Eind Mei.. kwam je weer uit je winterdip strol?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer kwam Read Dead Redemption ook alweer uit?
Owwwww...dan hebben we nog even de tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef Scarface2004 het volgende:
RDR, 18 Mei in de VS
21 Mei in de EU
Hoofdstuk 9 gehad?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwww...dan hebben we nog even de tijd.
Ik ben even een beetje klaar met FF. Heb de behoefte aan iets luchtigers.
Ja. Ik moet nu de summon van de lesbische lover van Vanille verslaan. Maar ik kan me er even niet toe aanzetten.quote:
Ik vond H9 ook wat minder en had daarna ook ff een dipje. Maar je weet dat je bij Eidolons niet puur moet aanvallen? Ik geloof dat Bahamuth ook wil zien dat er geheald wordt. Switchen tussen SAB MED MED en COM RAV RAV is aan te raden. Als Vanille snel sterft vanwege laag HP moet je af en toe Fang gebruiken als SEN in een SEN MED MED opstelling.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nu de summon van de lesbische lover van Vanille verslaan. Maar ik kan me er even niet toe aanzetten.
Klinkt goed! Echt een game voor mij!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:51 schreef Wessiej het volgende:
Gister in 1 dag 5 uur Super Street Fighter IV gedaan, wat een bazenspel. 3x mijn Xbox boos uitgedaan, awesome.
Weer die dramatische A.I. van de eindbaas,... zelfs op very easy sloeg die me letterlijk alle kanten op. Zo kansloos,... vaak kon ik niet eens wat doenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:51 schreef Wessiej het volgende:
Gister in 1 dag 5 uur Super Street Fighter IV gedaan, wat een bazenspel. 3x mijn Xbox boos uitgedaan, awesome.
Je moet Final Fantasy ook aan de kenners overlaten!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nu de summon van de lesbische lover van Vanille verslaan. Maar ik kan me er even niet toe aanzetten.
Ja,... asfalt hadden ze nog niet Gijs!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ja, 90% is woestijn. Zo kan ik het ook
Komt einde van dit jaar wel weer,... hopelijk voor een leuke prijs. En sowieso,... het boek ga ik toch niet lezenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, die Alan Wake SE is op Amazon al uitverkocht. Wel nog te koop via een third party voor 130 pondIk twijfel zooooo om 'm te kopen
Helemaal waar. Mijn verstand zegt ook 'niet doen' maar toch!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt einde van dit jaar wel weer,... hopelijk voor een leuke prijs. En sowieso,... het boek ga ik toch niet lezen
Echt Gijs,... niet doen. Zonde van het geld nu joh! Zo LE is die LE nou ook weer niet. Komt echt wel weer.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal waar. Mijn verstand zegt ook 'niet doen' maar toch!
De eerstvolgende game die ik nu ga kopen is dit juweeltje:
Ik heb strax aan het eind van deze generatie de volgende Wii-games:quote:Op woensdag 28 april 2010 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt Gijs,... niet doen. Zonde van het geld nu joh! Zo LE is die LE nou ook weer niet. Komt echt wel weer.
Over SMG2,... ja geweldig inderdaad. Ik koop hem alleen voor mijn kids. De Wii staat ook in hun kamer! Ik denk dat ik er wel klaar mee ben.
Hahaha, dat eindequote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 28 april 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, dat eindeCommercials zijn zo slecht soms
Vind het zo raar.. tis net alsof je wel moet preorderen want anders mis je flauwekul.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond het begin zo cool! Raar die exclusiviteit, maar gelukkig zit alles bij de FRS versie.
Ja klopt,... beetje opdringerig. Een hoop mensen lopen straks met net snelste en beste paard en of wapen rond. Heb je de normale versie 'moet' je upgraden om een kans te maken of gewoon fucking goed zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het zo raar.. tis net alsof je wel moet preorderen want anders mis je flauwekul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |