Oh my, dat studeert wel heel prettig. Bij mij op de universiteit hangen er alleen maar briefjes dat je op je spullen moet letten omdat er de laatste tijd erg veel gejat wordt. Bij een studiegenoot is zijn laptop gejat, stond naast hem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh, daar heb je bij ons écht geen last van
lang leve het studielandschap waar niet gesproken mag worden, kantines waar je gewoon thee en koffie kunt zetten/halen en gewoon even kan weglopen om een boterhammetje te etenen niemand die je spullen jat
Dan heb je gelukquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh, daar heb je bij ons écht geen last van
lang leve het studielandschap waar niet gesproken mag worden, kantines waar je gewoon thee en koffie kunt zetten/halen en gewoon even kan weglopen om een boterhammetje te etenen niemand die je spullen jat
Ik heb echt teveel boekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boeken?Bij ons gaat echt alles via de laptop.
School zit dan ook vol met stopcontacten, en mijn laptop en andere spullen laat ik ook zonder problemen gewoon staan.
* Maraca is jaloersquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
zowel op de beta (waar ik vandaag zou werken) als op de letterenfaculteit zijn stilteplekken, ideaal! Koptelefoon op (op de letterenfaculteit zitten die bij elke PC, van die goed afsluitende) en werken!
En nou ja, als ik daar even naar de kantine loop neem ik wel even mijn telefoon en portemonnaie mee, maar de rest laat ik gewoon liggen, niemand die daar aan komt. Neem ook eigenlijk nooit laptop mee. Alles wat ik nodig heb gooi ik via RU WEBDISK over naar mijn universiteitsaccount zodat ik daar gewoon kan werken en nou ja, soepeltjes!
En op de beta dus studentenkantines waar je voor 20 cent koffie kan halen ofzo en waar banken staan en je lekker even kunt chillen
Zo'n ding zou ik ook niet mee willen nemenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:12 schreef Renesite het volgende:
Laatst mijn laptop een uur laten liggen in de studeerruimte. Een open ruimte waar iedereen kan zitten achter de mediatheek. Hij stond onaangeraakt nog steeds op zijn plekBetrof een macbook.
Ksssstquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo'n ding zou ik ook niet mee willen nemen
Echt waar... begin dit jaar kon ik een nieuwe laptop uitzoeken en mac was een mogelijkheid, maar ik wil domweg geen mac.quote:
Ik moet zeggen dat het mij, sinds eind vorig jaar, erg bevaltquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Echt waar... begin dit jaar kon ik een nieuwe laptop uitzoeken en mac was een mogelijkheid, maar ik wil domweg geen mac.
Niks tegen Apple op zich, ik heb een iPod en ben daar blij mee
't is maar net waar je aan gewend bent. Vind beide fijn werken en beide hebben voor en nadelen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij, sinds eind vorig jaar, erg bevalt!
Klopt. Heb ik windows nodig heb ik altijd nog ouders met een laptop en windows 7quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
't is maar net waar je aan gewend bent. Vind beide fijn werken en beide hebben voor en nadelen.
Dat is het... ik wil niet wennen aan wat nieuws en al helemaal niet als ik niet mijn normale (windows) programmas kan blijven gebruiken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
't is maar net waar je aan gewend bent. Vind beide fijn werken en beide hebben voor en nadelen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
P&O North Sea Ferriesniet Personeel en Organisatie!
Nope, een studiootje in Walesquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:56 schreef Fogel het volgende:
Ahhhhhhhh, een (relatief gezien in ieder geval) korte reis richting het VK?
Heb je een kasteel in Schotland afgehuurd?
ja! uiteraard!quote:
ja, maar ze falen in het meenemen van 2 voertuigen op 1 reserveringquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:16 schreef Fogel het volgende:
Heeft P&O geen website waar je kan bestellen eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |