naar de trein?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Kut daar moet ik straks ook heen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef Socios het volgende:
Treinen ftw.
Niets aan de hand te Utrecht Centraal. Alle treinen rijden gewoon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Kut daar moet ik straks ook heen.
Dus niet, daarom zit ik in de busquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets aan de hand te Utrecht Centraal. Alle treinen rijden gewoon.
Hallo. Ik kom zelf niet zo vaak buiten en heb niet zoveel contact met andere mensen. Nu zie ik dat jij een meisje bent en bij mij in de buurt woont. Zullen we onze MSN uitwisselen zodat we samen wat leuks online kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef MissKriel het volgende:
In alkmaar gelukkig niet![]()
Ben mooi optijd thuis
Luister niet naar hem! Hij is de organisator van een beruchte emo-bijeenkomst en zal niet aarzelen ook jou te bekeren/maken tot een volwaardig jankend en automutilerend lid van deze verwerpelijke jongerencultuur.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:57 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Hallo. Ik kom zelf niet zo vaak buiten en heb niet zoveel contact met andere mensen. Nu zie ik dat jij een meisje bent en bij mij in de buurt woont. Zullen we onze MSN uitwisselen zodat we samen wat leuks online kunnen doen?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Luister niet naar hem! Hij is de organisator van een beruchte emo-bijeenkomst en zal niet aarzelen ook jou te bekeren/maken tot een volwaardig jankend en automutilerend lid van deze verwerpelijke jongerencultuur.
Dan komt de volgende vertraging door een aanrijding met een persoon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ga met een rolstoel het rails op dan
neem een slaatje met een cola lightquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan komt de volgende vertraging door een aanrijding met een persoon.
En ik zie niemand om een rolstoel van te jatten. Maar goed. Utrecht is bereikt, nu wil ik voedsel want ik heb HONGER.
Nah, kroketten voldeden prima.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
neem een slaatje met een cola light
heb je gewoon meerdere kroketten binnen een uur opgekregen?!?!quote:
Alkmaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef MissKriel het volgende:
In alkmaar gelukkig niet![]()
Ben mooi optijd thuis
Ik zei toch dat ik honger had.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
heb je gewoon meerdere kroketten binnen een uur opgekregen?!?!
Wat een baas ben jij!
[ afbeelding ]
negeer scissors maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |