haha typoquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:35 schreef static het volgende:
Het is al opgelost, schijnt een typo te zijn geweest, het is teruggebracht naar 40 euro.
quote:Meerwerk
Electriciteit, zie factuur ¤ 441.40
meerwerk, schilderen buitendeur, en hal, extra plint ¤ 500.00
Leegruimen kamers en ophangen en verwijderen gordijnen etc ¤ 425.00
Subtotaal ¤ 1,336.40
19% B.T.W. ¤ 259.60
Totaal ¤ 1,596.00
Wat dus bovenop de 7000 euro aan schilder- en stuukwerk komt die ik al betaald heb.quote:Naar dit:
Meerwerk
Electriciteit, zie factuur ¤ 441.40
meerwerk, schilderen buitendeur, en hal, extra plint ¤ 425.00
Leegruimen kamers en ophangen en verwijderen gordijnen etc ¤ 50.00
Subtotaal ¤ 916.40
19% B.T.W. ¤ 174.10
Totaal ¤ 1,090.50
Net afgeleverd, schijnt geweldig mooi te zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:37 schreef static het volgende:
Ben het zal en heb deze besteld. Als hij niet zo heel mooi is gaat hij naar de slaapkamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik zo normaal. Denk toch dat het deze gaat worden:quote:
Stel je er niet teveel van voor. De waterdruk in Amsterdam is erg laag.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef static het volgende:
[..]
Die vind ik zo normaal. Denk toch dat het deze gaat worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet alleen kijken of dat wel kan.
het is toch uiteindelijk je ketel die voor de waterdruk zorgt?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:08 schreef Plankje55 het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voor. De waterdruk in Amsterdam is erg laag.
Nee. Helaas niet. De ketel heeft een bepaalde CW-waarde en kan daarmee een bepaalde hoeveelheid warm water leveren. Maar als de waterdruk laag is, kom je daar niet aan. In Amsterdam-centrum is de waterdruk op de begane grond rond de 2,2 ( http://www.aquacombi.nl/cms/hydrofoor/waterdruk ) Voor elke etage gaat er 0,3 bar af. Dan kan je twee dingen doen: Of de leidingdiameter vergroten of een hydrofoor plaatsen. Het is allebei vrij kostbaar, waarbij een hydrofoor ook nog onderhoud nodig heeft.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het is toch uiteindelijk je ketel die voor de waterdruk zorgt?
lolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:39 schreef static het volgende:
De bank is eergisteren geleverd, maar die schijnt veel te groot te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |