Yorick. Slampit.quote:
Ik heb wel trek in een potje bierquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:23 schreef eNGine10 het volgende:
Nou ik ga even pauze houden. Daarna heb ik wel zin in een potje knokken
een ouwe vriend van mij is zijn knokkel kwijt geraakt op een sleutelbeen van iemand andersquote:
Een?quote:
Ja dat is eigenlijk beter. Doen we dat..quote:
neem je knuppel meequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Maandagochtend 10 uur schuttenstraat 7 almelo!!
end hout meebrengen ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:
Is leuk, knokkels kwijtrakenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
een ouwe vriend van mij is zijn knokkel kwijt geraakt op een sleutelbeen van iemand anders
ALLE RELLERS VERZAMELENquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
STOEPEYquote:
Nee, wel een Nintendo 64quote:
Hoe lang al? Want iemand zegt dat hij na een half jaar al kapot gaat maar dat geloof ik dus niet.quote:
Twee jaar ofzo. En hij doet 't nog.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe lang al? Want iemand zegt dat hij na een half jaar al kapot gaat maar dat geloof ik dus niet.
Ik wil er een btw
Ooooh.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Twee jaar ofzo. En hij doet 't nog.
Die is er ook nog, 99,- bij de Intertoysquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Als je er voorzichtig mee doet gaan dingen lang mee.
Ik heb nog een Playstation 2 uit 2001 of zo en die doet het nog perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |