die is grappig....quote:
ik heb een vriendinquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef Ataraxy het volgende:
Zodra je een ooit een vriendinnetje krijgt, trekt ze het wel over.
Moet je even kijken hoe je huid er op reageert. Een keer per week is genoeg. Over het algemeen is het na 4/5 weken al een stuk beter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:49 schreef gekkewous het volgende:
gewoon erover heen smeren en dan is het goed? hoeveel x per week en is dit tijdelijk ?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:49 schreef onderjas het volgende:
Tijgerbalsem maakt spieren soepel, je toompje dus ook.
Ik zou het tweemaal daags doen, voor en na het slapengaan. Bij tijgerbalsem moet je trouwens altijd hard wrijven, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:52 schreef gekkewous het volgende:
help AUB?
gewoon tijgerbalsem er over heen smeren en dan komt het goed?
BTW
hoeveel vaak per week
en is dit tijdelijk
En het brand een beetje als je het niet goed stevig inwrijft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou het tweemaal daags doen, voor en na het slapengaan. Bij tijgerbalsem moet je trouwens altijd hard wrijven, anders werkt het niet.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou het tweemaal daags doen, voor en na het slapengaan. Bij tijgerbalsem moet je trouwens altijd hard wrijven, anders werkt het niet.
Daar kan je terecht voor serieuze vragen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:49 schreef Ataraxy het volgende:
By the way: [TVT] Te kort toompje - Te strakke voorhuid | Deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |