Vogelaarwijken staat in het rijtje van bezuinigingsvoorstellen. Ik dacht dat dat de probleemwijken waren. En wie heeft geconcludeerd dat het nu al niet werkt?quote:foto Op vrijdag 23 april 2010 11:33 schreef gargoyleslatje het volgende:
Staat toch 10.000 extra agentengaat meer op de manier hoe, zoals dat nu gedaan wordt helpt het gewoon niet.
Aanpassing openings post: gehele party programma toegevoegt
Vogelaar dus linkse hobby zal de redenering wel zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Vogelaarwijken staat in het rijtje van bezuinigingsvoorstellen. Ik dacht dat dat de probleemwijken waren. En wie heeft geconcludeerd dat het nu al niet werkt?
Sterker nog, uit onderzoek blijkt dat het wel werkt. 10.000 extra agenten gaan trouwens geen verschil maken. Je moet juist achter die voordeur gaan zitten, de problemen in de kern aanpakken, en niet enkel mensen oppakken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Vogelaarwijken staat in het rijtje van bezuinigingsvoorstellen. Ik dacht dat dat de probleemwijken waren. En wie heeft geconcludeerd dat het nu al niet werkt?
quote:We bestrijden de dubbele nationaliteit. Niemand kan Nederlander worden zolang hij of zij nog
een andere nationaliteit bezit.
Ja laten we even de rechtsstaat aan banden leggenquote:De PVV kiest ook voor hoge minimumstraffen en zwaardere maximumstraffen. Nu besluiten
D66’ers in toga nog graag tot taakstraffen, want anders kwetst dat de tere ziel van de
misdadigers maar. De Partij voor de Vrijheid wil de vrijheid van rechters aan banden leggen.
Verdienen ze terug met kunstsubsidies en hoofddoekjesbelastingquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:40 schreef TNA het volgende:
10.000 meer agenten, 10.000 meer verplegers, maar niets doen aan de HRA, WW, AOW en studiefinanciering, en toch geld besparen? Dat ze dit met droge ogen kunnen presenteren
Bovendien: ook subsidies aan musea, bibliotheken, sportclubs etc vallen onder cultuursubsidies. Dus binnenkort alleen nog rijke mensen met kindjes op voetbal, met een bibliotheekpasje, op blokfluitles enz enz.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sterker nog, uit onderzoek blijkt dat het wel werkt. 10.000 extra agenten gaan trouwens geen verschil maken. Je moet juist achter die voordeur gaan zitten, de problemen in de kern aanpakken, en niet enkel mensen oppakken.
Verder pak je natuurlijk wel de mensen als je de kunstsubsidies stopt. Straks is kunst en cultuur weer alleen te bereiken voor rijke mensen. Terug naar 1900.
Ah idd... Sorry, was nog niet helemaal wakker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verdienen ze terug met kunstsubsidies en hoofddoekjesbelasting
Nou ja, sterker nog, met het stopzetten van die subsidies worden ook instellingen die het door de PVV zo geliefde joods-christelijke cultuurgoed bewaken (Rijksmuseum bijvoorbeeld) benadeeld.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Tja..1986 het volgende:
Verder pak je natuurlijk wel de mensen als je de kunstsubsidies stopt. Straks is kunst en cultuur weer alleen te bereiken voor rijke mensen. Terug naar 1900.
Eerste stapje om de scheiding van de macht af te schaffen.quote:foto Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Libereco het volgende:
[..]
Ja laten we even de rechtsstaat aan banden leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop