het voornaamste verschil is dat ik minder onzin lul dan gewoonlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil Zwabber wel eens dronken zien
Dus eigenlijk ben je heel saai dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het voornaamste verschil is dat ik minder onzin lul dan gewoonlijk
uhuh, en als het niet zo was dat je onverwachts moet verhuizen soms, had ik het ook wel gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 23:16 schreef Enfermera het volgende:
Hey Zwab!
Leuk he, antikraak!Heb ik ook nog gewoond. Zooooveel ruimte!!
Zeker als je in je uppie bent neem ik aanquote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het voornaamste verschil is dat ik minder onzin lul dan gewoonlijk
Zwabber???quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je heel saai dan.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je heel saai dan.
jouw kat is stiekum een hondquote:
Klopt, dat is echt het enige nadeelquote:Op donderdag 22 april 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en als het niet zo was dat je onverwachts moet verhuizen soms, had ik het ook wel gedaan
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
all things aside, de zeldzame keren dat ik echt dronken word gebeuren er altijd rare dingen
Ik drink niet, geen flubberlippen hieroquote:Op donderdag 22 april 2010 23:21 schreef nokwanda het volgende:
Als je genoeg zuipt krijg je vanzelf schuimende flubberlippen
Trusten!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik drink niet, geen flubberlippen hiero![]()
Toevallig had ik t dr vanmiddag over wat voor rare dingen ik die paar keer in mn leven gedaan heb toen ik wiet op had.
Nou ben ik vrij schaamteloos maar dat ga ik hier echt no way vertellen![]()
Ik ga slapen
God zou nooit dt doen na ikquote:Op donderdag 22 april 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb ze net kattesnoepjes gegeven, ik wordt nu aanbeden alsof ik een god ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |