Wat een kutgame, ik zie geen holquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, het is tijd voor de X. Te beginnen met Metro
Pff, faal dit hoor. Brightness en je flashlight is geen goed idee?quote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een kutgame, ik zie geen hol
Helpt niets. Ik stond daar net zo in een kamer met water en ik zag de trap naar boven niet eens. 10 minuten rondgelopen. Daarna een kamer in een gebouw en ik zag de gang er achter niet eens.quote:Op zondag 25 april 2010 00:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pff, faal dit hoor. Brightness en je flashlight is geen goed idee?
quote:Captain Corelli's Mandolin -
Nicolas Cage
1 ¤ 5,99
NW8 (Limited Digipack) -
Guus Meeuwis
1 ¤ 7,99
Alles na FFXIII is minder,... wacht een week om alles te laten bezinken! Maar sowieso,... wat doe je met Metro Gijs. Wacht toch gewoon tot er weer iets episch is!quote:Op zondag 25 april 2010 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helpt niets. Ik stond daar net zo in een kamer met water en ik zag de trap naar boven niet eens. 10 minuten rondgelopen. Daarna een kamer in een gebouw en ik zag de gang er achter niet eens.
Fuck dat.
Assassins's Creed II wordt 't. Ergens komende week. Gister na de eindbaas weer even naar Gran Pulse gegaan, maar het voelt klaar. Even geen zin om die hunts te doen.quote:Op zondag 25 april 2010 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles na FFXIII is minder,... wacht een week om alles te laten bezinken! Maar sowieso,... wat doe je met Metro Gijs. Wacht toch gewoon tot er weer iets episch is!
Heb je genoten Gijs! Spel bleef een aantal weken goed hangen he. Heb het na het uitspelen nog dagelijks. Wil gewoon terug naar Pulse,... of het eerdere Cocoon,... verder met het verhaal. Maar ja,... dat kan nietquote:Op zondag 25 april 2010 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Assassins's Creed II wordt 't. Ergens komende week. Gister na de eindbaas weer even naar Gran Pulse gegaan, maar het voelt klaar. Even geen zin om die hunts te doen.
FFXIII is legendarisch ja, net als bijna alle Finals! Mooie momenten ook nog tussen de eindbazen door en ze waren pittig, maar goed te doen!quote:Op zondag 25 april 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je genoten Gijs! Spel bleef een aantal weken goed hangen he. Heb het na het uitspelen nog dagelijks. Wil gewoon terug naar Pulse,... of het eerdere Cocoon,... verder met het verhaal. Maar ja,... dat kan niet
Edit: Ah,... is het zelfs zo erg Gijs: [TK] [Xbox 360] Metro 2033
Nee sorry, Bayonetta is zeker niet mijn game. Je mag Metro wel voor een Gijsjesprijs van 22.50 incl verzenden hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ruilen tegen Bayonetta Roy? Die kun je met 1 vinger spelen.
[TK] Xbox360 games waaronder Bayonetta. Ies goedkoop!
Neej, ik wil mijn backlog juist verminderen (of op zijn minst gelijk houden), niet uitbreiden.quote:Op zondag 25 april 2010 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee sorry, Bayonetta is zeker niet mijn game. Je mag Metro wel voor een Gijsjesprijs van 22.50 incl verzenden hebben
15.quote:Op zondag 25 april 2010 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, ik wil mijn backlog juist verminderen (of op zijn minst gelijk houden), niet uitbreiden.
Ik heb wel nog GTA + Broken Sword op de DS als ruil in de aanbieding (2 voor 1 dus).quote:
Die speel ik liever op de iPhone...quote:Op zondag 25 april 2010 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog GTA + Broken Sword op de DS als ruil in de aanbieding (2 voor 1 dus).
Ik ook. Dat is net het probleem.quote:Op zondag 25 april 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die speel ik liever op de iPhone...
Ja ik heb ook interesse in New Vegas. Zou dat nou echt meer van hetzelfde zijn of zit er ergens toch wat nieuwe gameplay in. Alleen de textures aanpassen lijkt me nou niet echt cool. Zelfde ontwikkelaar?quote:Op zondag 25 april 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFXIII is legendarisch ja, net als bijna alle Finals! Mooie momenten ook nog tussen de eindbazen door en ze waren pittig, maar goed te doen!![]()
En ja MetroKocht 'm vanwege de Fallout achtige setting, redelijke cijfers en de prijs (¤23) maar wat een domper... Ik wacht wel op New Vegas voor m'n post-apocalyptische game-kick!
Wanneer komt de nieuwe iPhone denk je Gijs?quote:Op zondag 25 april 2010 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook. Dat is net het probleem.
Je hebt niet eens een iPhone
Hier nog andere zooi te koop:
[TK] PSP & DS games waaronder GTA en Mario & Luigi
Nog maar 23 dagenquote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe iPhone denk je Gijs?
Anyway,... heb zelf gelukkig geen backlog meer. Heb ook maar twee games gekocht dit jaar. Mass Effect en Final Fantasy,... episch 1e kwartaal hoor. Nu eerst Red Dead Redemption
[ afbeelding ]
Dat is echt zo mooi. Is hier ook een gameplay filmpje van ergens? Benieuwd naar de framerate hier. Maar ja,... echt geen game om hartje zomer te gaan gamen. Ik wacht tot de herfst,... is die meteen voor een mooi prijsje op te halen.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is echt zo mooi. Is hier ook een gameplay filmpje van ergens? Benieuwd naar de framerate hier. Maar ja,... echt geen game om hartje zomer te gaan gamen. Ik wacht tot de herfst,... is die meteen voor een mooi prijsje op te halen.
De eerste 12 minuten zijn te vinden op het internet...quote:Op zondag 25 april 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is echt zo mooi. Is hier ook een gameplay filmpje van ergens? Benieuwd naar de framerate hier. Maar ja,... echt geen game om hartje zomer te gaan gamen. Ik wacht tot de herfst,... is die meteen voor een mooi prijsje op te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |