Ik ook ik moet keihard lachenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:13 schreef robr0 het volgende:
ik vind die voorbedachte grappen van jensen nogsteeds grappig
iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:13 schreef robr0 het volgende:
ik vind die voorbedachte grappen van jensen nogsteeds grappig
die naast gijp heeft wat zoutzuur gedronken gok ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef Paul het volgende:
Die rechtse lijkt net dat ze kauwgomballen in dr mond heeft
Die ziet er al best oud uit, wat een kuthoer is zij qua karakterquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef robr0 het volgende:
[..]
die naast gijp heeft wat zoutzuur gedronken gok ik
Nieuwelingen bekijken terwijl ze zich uitkledenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Gijp kan zo zijn eigen show beginnen! Jensen hoefde geen vraag te stellen en ik heb me al rotgelachen om de verhalen van hem
hij vertelt het ook echt alsof je er zelf bij bent, ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuwelingen bekijken terwijl ze zich uitkleden![]()
thanks straks effe terugkijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:42 schreef Type-R het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)s19_a1.MiMedia_M.mp4
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef TheZapster het volgende:
Volgende week dus Derksen bij Jensen
haha in je dromen zul je bedoelenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf Maart 2011 trouwens weer een hele reeks nieuwe afleveringen ipv vier achter elkaar.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:48 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
haha in je dromen zul je bedoelen
quote:Jensen in 2011 volop aanwezig
AMSTERDAM - Nederland is nog niet van Robert Jensen af. In maart 2011 gaat een nieuw seizoen van zijn talkshow van start.
"Wij komen vanaf maart terug met een langere serie op RTL5", vertelt Jensen op Radio Veronica. "Op het nieuws was laatst dat het goed gaat met de tv-industrie, dus ze kunnen niet meer zeggen dat er weinig budget is. Daarom hebben we ook zo'n monsterorder gekregen." De presentator wil niet zeggen om hoeveel afleveringen het precies gaat.
Afgelopen donderdag ging de korte, vierdelige serie van Jensen van start. Het programma trok slechts 204.000 kijkers, meldt Mediacourant. "We waren pas om half twaalf op de buis. Dat kwam omdat Bridget (Maasland, red.) op zoek was naar een man op RTL 5 en niemand wilde haar, dus ze bleef zoeken."
quote:Column: Jensen brult!
Ik zit middenin opnames van een korte serie JENSEN!. Het zoeken naar interessante gasten in de kleine Nederlandse showbizz is altijd lastig. Godzijdank zijn er een paar uitgesproken BN’ers bijgekomen waar een half jaar geleden nog niemand van had gehoord: de Oh Oh Cherso-cast!
Van tevoren werd mij door een manager van RTL ingefluisterd: „Je zal veel moeten opnemen met ze, want ze zijn moe en zitten eigenlijk een beetje op slot.” Ik dacht toen al: ’wacht maar’! En ik kreeg gelijk. Het werd een half uur non-stop lachen. Ik vroeg of Matsoe Matsoe wel eens een geslachtsziekte heeft gehad. „Ik heb eigenlijk vanaf mijn tweede jaar al jeuk aan m’n ballen!” Goed om te horen dat Barbie geen seks heeft gehad in Chersonissos, anders was het zeker Oh Oh Embryo geweest.
Er volgde een pijnlijk moment toen ik Roos complimenteerde dat ze er goed uitzag op die uitgelekte naaktfoto’s. „Nah, op de radio zei je iets heel anders!” SHIT! Ik was even vergeten dat ik in mijn ochtendshow op Veronica over de putten in haar benen zei dat je daar prima poffertjes in kon bakken. Eerlijk is eerlijk, die benen leken wel een midgetgolfbaan! Je kunt wel indenken dat de spanning in de studio even om te snijden was. Je ziet het interview donderdag om 22.00 uur op
RTL 5.
Vorige week begonnen we trouwens pas om half 12, normaliter het tijdstip dat Oekraïense hoeren zich aanbieden aan sms’ende vijftigers. Bridget was namelijk al de hele avond op zoek naar een vent. Pas toen Herman uit Idols haar ook niet moest, gaf ze het op en kon ik op de buis. Is de vrouwenliefde niks voor je, Bridget??
Laten we het hopen, die hagenezen heb ik nu wel genoeg gezien.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
misschien zodadelijk nog, het programma duurt een uur
helaas na de reclame nog meer chersoquote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laten we het hopen, die hagenezen heb ik nu wel genoeg gezien.
even paar minuten gekeken maar nu wordt wel pijnlijk duidelijk dat al die gasten totaal geen toegevoegde waarde hebben. Ze worden maar uitgenodigd omdat het programma populair was maar dat is het dan ook. 'we gaan uitspraken raden' pffffquote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laten we het hopen, die hagenezen heb ik nu wel genoeg gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |