het voornaamste verschil is dat ik minder onzin lul dan gewoonlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil Zwabber wel eens dronken zien
Dus eigenlijk ben je heel saai dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het voornaamste verschil is dat ik minder onzin lul dan gewoonlijk
uhuh, en als het niet zo was dat je onverwachts moet verhuizen soms, had ik het ook wel gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 23:16 schreef Enfermera het volgende:
Hey Zwab!
Leuk he, antikraak!Heb ik ook nog gewoond. Zooooveel ruimte!!
Zeker als je in je uppie bent neem ik aanquote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het voornaamste verschil is dat ik minder onzin lul dan gewoonlijk
Zwabber???quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je heel saai dan.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je heel saai dan.
jouw kat is stiekum een hondquote:
Klopt, dat is echt het enige nadeelquote:Op donderdag 22 april 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en als het niet zo was dat je onverwachts moet verhuizen soms, had ik het ook wel gedaan
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
all things aside, de zeldzame keren dat ik echt dronken word gebeuren er altijd rare dingen
Ik drink niet, geen flubberlippen hieroquote:Op donderdag 22 april 2010 23:21 schreef nokwanda het volgende:
Als je genoeg zuipt krijg je vanzelf schuimende flubberlippen
Trusten!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik drink niet, geen flubberlippen hiero![]()
Toevallig had ik t dr vanmiddag over wat voor rare dingen ik die paar keer in mn leven gedaan heb toen ik wiet op had.
Nou ben ik vrij schaamteloos maar dat ga ik hier echt no way vertellen![]()
Ik ga slapen
God zou nooit dt doen na ikquote:Op donderdag 22 april 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb ze net kattesnoepjes gegeven, ik wordt nu aanbeden alsof ik een god ben
Dan moet het wel heel heel heel erg zijn. Na dat wekkerverhaal.........quote:Op donderdag 22 april 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik drink niet, geen flubberlippen hiero![]()
Toevallig had ik t dr vanmiddag over wat voor rare dingen ik die paar keer in mn leven gedaan heb toen ik wiet op had.
Nou ben ik vrij schaamteloos maar dat ga ik hier echt no way vertellen![]()
Ik ga slapen
Jouw naamgenootje is de laatste tijd zoooooo verschrikkelijk lief. Opeens is ze ook mijn meissie ipv alleen van Joelquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Het is niet perfect, nee. Moeke en ik hebben die vlecht geprobeerd, wel gelukt alleen was het de eerste keer dus het ging voornamelijk om te kijken of we het wel goed deden. Daarom is de vlecht verder kut, maar wél met maar aan één kant strengen. En toen bedacht ik het andere deel erbij, dus ook maar even geprobeerd. Normaal gesproken doe je het met een bun + nephaar of een haarnetje + nephaar, maar dat heb ik niet standaard in huis dus tadaaa, ik heb keukenpapier op mijn hoofd. Nu we weten hoe het moet kan het wel een keer mooier
maar daar hebben we nu dus echt geen zin meer in.
Ik ga het aan mijn zus laten zien en vragen of ze wil trouwen met haar haar op deze manier.
[ afbeelding ]
Dat staat haar vast niet!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw naamgenootje is de laatste tijd zoooooo verschrikkelijk lief. Opeens is ze ook mijn meissie ipv alleen van Joel
Jawelquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik hoor een stuiterend geluid boven, wtf doen die katten daar?![]()
iedere keer als ik ga kijken staat er drie paar onschuldige ogen mij aan te kijken op de overloop
Zoiets?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik hoor een stuiterend geluid boven, wtf doen die katten daar?![]()
iedere keer als ik ga kijken staat er drie paar onschuldige ogen mij aan te kijken op de overloop
Waarvoor dank. I''m lovin itquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:49 schreef Enfermera het volgende:
HAHAHAHHA deze is mooier!! -->
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Moet het gewoon ook van voren zien.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Vinden jullie mn haar niets? Mag je ook gewoon zeggen hoor
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
vlecht is altijdquote:
Ik vind 'm leuk!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, dat kan niet. De andere kant was keiverrot dus dat mocht niet op de foto.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet het gewoon ook van voren zien.
Maar nu ga ik eerst een nacht pitten
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. De andere kant was keiverrot dus dat mocht niet op de foto.
Ik ben best wel trots, dat het gelukt is met een keukenrol op mijn hoofd.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:58 schreef Enfermera het volgende:
I
[..]
Ik vind 'm leuk!
En tis lastig hoor, vind dat ie nog goed gelukt is bij je!![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]ja dat kan ook natuurlijk
wacht maar tot jullie er achter komen dat mijn hoofd aan de achterkant kaal is
Haha ja precies!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben best wel trots, dat het gelukt is met een keukenrol op mijn hoofd.. Maar 't ging ook meer om 't idee, de uitwerking is nog kut. Thanks
Oh Hara, dat ziet er leuk uit! Mooi, ik had vroeger een vriendinnetje dat mijn haar altijd zo geweldig kon vlechten!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik crosspost even, because I can.
[..]
je hebt weekend en je gaat nu al maffen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik vind het goed voor vandaag. Trusten nachtploeg!
Zwabber? Kun jij honden uitlaten en auto rijden?quote:
Ik kom zelf niet veel verder dan een invlechtquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Hara, dat ziet er leuk uit! Mooi, ik had vroeger een vriendinnetje dat mijn haar altijd zo geweldig kon vlechten!
Wat Zwabber zei inderdaad! Maar trustenquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik vind het goed voor vandaag. Trusten nachtploeg!
ja, maar een van de twee mag ik officieel nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Zwabber? Kun jij honden uitlaten en auto rijden?
Auto rijden niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar een van de twee mag ik officieel niet
Als het de honden zijn kun je vast wel bij Oh-Oh (Gaus) in de leer!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar een van de twee mag ik officieel niet
just kidding btw, voor jullie nog meer rare dingen gaan denken van mequote:Op vrijdag 23 april 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laten we daar maar van uit gaan ja, megan's law geldt hier niet![]()
Nee, gelukkig niet. Ik pm je binnenkort wel even!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laten we daar maar van uit gaan ja, megan's law geldt hier niet![]()
Woensdag avonddienst, na twaalven thuis. Half 7 weer op donderdag, voor school. Saaie lessen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt weekend en je gaat nu al maffen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Heerlijk zeg! Een hele week vrij!quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Nog maar 1 dag werken en dan een hele week vrij![]()
Hara, ik kan dat keigoed dat vlechten , Billy heeft zn haren heel vaak psies zo![]()
![]()
En mn nichtjes als ze bij mij zijn![]()
Ik kannie wachten tot t 17.30 is
Ach ik vond het ook wel leuk hoor, en ze hadden ff een persoon extra nodig. Tis mijn beste vriendin, dus dan doe je dat. Maar toen ik thuis kwam, viel het mij ff tegen zeg!quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Voor zulke zaken moet je geen vrij nemen, voor zulke dingen ga je overwerken
quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:45 schreef Taiga het volgende:
http://dogshop.pugcafe.co(...)h-dog-toy-p1568.aspx
Leuke knuffels voor de honden!
Ja ik moet voor Bram ook een nieuwe gaan kopen. Zal wel eens kijken bij de Ikea. Hij heeft al aardig wat, maar ik wil nog 1 of 2 grote hebben, daar slaapt hij het liefst mee. Nu heeft hij 1 grote en als die gewassen moet worden heeft hij niets. Ja die grote octopus van de Ikea, maar daar is hij niet helemaal weg van.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geniaal!
Mijnes hebben zo veel knuffels, ik moet dringend weer es wat weg gaan doen.
Ik krijg elke week nieuwe voor Sjon bij de Kringloopwinkel![]()
Deze week weer een muis erbij voor onze muizen- en rattenfamilie
Zal ik een doosje voor je maken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ik moet voor Bram ook een nieuwe gaan kopen. Zal wel eens kijken bij de Ikea. Hij heeft al aardig wat, maar ik wil nog 1 of 2 grote hebben, daar slaapt hij het liefst mee. Nu heeft hij 1 grote en als die gewassen moet worden heeft hij niets. Ja die grote octopus van de Ikea, maar daar is hij niet helemaal weg van.
Ja ik heb weleens gekeken hier, maar dan zijn de meeste met kraalogen enzo en dat wil ik niet. Maar als je knuffels over hebt zonder kraalogen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik een doosje voor je maken?
Ik heb er echt te veel![]()
En serieus, ga es bij een kringloop kijken in de buurt, die komen om in de knuffels!
Maar ik wil echt met liefde na de vakantie ff een doosje knuffels opsturen
Die kraalogen poepen ze wel gewoon uit mochten ze ze slopen hoor, ik let daar allemaal nooit zo op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ik heb weleens gekeken hier, maar dan zijn de meeste met kraalogen enzo en dat wil ik niet. Maar als je knuffels over hebt zonder kraalogen...Laat maar zien wat je weg zou willen doen..
Ik had voor Chico een hele fijne grote zebra gekocht bij de Aldi, voor zijn verjaardagquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef Taiga het volgende:
Ja ik kan ook de ogen eraf knippen als het moet![]()
Maar inderdaad, als je zoveel knuffels hebt moet je af en toe wat loslaten. Ik ben dan wel opzoek naar een grote knuffel. Hij heeft een paar kleintjes en die gaan nog voorlopig wel mee. Maar de grote zijn eigenlijk favoriet bij hem om mee te slapen.
Nou die kan dus zeker wel weg.quote:
Geweldig! Maarrre...Quanta costa?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die kan dus zeker wel weg.
Ik vond m ook geweldig, heerlijk zacht en zo , maar ja, als meneer m niet mot dan mot ie m not![]()
En hier liggen ook nog een das en een leeuw waar niks mee gedaan wordt.
Thuis weet ik t niet uit mn hoofd.
Oh ja, ik heb ook nog twee leuke rubberen piepballen
Oh nou ik prop wel een doos vol en stuur m wel op hoor, dat kost toch amper wat?quote:
Hey lekker ding met je flubberlippen, kom je gezellig mee comazuipen???quote:
Ja weet ik het. gratis is altijd goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ik prop wel een doos vol en stuur m wel op hoor, dat kost toch amper wat?
quote:
Halve Hollanderquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hollander!
![]()
Herinner me er na mn vakantie ff aan, dat ik daar werk van maak, ok?
okequote:Op vrijdag 23 april 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey lekker ding met je flubberlippen, kom je gezellig mee comazuipen???
Ik weet niet of jij daarvan in coma raakt eerlijk gezegd....quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke![]()
Ik heb nog 3 kratten bier, 4 flessen rooie wodka, een fles goldstrike, 2 flessen amaretto, een fles feigling en rose.
Genoeg?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daarvan in coma raakt eerlijk gezegd....
Je zou het es kunnen proberem?quote:
Ooh da skut! Ik heb al gegeten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zou het es kunnen proberem?
Mss op nuchtere maag wel toch?
Neuh dan ga je t dr niet mee redden gok ik.quote:
Nachtbrakertjequote:
faule sau!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nachtbrakertje![]()
Ik ben net in het Duits helemaal verrot gescholden en ik heb de hoorn dr uiteindelijk maar opgegooid
quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen nog iedereen.
Bijna weekend. En dan verhuizen.Moggeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, lekker!!Alvast succes met verhuizen!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Zwangerquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik zwanger wasHopeloos, die hormonen van mij
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik zwanger wasHopeloos, die hormonen van mij
![]()
Die zin viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Omdat je lichaam verandert en groter wordt, is het niet ongewoon dat je kunt dromen over walvissen, olifanten, diosaurussen en andere grote beesten.
Haha, thanksquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:36 schreef Taiga het volgende:
[..]
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Zwanger
Het rammelt bij mij al jaren, ik negeer het lekker.quote:
Omgquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Omdat je lichaam verandert en groter wordt, is het niet ongewoon dat je kunt dromen over walvissen, olifanten, diosaurussen en andere grote beesten.
Wat zijn diosaurussen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:50 schreef Strega het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo, hier gaan we zo de traplift uit proberen. Had gisteravond geen moed meer.
Straks dus even proefdraaien bij daglicht en dan vanaf vanavond weer in m'n eigen bedje boven slapen, naast m'n eigen vent.
![]()
![]()
![]()
er zat een kat op mijn hoofd...quote:Oh-Oh, heerlijk dat je vakantie zo begint....de weersverwachting is ontzettend goed, dus jullie gaan het heerlijk hebben!
F_R Dus ook goed verhuisweer en daarna lekker genieten in je nieuwe tuin of balkon?
Zustertje, ik zal de ooievaar je kant op sturen.
Zwabber wat ben je vroeg nadat het zo laat was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hele oude rockzangers van duizenden jaren geleden![]()
[ afbeelding ]
Ik quote van een andere site en dat wilde ik niet aanpassenquote:
Maar die is zo mager!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hele oude rockzangers van duizenden jaren geleden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
er zat een kat op mijn hoofd...
Ja, lekker is dat hé!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
ik duim voor een vijfling, puur voor het leedvermaakquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik zag trouwens op wiki dat ze al meer weten over ADHD en de erfelijkheid enzo, ze hebben zelfs al genen geïdentificeerd die ermee te maken hebben. Erfelijkheid ligt rond de 77%, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn kinderen het zullen krijgenAch, als je het vroeg weet is het een stuk minder erg, zie ik ook bij mn man
15 minuutjes maar neem ik aan ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef Qwea het volgende:
Zooooo, ff met baloetje langs de duinen gelopen!
Ja, daar ga ik van genieten!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Cat22 het volgende:
Succes met trapliften Strega!Niks fijner dan weer in je eigen bedje, bij je eigen vent slapen.
Nopequote:
quote:
quote:
Hij redirect nu nog naar mn oude website. Maar er komt een nieuwe op. Voor al mn toffe foto'squote:
Goedemorgen allemaal.
Straks dus even proefdraaien bij daglicht en dan vanaf vanavond weer in m'n eigen bedje boven slapen, naast m'n eigen vent.
![]()
![]()
![]()
Oh-Oh, heerlijk dat je vakantie zo begint....de weersverwachting is ontzettend goed, dus jullie gaan het heerlijk hebben!
F_R Dus ook goed verhuisweer en daarna lekker genieten in je nieuwe tuin of balkon?
Nou, je kunt dus iig een stoel neerzetten en tussendoor even in de zon!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
@strega wij hebben straks een tuin![]()
Jammer genoeg is dat nu nog een zandbak
Zo meteen, na de koffie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Stregaaaaaaaa, wanneer ga je voor je eerste testritje?
Ik wil foto;s
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik duim voor een vijfling, puur voor het leedvermaak![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goedemorgen allemaal.
![]()
![]()
![]()
Oh-Oh, heerlijk dat je vakantie zo begint....de weersverwachting is ontzettend goed, dus jullie gaan het heerlijk hebben!
Mijn zoon was hier vroeger heel erg gek op. Wij hadden zelf het thunderbirds eilandquote:
Dat hadden wij ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon was hier vroeger heel erg gek op. Wij hadden zelf het thunderbirds eiland(misschien staat het nog wel op zolder)
ik ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon was hier vroeger heel erg gek op. Wij hadden zelf het thunderbirds eiland(misschien staat het nog wel op zolder)
Ik zal es kijken of ie er nog is dan maak ik er een filmpje van voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook!maar volgens mij heb ik het niet meer op zolder staan
![]()
[ afbeelding ]
Soms gaat t goed, soms gaat het minderquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh goede relatie met je moeder?
Die van mij heeft ook alles weggegooid of weggegeven.
met de geluidjes?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ie er nog is dan maak ik er een filmpje van voor de liefhebbers
Voor jou welquote:
mijn konijn deed dat nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Van mijn skatebord en mijn rollerskates had mijn konijn de wielen afgevreten
Aw, wat een dotje, hoe heet ie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn konijn deed dat nooit![]()
het hielp wel dat hij fictief was![]()
[ afbeelding ]
En twee Murakamietjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net een friggin huge stapel die ik nog moet lezen
Sweetnessquote:
jupquote:
geen idee, ik heb dat ding verszonnen toen ik elf was, ik geloof niet dat hij een naam heeftquote:
Oh zo leuk, net vroeg een Japanner me de weg naar het station nadat hij foto's van de honden gemaakt had, dus ik vroeg waar ie vandaan kwam, Japan dus he, ik helemaal ooooooh the land of Haruki Murakami!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup![]()
[..]
geen idee, ik heb dat ding verszonnen toen ik elf was, ik geloof niet dat hij een naam heeft
gebakken spaanplaat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ging trouwens net naar de markt, voor een Turks brood.
Was dat op![]()
Dus nam ik een zakje gedroogde abrikozen en pruimen, als snackje voor straks ( aangezien ik weer geen bento heb vandaag omdat ik gisteren iets uit de vriezer gegeten had en geen zin had om nog iets apart te maken voor 1 dagje) en liep ik dan maar door naar de bakker voor een stokbrood.
Hadden ze daar plaatbakwerk ( ja zo heet dat echt) in de aanbieding, voor 1 euro een doos met 5 grote stukken
![]()
Dus nu heb ik veel snacks voor straks![]()
Kan ik mooi trakteren zo omdat ik bijna vakantie heb![]()
Whaha, die snoet van Hummer als Dodge komt om te spelen. 'Zeg, ik laat me door je wassen, daar kun je het mee doen hoorquote:
Nee chocolademuffinachtig gedoe.quote:
T ziet dr ook heeeeeeeeeeel erg lekker uitquote:
Oh nou dat is dan jammer van die ene euro hequote:
Inderdaad, die blik van Hummer als Dodge terugkomt (en het licht dreigende zwiepen met de staart)quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Whaha, die snoet van Hummer als Dodge komt om te spelen. 'Zeg, ik laat me door je wassen, daar kun je het mee doen hoor' En die lange haren in z'n snoet, en dat achterpootje van Dodge terwijl ie aan het wassen is.
![]()
Knappe poezels, dat ze al zo gezellig zijn!
Die mag heul geen sjokolaquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
misschien lust Sjon et wel, ik moest aan em denken toen ik hier net een pot ijzerpillen tegenkwam
Je wil m dood hebben hequote:
Hé lekker, en het blijft de hele week mooi weer! Genieten dus met de honden. Gaan alleen de jouwe mee of nog meer?quote:
Ik ga met de oude baasjes van Kees en hun zoon , en zij hebben nog twee leuke langhaar chihuahuas die ook mee gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé lekker, en het blijft de hele week mooi weer! Genieten dus met de honden. Gaan alleen de jouwe mee of nog meer?
Ach, wat een liefjes, heerlijk zo met zeven honden! Wat zullen jullie genietenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga met de oude baasjes van Kees en hun zoon , en zij hebben nog twee leuke langhaar chihuahuas die ook mee gaan![]()
[ afbeelding ]
Die twee dametjes
prima tochquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
oh fuck boodschappen, das waar, ga dat zo maar eens doen, er is alleen maar alcohol te drinken hier
Das omdat je die koptelefoon beter aan mij kan gevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef Qwea het volgende:
mijn oren piepen vet erg
Ik zal zo eens met beer naar de duinen gaan. Ik heb al 2 bier opik ga maar naar de AA
Oh dat zijn die extreem lelijke kinderschoenen he!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef senesta het volgende:
Die Pagan is toch ook maar gewoon geweldig he?![]()
Samara heeft lelli kelly sandalen gekregen, die is helemaal in de wolken
Ik vind Kees nog steeds leuk!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das omdat je die koptelefoon beter aan mij kan geven![]()
Je was vanmorgen toch ook al drie kwartier met die artrose hond aan het wandelen???
Zo grappig, ik kwam net foto's tegen van Kees toen ze nog Femke was:
[ afbeelding ]
Toen was ze nog niet geholpen en nog slank en rende ze nog leuk met Bil!
[ afbeelding ]
Kees is ook nog wel leuk, dr is alleen twee keer zoveel Kees nuquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind Kees nog steeds leuk!
En ja Senest, ik heb geluk met Pagan
Nou, als je google afbeeldingen doet, zijn er wel leuke bij! Roze, met rozenprint.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zijn die extreem lelijke kinderschoenen he!
Mijn nichtjes zijn daar ook helemaal wild van, mijn zusje weigert ze te kopen, al was het maar om de stomme naam
Huuuuu rozenprintquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, als je google afbeeldingen doet, zijn er wel leuke bij! Roze, met rozenprint.
Zal ik hem klonen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is ook nog wel leuk, dr is alleen twee keer zoveel Kees nu![]()
En jaaaaaaaa ik wil ook een Pagan
Tis een meissiequote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien alleen een plakje afsnijden en opsturen?
Ja die jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zijn die extreem lelijke kinderschoenen he!
Mijn nichtjes zijn daar ook helemaal wild van, mijn zusje weigert ze te kopen, al was het maar om de stomme naam
Nee muts, Pagan!quote:
quote:
Oh kan me voorstellen dat die meiden dat leuk vinden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja die ja
Samara draagt ook wel merkkleding![]()
Ik vind Vingino altijd erg leuk![]()
Dat is veel spijkergoed en daar kan het prima onder.
Het is dit modelletje: http://www.omoda.nl/shop/(...)lly-sandaal-8024/727
OK even wachten tot ie terug isquote:
quote:
Ja, ben bang dat het nog wel even gaat duren!quote:
Tsssssssssquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat het nog wel even gaat duren!
Je wil hem natuurlijk mee naar Texel!quote:
Nee, maar hij mag wel mn huis opknappen terwijl ik op Texel benquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Je wil hem natuurlijk mee naar Texel!
Bizar zeg, is het normaal dat ze daar zo laat pas achterkomen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:08 schreef Strega het volgende:
Zo ben me wezen inlezen over m'n voet van Charcot. Ik ben er niet vrolijk van![]()
Maar het verklaard wel veel. Sowieso hoe het komt dat die enkel zo raar en op vele plaatsen brak, na een relatief kleine val. Jammer alleen dat het 3 chirurgen heeft moeten duren voor dat ik dit hoorde.
Baloe moet lekker in beweging blijven. En 45 min mag dan gewoon.. mits rustig en zitten erbijquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das omdat je die koptelefoon beter aan mij kan geven![]()
Je was vanmorgen toch ook al drie kwartier met die artrose hond aan het wandelen???
Zo grappig, ik kwam net foto's tegen van Kees toen ze nog Femke was:
[ afbeelding ]
Toen was ze nog niet geholpen en nog slank en rende ze nog leuk met Bil!
[ afbeelding ]
Kijk, dat horen we graag!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar hij mag wel mn huis opknappen terwijl ik op Texel ben![]()
En oh ja, die zoon is best leuk trouwens
Ik wil een nieuwe badkamer , een tegelvloer en dr moet nog van alles geschilderd worden, maar ik kan nog geen spijker in de muur slaan en alles is zo duurquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Kijk, dat horen we graag!
Met huisopknappen is hij hier nog wel even bezig, we gaan de hele bovenverdieping doen.
ik kan nu weer mee naar boven voor uitzoek werk enz.![]()
De verf en laminaat enz. liggen allemaal al thuis.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:21 schreef JJH het volgende:
Ik googelde op Lelli Kelly, en toen liep er een rilling over mijn rug.![]()
Goedemiddag trouwens.
Nou, het bizarre is vooral dat ik nu eindelijk een chirurg heb die kijkt buiten z'n oogkleppen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bizar zeg, is het normaal dat ze daar zo laat pas achterkomen?
Ja hou op, we waren van de week bij tuinland en 100 euro is niks.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe badkamer , een tegelvloer en dr moet nog van alles geschilderd worden, maar ik kan nog geen spijker in de muur slaan en alles is zo duur
Ha JJHquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:21 schreef JJH het volgende:
Ik googelde op Lelli Kelly, en toen liep er een rilling over mijn rug.![]()
Goedemiddag trouwens.
Mwa, waarom niet eigenlijk? Moet kunnen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:Ik heb zin om nu al mn bureau helemaal op te ruimen en niks meer te doen maar dat staat geloof ik niet zo netjes als je nog een uur en 3 minuten moet he?
Wat jammer. Geen telefoon met camera?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi allemaal![]()
D'r ligt een schattig vosje op 10 meter van m'n kantoor te zonnen, heb ik m'n camera niet bij me
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha JJHGeniet je een beetje van het mooie weer?
Net lekker buiten in de zon koffie zitten drinken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat jammer. Geen telefoon met camera?
Barbaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat jammer. Geen telefoon met camera?
Nee, das waarquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
BarbaarAls jij geen zout hebt om je Athame te reinigen neem je toch ook geen suiker?
Da's kutquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef Qwea het volgende:
ik ben mn gehoor aan rechts momenteel kwijt![]()
Da's toch anders denk ik, een foto van een vosje is op zich niet zo bijzonder dus moet bijzonder gemaakt worden. 'n Collega heeft het geprobeerd met z'n compact, zie je dus een klein bruin dingetje in de struiken liggen. Als ik m'n camera bij me heb zit daar ook een 400 mm lens bij, dan zie je de restjes eend tussen z'n tanden zittenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, das waar![]()
Maar toch...dan kon je het met ons delen.
Ik heb een heel dierbare foto, die een vriendin heeft gemaakt met haar mobiel
Jup.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's kut. Gebeurd na dat piepen?
[..]
Da's toch anders denk ik, een foto van een vosje is op zich niet zo bijzonder dus moet bijzonder gemaakt worden. 'n Collega heeft het geprobeerd met z'n compact, zie je dus een klein bruin dingetje in de struiken liggen. Als ik m'n camera bij me heb zit daar ook een 400 mm lens bij, dan zie je de restjes eend tussen z'n tanden zitten
Ja, das hier net zo hoor. De reeën in de achtertuin enzo. Maar natuurfotografie buiten de tuin, is vooral Pagan's hobby.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's kut. Gebeurd na dat piepen?
[..]
Da's toch anders denk ik, een foto van een vosje is op zich niet zo bijzonder dus moet bijzonder gemaakt worden. 'n Collega heeft het geprobeerd met z'n compact, zie je dus een klein bruin dingetje in de struiken liggen. Als ik m'n camera bij me heb zit daar ook een 400 mm lens bij, dan zie je de restjes eend tussen z'n tanden zitten
Word je niet heel blij van hé?quote:
Dus je bent nu in je nieuwe huis? PM je adres even.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:07 schreef Ynske het volgende:
hoi
doodmoe, gister alles uit Utrecht naar Limburg gebracht, kamer opgeleverd, en gelukkig voor mij meteen iemand langs gehad die de kamer wil per 1 mei.
vandaag alles uit de kar (lees bed/bureau) en later nog de bank gebracht, nu is t weekend, doe alleen de was en probeer wat bij te komen
dank jequote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat de verhuis erop zit Ynske. Nu lekker bijkomen en genieten van je nieuwe stekkie.
nee nog niet, zit nu bij mn ouders, die een weekendje weg zijn, dan hoef ik even niet tussen de dozen te zitten en kan ik lekker in bad kruipen strakjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Dus je bent nu in je nieuwe huis? PM je adres even.
En heel veel geluk in je nieuwe stulp!
Zo, ga je zondag of maandag?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh Yns doe mij ook ff je nieuwe adres als je wil
Maandag tot en met vrijdagquote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maandag tot en met vrijdag![]()
Psies goed, dit weekend fijn huis schoonmaken, honden scheren , inpakken en zondagochtend nog een lange tocht met de buuf maken.
En dan volgend weekend op mn gemakje thuiskomen en chillen voor ik maandag weer ga werken
Heerlijk! En goede weersverwachting, dus dat is fijn!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maandag tot en met vrijdag![]()
Psies goed, dit weekend fijn huis schoonmaken, honden scheren , inpakken en zondagochtend nog een lange tocht met de buuf maken.
En dan volgend weekend op mn gemakje thuiskomen en chillen voor ik maandag weer ga werken
Dat was een vader zonder vooruitziende blikquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Hier aan de overkant staat een papa te stuntelen.
Hijzelf op skeelers, kindje op fietsje, kind valt met fietsje, krijst en wil niet meer lopen, nu probeert ie al skeelerend dat kind en dat fietsje te dragen, hoe handig is dat
Ja dat vind ik ook sneu, maar die kunnen toch ook allemaal met de lift naar boven en naar beneden nu?quote:
Hier liggen wel wat stropdassen. Waar gebruik je ze voor?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens stropdassen over?
Ik zoek stropdassen. ouwe, nieuwe, allerlei patroontjes, maakt niet uit.
Hoor je ze de hele nacht: buzzzzzzzzz, buzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook sneu, maar die kunnen toch ook allemaal met de lift naar boven en naar beneden nu?
Tja...... tis zielig, maar ja, iedereen moet offers brengen in deze zware tijden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook sneu, maar die kunnen toch ook allemaal met de lift naar boven en naar beneden nu?
Ik ga een rok en een topje maken van allemaal stropdassen. En als ik er heel erg veel vind ga ik er mss ook nog een sprei van makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier liggen wel wat stropdassen. Waar gebruik je ze voor?
Whehehehehe mss kan Pagan dat ding een beetje opvoeren en kunnen ze dan achtbaantje spelenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoor je ze de hele nacht: buzzzzzzzzz, buzzzzzzzzz
Als je je voet nou heel stil en hoog houdt, kan ie dan ook helemaal omhoog?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja...... tis zielig, maar ja, iedereen moet offers brengen in deze zware tijden!
Ja, dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je je voet nou heel stil en hoog houdt, kan ie dan ook helemaal omhoog?
Jaaaa zag idd net dat de Mr de post gepakt had en een envelop van jou erbijquote:
Nee totaal niet maar op 1 of andere manier komen die foto's me zo bekend voor..als in ik ken iemand die zulke voeten heeft..quote:
Ben je in te huren voor baby's die voortdurend gedragen willen worden? ja? Jajajajaaaa?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Gaat er hier nog iemand X-Factor kijken zo?
Chico slaapt tegen me aan nu![]()
Ik denk dat ik m maar pampertjes aan ga doen en m voor eeuwig tegen me aan ga dragen
Ooooooooohhhhhhhhquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Helleu, ben ik nog op tijd om oh oh een heerlijke weekje Teksul toe te wensen?
Zo ja, bij deze....waar doe je de vakantieboodschappen dan?
Tsssss, je wil toch geen krijsende mensenbeebies vergelijken met mijn liefste hondje van de hele wereld?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je in te huren voor baby's die voortdurend gedragen willen worden? ja? Jajajajaaaa?
Ik zou dat idd bij die supermarkt doen die vlakbij de boot zitquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssss, je wil toch geen krijsende mensenbeebies vergelijken met mijn liefste hondje van de hele wereld?
No way dus![]()
Ik heb net een Ing gedaan![]()
Ging lekker met de hondjes op de bank liggen voor X-Factor, val in slaap na de Bad Boys en word wakker onder de tv kantine![]()
Waren dr nog mensen even goed als Sumera?
Vast niet he?
Ing, ik ga maandag pas hoor, ruim op tijd dus![]()
Ennuh, we doen de boodschappen op Texel denk ik, want we zullen de auto tjokvol hebben zitten met 4 personen en 7 honden en bagage.
Tis wel een grote auto heur, maar toch.
![]()
Of zou jij dat anders aanpakken als je ons was?
Jeetje, jij viespeukquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaaa zag idd net dat de Mr de post gepakt had en een envelop van jou erbij
Hmm ja, als we de boodschappies in dichte dozen doen, dan kunnen we de honden wel erop zetten dat laatste stukkie denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou dat idd bij die supermarkt doen die vlakbij de boot zit
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Special Whoopie delivery!
Hoop dat je er wat aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |