Het is gewoon op het ondankbare af he J!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef Joene het volgende:
Hoezo wil jij niet weten T dat J zijn zak scheert ?
Precies deel je een keer een beetje info , wil ze het niet weten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is gewoon op het ondankbare af he J!
Omdat ik er toch geen gebruik van maak J.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef Joene het volgende:
Hoezo wil jij niet weten T dat J zijn zak scheert ?
HET KAN JE GEEN ZAK SCHELEN, WHEHEHEHEHEEquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
Omdat ik er toch geen gebruik van maak J.
Dan maakt het me geen fuck uit.
Ketter!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er trouwens een uitbreidingsunit te krijgen zodat je op je Weber op gas kan bbq-en?
Juist!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HET KAN JE GEEN ZAK SCHELEN, WHEHEHEHEHEE,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Mja ik heb hubbie beloofd dat ik vandaag wel ga lunchenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb niet gelunched btw. Bammetjes en cup a soupie achter de PC met. jullie
.
Doen dan. Hups. Vort! Naar de kantine jij en laat je maar eens even lekker verwennen door juffrouw Jannie!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik heb hubbie beloofd dat ik vandaag wel ga lunchen
Thea.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doen dan. Hups. Vort! Naar de kantine jij en laat je maar eens even lekker verwennen door juffrouw Jannie!
Lekker!quote:
Vast wel ergens ter wereld, J.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
GVD is het al half vijf ofzo.
Nee en Mi ook niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Werkt er ook nog een "Ré" bij jou, Talie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |