoon vanzelfsprekend hoort te zijn. Ze hadden het anders
ook wel van omstanders gehoord, maar misschien was SBS6 te bang dat ze
wat te uitgelaten zouden overkomen de komenden dagen

---------------------------------------------------------------------------
Passagiers krijgen nieuws van ramp in Enschede
datum: Zaterdag 13 mei 23:05
bron: Internetredactie op locatie
De passagiers horen over de chat het verhaal van de ramp in Enschede.
De ramp is van dermate grote omvang dat de programmamakers het nodig
vinden dat de passagiers op de hoogte worden gebracht van wat er
precies gebeurd is, en wat de omvang van de ramp is. Het was bekend
dat ze geen familie in Enschede hebben wonen, maar het is wel mogelijk
dat ze er vrienden of bekenden hebben. Dit laatste is echter niet het
geval, maar de passagiers zijn erg geschokken van wat ze te horen
kijgen. Waarschijnlijk zullen ze echter na het lezen van de krant van
maandag pas echt een indruk krijgen van de omvang van de ramp.
-----------------------------------------------------------------------------

Bron www.debusop6.nl

Actuele mp3's en foto's van de Bus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_263424
quote:
op 05-14-2000 om 10:38 AM schreef R@b het volgende:
Eindelijk een adequate reactie van de redactie, alhoewel dit
natuurlijk gewoon vanzelfsprekend hoort te zijn. Ze hadden het anders
ook wel van omstanders gehoord, maar misschien was SBS6 te bang dat ze
wat te uitgelaten zouden overkomen de komenden dagen



Nou die boodschap heeft Jop in ieder geval niet bereikt! Wat een misplaatst en pijnlijk antwoord gaf Jop toen Sylvana hem vroeg of hij ook aanwezig zou zijn bij de feestelijke slotuitzending van 5 juni.

Jop: "Ja natuurlijk Sylvana, dan neem ik een paar VUURPIJLEN mee, en dan maken we er een gezellig feestje van."

Heel subtiel JOP!

gratis en voor niet
pi_263425

De gansche uitzending van vandaag was trouwens erg feestelijk, met een uitgelaten en gezellig optreden van Jop, wat een feest.

Nou ja, de meest getroffen Enschedeers zullen ze niet voor het hoofd stoten, zij hebben toch geen televisietoestel meer om dit verwerpelijke programma te aanschouwen...

gratis en voor niet
  maandag 15 mei 2000 @ 23:03:00 #4
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_263426
quote:
op 05-15-2000 om 09:55 PM schreef TomBombadil het volgende:

Wat een misplaatst en pijnlijk antwoord gaf Jop toen Sylvana hem vroeg of hij ook aanwezig zou zijn bij de feestelijke slotuitzending van 5 juni.

Jop: "Ja natuurlijk Sylvana, dan neem ik een paar VUURPIJLEN mee, en dan maken we er een gezellig feestje van."

Heel subtiel JOP!


En wat antwoordde Sylvana: ga je dan weer knallen Jop? }
------------------
I chose not to choose life, I chose something else.

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 15 Mei 2000).]

pi_263427
Na een glimp van deze domme kliek bussers op de tv gezien te hebben, die het niet even op kunnen brengen even stil te staan bij de gebeurtenissen in Enschede,heb ik besloten om niet meer naar deze egoistische kliek te kijken.
Ik heb zelf de bijlmerramp meegemaakt ,en verwonder mij dat niemand op het idee komt om even bij de mensen in Enschede stil te staan!
Nee hoe kom ik het `leukste` over,is het enigste waar deze gasten mee bezig zijn!
Ik bedank de mensen die de streamverslagen verzorgen ,en zal op die manier de bus blijven volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door gamal (Datum 16 Mei 2000).]

Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
pi_263428
quote:
op 05-16-2000 om 09:41 AM schreef gamal het volgende:
Na een glimp van deze domme kliek bussers op de tv gezien te hebben, die het niet even op te kunnen brengen even stil te staan bij de gebeurtenissen in Enschede,heb ik besloten om niet meer naar deze egoistische kliek te kijken.
Ik heb zelf de bijlmerramp meegemaakt ,en verwonder mij dat niemand op het idee komt om even bij de mensen in Enschede stil te staan!
Nee hoe kom ik het `leukste` over,is het enigste waar deze gasten mee bezig zijn!
Ik bedank de mensen die de streamverslagen verzorgen ,en zal op die manier de bus blijven volgen.


Ik sluit mij hier volledig bij aan.

Trouwens ik volg de bus ook nog maar heel af en toe om stukkies te kunnen schrijven om ze af te kraken wat een kut programma is de bus zeg.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_263429
Zaterdagavond talloze malen de beelden uit Enschede gezien. Om mezelf niet al te down in bed te leggen zocht ik als afsluiting wat verpozing bij de Bus-hoogtepunten van de afgelopen week.

Nou, dat heb ik geweten....

Op een gegeven moment kwam de verjaardag van Eric voorbij. Een hoop lol en veel zingen. Vervolgens een plotselinge onderbreking voor beelden van een persconferentie in Enschede. Veel bleek er niet te zien, maar het trieste gevoel kwam terug. Even dacht ik nog, nu zullen ze toch hopelijk niet doorgaan met dat verjaardags-zingen, ze zullen toch wel door hebben dat dat ècht niet kan, zo'n abrupte overgang zou wel héél erg misplaatst zijn. Maar jawel hoor, persconferentie voorbij en flop, weer de beelden van de bus, met de meiden blazend op toetertje en luid zingend en feestend.

Natuurlijk heeft de pulp-zender SBS6 geen noodscenario voor rampen klaar liggen, want dat kost centjes. Noodscenario's dragen niet bij aan de winst. Maar laat ze op zo'n moment in godsnaam alleen maar even nádenken!!!

Het is zo'n GEDVERDEMMESE zender!

The trick is to keep breathing
pi_263430
En dan zul je straks zien dat ze de passagiers gaan stimuleren om een meeleef-benefiet-actie op poten te zetten. Ahhh, wat léven ze toch mee.
SBS, dat zelf na zo'n rampdag niet terugdeinst voor de meest onsmakelijke interviews om maar kijkcijfers te scoren:

(citaat uit een interview met journalist D. de Vries van RTV-Oost, in de NRC van 15 mei):

...Een vrouw en haar dochtertje werden [op SBS6] geïnterviewd. Er werd aan dat kleine meisje gevraagd: 'jij bent jouw vader kwijt hè'? Ik snap ook wel dat journalisten hun werk moeten doen, maar dit vond ik afschuwelijk...."

The trick is to keep breathing
pi_263431
Of de vraag die ik hoorde "Hoe gaat het er nu mee". <PIEP>, wat denk je nu zelf .
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 16 mei 2000 @ 16:23:00 #10
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263432
quote:
op 05-16-2000 om 09:41 AM schreef gamal het volgende:
Na een glimp van deze domme kliek bussers op de tv gezien te hebben, die het niet even op kunnen brengen even stil te staan bij de gebeurtenissen in Enschede,heb ik besloten om niet meer naar deze egoistische kliek te kijken.
Ik heb zelf de bijlmerramp meegemaakt ,en verwonder mij dat niemand op het idee komt om even bij de mensen in Enschede stil te staan!
Nee hoe kom ik het `leukste` over,is het enigste waar deze gasten mee bezig zijn!
Ik bedank de mensen die de streamverslagen verzorgen ,en zal op die manier de bus blijven volgen.


Welkom to the club van niet kijkers..De complete over the top smakeloosheid die in dit programma door SBS tentoon gespreid wordt hebben mij al eerder tot dat besluit gebracht. Denk alleen maar aan de tenenkrommende smakeloosheid in Alkmaar, de minachting die bleek uit de 4 mei uitzending, en nu dan dit. De Bussers zelf geef ik ook weinig credit meer, die zijn inderdaad 24/7 bezig met hun image......

pi_263433
Ter voorkoming van misverstanden ook nog even hier. Ik verdenk de passagiers niet van hypocritie. Zij zullen, zeker als ze de krant zien net zo geschrokken zijn als wij allemaal.

Nee, het is SBS6 dat bij mij alle krediet heeft verspeeld. En als ik straks de gesprekken te zien krijg die de bewoners over dit onderwerp hebben dan kan ik niet anders denken dan dat ook dat vooraf is doorgenomen en alleen maar spontaan lijkt. Dat soort zaken zijn gewoon al te veel gebeurd (o.a. dodenherdenking).

The trick is to keep breathing
  dinsdag 16 mei 2000 @ 16:38:00 #12
3847 Sanne®
streamteam
pi_263434
Ik wil hier toch even op reageren. Ging na het maken van streamverslagen afgelopen zaterdag om 18.40 uur even offline (t.b.v. TV-uitzending), om te kijken wat ze nu weer verknipt en verplakt hadden.

Terwijl ik naar dat vervelende hoofd van die man van America's Funniest Home Video's keek, kwam boven in beeld een nieuwsflits dat er extra journaal was.

Ik wist tot op dat moment niets van een ramp. Heb verslagen de eerste beelden op SBS6 zitten kijken, en daarna verschillende mensen gebeld, en gemaild.

Een vriendin van mij die toch zelf bij een bekend weekblad werkt reageerde ook nogal laconiek in eerste instantie met:
"Ja daar was toch een brandje?"
Haar avondje songfestival was natuurlijk ook direct van de baan.

We zijn ons dood geschrokken hier in Amsterdam. Weten heel goed hoe de mensen in die buurt zich moeten voelen.

Op het moment dat SBS6 met een extra journaal kwam, stond op TT nog steeds Bernard's bericht boven Enschede. Dit vind ik pas stuitend. Niet dat ik iets tegen Bernard heb, maar ik denk dat de media in eerste instantie niet helemaal hebben doorgehad hoe ernstig het was.

Het is jammer dat Fok die avond nog op zijn gat lag. De streamverslaggevers hebben massaal die nacht zich op Enschede gestort. Worden natuurlijk al weken gek van die kl#te bus, dus dat is niet zo verwonderlijk.

Ik zelf heb maandagmorgen mijn bed pas weer gezien, kan al 3 dagen niet slapen.

SBS6 is dan wel niet kies, dat ben ik met jullie eens, maar in dit geval had ik het niet doorgehad, als zij dat extra journaal niet vlak voor de bus hadden ingelast.

De bewoners van de bus zijn dezelfde avond ingelicht. Beelden die gisteren zijn uitgezonden waren allemaal nog van vóór de ramp. Ik denk ook dat ze zich niet echt realiseren hoe vreselijk dit ongeluk was. Het drong bij mij pas goed door toen ik de beelden zag.

Ik denk dus dat je het de bussagiers niet eens echt kwalijk kunt nemen, zij krijgen toch niet dezelfde berichten/beelden als wij.

Ik vond het inderdaad wel stuitend dat Jop knallend langskwam en over vuurpijlen begon.

Hopelijk binnenkort weer wat betere streamverslagen, maar ik kan niets beloven...

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne® (Datum 16 Mei 2000).]

  dinsdag 16 mei 2000 @ 16:41:00 #13
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263435
Dan ben je nog mild over de Bussers, arjuno. Ze zijn nu blijkbaar aan het kibbelen over WANNEER ze dan die minuut stil moeten zijn. Voor of Na de uitbraak (post van r@b in ander topic). Mijn God....

Image Image Image. Zo'n geforceerd ingelast minuutje stilte is misschien dan nog net gemeend (laten we dat dan maar hopen), maar absoluut niet respectvol. Niet doen dus.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')