quote:Een positief tegenbericht zal ik daarom zeer op prijs stellen.
Het hoeft niet een briljante openingszin te zijn, maar laat zien dat je zin in een stage hebt, dat je je vakgebied leuk vindt en dat dit bedrijf je enorm aanspreekt om het aansluit bij je interessesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Waarom moet het altijd anders zijnHeb ik nooit begrepen. Het is al fucking moeilijk om zo'n brief te schrijven
Dus bijv. eerst mezelf voorstellen en dan aangeven wat de bedoeling is? Hoewel...ik mail naar een stageadres zeg maar. Dus logisch dat ik een stageverzoek doe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat stukje kun je beter verderop in je brief pas vermelden.
Het is via mail, dus mijn naam komt niet bovenaan. Mijzelf voorstellen is wel netjes toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:46 schreef Piles het volgende:
Oh, en je naam staat ook onder en bovenaan de brief, dus die hoef je niet in je brief te noemen
Indd. moet ik vermelden nog, goed punt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef eNGine10 het volgende:
En ik mis eigenlijk iets van een CV![]()
Je zegt ook nergens dat die in de bijlage zit bijvoorbeeld.
Lastige, ik vind het beetje raar staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is via mail, dus mijn naam komt niet bovenaan. Mijzelf voorstellen is wel netjes toch?
Nou daar houdt het al op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Het hoeft niet een briljante openingszin te zijn, maar laat zien dat je zin in een stage hebt, dat je je vakgebied leuk vindt en dat dit bedrijf je enorm aanspreekt om het aansluit bij je interesses
Hm...nog eens anders formuleren dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Lastige, ik vind het beetje raar staan
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou daar houdt het al op.Ik heb de motivatie van een koe voordat hij geslacht wordt.
Ik zou het niet doen, je naam staat onder aan de mail en op je CVquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...nog eens anders formuleren dan.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel meer faken, dus dit zou geen probleem moeten zijn
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel meer faken, dus dit zou geen probleem moeten zijn
Ik kan mezelf ook voorstellen door te schrijven dat ik een zeer gemotiveerde dame ben met vele ambities op het gebied van maatschappelijk werk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, je naam staat onder aan de mail en op je CV
Hoe denken anderen hier over?
Ja, ik doe dat ook altijd maar ik snap ook wat Piles zegt...het is wel beetje standaard. En mijn mailadres omvat ook al mijn naam.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Bij een sollicitatiet zet ik altijd wel neer 'mijn naam is'. Als je een gesprek hebt, dan stel je je toch ook voor en geef je niet aan het einde nog even een visitekaartje
Ik kreeg een beeld van iemand die borsten aan het signeren isquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat ook altijd maar ik snap ook wat Piles zegt...het is wel beetje standaard. En mijn mailadres omvat ook al mijn naam.
Btw...sollicitatiet?![]()
Nu weten we ook hoe Etcetera aan dr baantjes komt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat ook altijd maar ik snap ook wat Piles zegt...het is wel beetje standaard. En mijn mailadres omvat ook al mijn naam.
Btw...sollicitatiet?![]()
Nu is sollicitatiebrief ook wel een rotwoord om te typen ook hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Oh doe evenIk type soms een beetje sneller dan dat m'n pc het kan bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |