Ik zie net dat ik m'n PS3 (40GB) kocht op 11/01/2008. Ik las ergens dat de garantieperiode was verlengd, klopt dat? En meen je dat echt? Dat Sony je een tweedehandsje teruggeeft zonder je game die nog in de console zat? What the eff?quote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb het laten doen bij iemand van Marktplaats in Uithoorn. Dat duurde 2 uur wachten, kostte mij 35 euro en mijn disc die er nog inzat kreeg ik uiteraard terug. Ook de saves bleven intact.
Je kan ook Sony bellen, 150 euro betalen, een andere inelkaargezette rotzooi PS3 terugkrijgen, je disc verliezen, je saves verliezen en je BC verliezen. (als je binnen garantie zit is dit overigens wel gratis)
Succes met de keuze
Fruitquote:Op maandag 26 april 2010 09:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HALLOOOOO DS![]()
* noteert; koop Nier
quote:Op maandag 26 april 2010 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- By Sony OBV.quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Gray het volgende:
Goede topic titel, zeg.
Mijn PS3 is sinds eergisteren ook brak. Al een aantal keer vloog m'n PS3 bij het spelen van MW2 plots uit, nu start die helemaal niet meer op. Mijn vragen zijn als volgt:
-Waar laat ik m'n PS3 fixen?
-Wat kost me dat?
-Hoe lang duurt dat?
-Krijg ik m'n MW2 disc terug (die zit er nog in)?
-Wat gebeurt er met m'n save-games?
Kost 150 euro als je fabrieksgarantie verlopen is.quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
- By Sony OBV.
- Niks
- 2 weken tops (bij 60gb 2 maanden)
- UITEINDELIJK wel (kan best 3 maanden duren)
- Die ben je kwijt.
Ik heb daar (tot 3x toe) gelukkig geen last van gehad. Maar als dat zo is zou ik het ook wel wetenquote:Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kost 150 euro als je fabrieksgarantie verlopen is.
quote:A study from a survey, which claims to be independent, has concluded that a mere 3 percent of all UK PlayStation 3’s were won in competitions rather than bought first hand.
Three million PS3s currently sit in gamers' houses across the UK, meaning that there are 90,000 people in Britain that have won PlayStation 3s in competitions according to this study.
TechRadar reported on the survey, which was apparently an independent one commissioned by PS3PriceCompare.co.uk and used an "opt-in database of over 1,000,000 people", drawing over 1,000 responses.
It also found that 14 per cent of people received their PS3 as a gift, 33 per cent got it second hand and 26 per cent (more than 750,000) got their PS3 with their phone contract.
Only 24 percent of people bought a new PS3 according to the study meaning there are around 720,000 new PS3s and one million second hand consoles in a total of 3 million.
Remember that this survey only took in the responses of around 1,000 people, so the conclusions drawn about the origins of 3 million consoles should be taken with a pinch of salt.
A PS3 hardware update was released today meaning that people will want to start entering those competitions again!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van de 3 miljoen verkochte PS3's in de UK zijn er maar 72.000 zelf, eerste hands gekocht:
[..]![]()
![]()
Goed onderzoek!
goed gelezenquote:Only 24 percent of people bought a new PS3 according to the study meaning there are around 720,000 new PS3s
Oh boohoo, een nulletje foutquote:
dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh boohoo, een nulletje foutMaar toch, blijft een onzinnig onderzoek.
Ze hebben alleen de jumpanimatie geprogrammeerd tot nu toe?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enslaved website geopend: http://enslaved.namcobandaigames.eu/
Natuurlijk wel, want op tweedehands consoles maken ze geen winst meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat sowieso
ik denk niet dat het Sony ook maar één biet interesseert hoeveel mensen daadwerkelijk een PS3 zelf gekocht hebben
Concept is erg tof, grafisch ziet het er fraai uit, maar ik blijf nog even sceptischquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enslaved website geopend: http://enslaved.namcobandaigames.eu/
Screens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een zak zout misschien?quote:Remember that this survey only took in the responses of around 1,000 people, so the conclusions drawn about the origins of 3 million consoles should be taken with a pinch of salt.
Je kan t ook zelf doen, dodelijk simpel, scheelt nog geld ook:quote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb het laten doen bij iemand van Marktplaats in Uithoorn. Dat duurde 2 uur wachten, kostte mij 35 euro en mijn disc die er nog inzat kreeg ik uiteraard terug. Ook de saves bleven intact.
Je kan ook Sony bellen, 150 euro betalen, een andere inelkaargezette rotzooi PS3 terugkrijgen, je disc verliezen, je saves verliezen en je BC verliezen. (als je binnen garantie zit is dit overigens wel gratis)
Succes met de keuze
Ik heb geen idee, de site doet hier verder niets. Er verschijnt wel een handje, maar klikken heeft geen nutquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:45 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de jumpanimatie geprogrammeerd tot nu toe?
Ik denk er op dit moment hetzelfde over. Ben vooral benieuwd hoe die 'co-op' gaat werken in de gamequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Concept is erg tof, grafisch ziet het er fraai uit, maar ik blijf nog even sceptisch
Narikoquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Beach het volgende:
Enslaved is van de makers van Heavenly Sword, vergeet dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |