moequote:
the cow that licked your facequote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
the cow that licked your face
quote:
nog ja? pobre diabloquote:
hier word het ook 20-20 graden dit weekendquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
mild 22 graden en half grijze bewolking :-)
bij mij dan
ahha nou kortebroek weerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hier word het ook 20-20 graden dit weekend![]()
De snorkels ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vond die onderwatersmurfen met een soort penis op hun hoofd leuker.
Ik kan alleen even niet meer op hun naam komen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alle mussen in de wijde omgegving van Leeuwarden halen weer opgelucht adem
ik wed dat de partij voor de dieren vandaag de vlag heeft uitgehangen bij het horen van dit goede nieuwsquote:
omdat je geen bonen hebt gegeten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alle mussen in de wijde omgegving van Leeuwarden halen weer opgelucht adem
Heidi Montag als idool?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Eh ja wat wil je weten?
Ben 23, woon ergens in een boerendorp vlakbij Alkmaar...Uitgeest wel te verstaan. Werk bij een radio, en Lady Gaga en Heidi Montag zijn mijn idolen
. Oh en Jared Padalecki is lekker
. Maar dat had ik al gezegd
.
En verder zit ik al ehhh 5-6 jaar op fok denk ik.
een paar jaar geleden is er 1 mus neergeschoten in de friesland hal uit angst dat deze dominostenen zou omstotenquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat je geen bonen hebt gegeten?
Luie flikkerquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:25 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Eindelijk weer eens lang geslapen
O jaaaaa dat was toen nog zo'n hele relquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een paar jaar geleden is er 1 mus neergeschoten in de friesland hal uit angst dat deze dominostenen zou omstoten
Ik slaap in boxerquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:47 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Er zijn vast ook mensen hier die niet naakt slapen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ontbijt met een grijze laag op mijn heupen hangende trainingsbroek.
Ik vind naakt slapen niet fijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Er zijn vast ook mensen hier die niet naakt slapen.
Dat heb ik dus ookquote:
Slaap je daar in?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ontbijt met een grijze laag op mijn heupen hangende trainingsbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |