Ik vroeg me gewoon ff af wat iedereen zn favo winkels nou zijn..
Voor mezelf:
A) The Levi's Store.. Levi's Engineered etc.. gewoon de allerlekkerste spijkerbroeke.. 507 zit ook onwijs goed
B) Men@Work - Gave kleding, G-sus, RePlay, Energy etc...
C) The Sting, tjah denk dat deze vaak gaat voorkomen in deze topic...
Verder loop ik eigenlijk altijd langs alle winkels.. af en toe ff een keertje de CoolCat naar binnen voor wat cheapy shirtjes etc... En de Score als ze bij The Levis Store mn broek niet meer hebben
quote:Fout.. dat had je al kunnen raden bij de 507..
Op donderdag 16 mei 2002 03:36 schreef lachejoh het volgende:
Kan niet anders of jij bent van het vrouwelijke geslacht
Kijk ik ben 1 van de weinige mannen die duz van winkelen houd.. hoe gek het ook klinkt
Het kan zijn dat er misschien elders nog een nog niet zo'n oude soortgelijke topic bestaat. Maar dat merk ik of een andere moderator dan wel weer.
Ik vind (alleen) winkelen ook wel leuk en als ik kleren wil kopen, dan ga ik bij de volgende winkels langs:
En af en toe in winkels met dezelfde uitstraling/concept als Sting en VET.
quote:Dank u voor het veranderen
Op donderdag 16 mei 2002 04:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zijn verhaal
quote:Joop, Armani : Tja dat kan ik niet betalen
Op donderdag 16 mei 2002 04:29 schreef SwissCom het volgende:
The Boss Store en van der Heijden herenmode (Joop, Armani jeans, etc)en af en toe wat bij Caselli Jeans. Alledrie in Amstelveen. Ook bij de HIJ loop ik af en toe naar binnen.
quote:ff gewoon iets heel anders tussendoor :Leave the gun. Take the cannoli
Op donderdag 16 mei 2002 04:29 schreef SwissCom het volgende:
The Boss Store en van der Heijden herenmode (Joop, Armani jeans, etc)en af en toe wat bij Caselli Jeans. Alledrie in Amstelveen. Ook bij de HIJ loop ik af en toe naar binnen.
The Godfather
quote:Uiteraard! Nog steeds de best film die ik ooit gezien heb!
ff gewoon iets heel anders tussendoor :Leave the gun. Take the cannoli
The Godfather
quote:Monday tuesday wensday
Op donderdag 16 mei 2002 06:43 schreef SwissCom het volgende:[..]
Uiteraard! Nog steeds de best film die ik ooit gezien heb!
quote:Yow de Chill Out was ik ook nog vergeten ja! Maaruh wt is de Funkie HOuse?? zit nl niet in arnhem...
Op donderdag 16 mei 2002 09:49 schreef Ska-te het volgende:
Funkie House
Chill Out
America 2Day
US Import
H&m....of moest ik het verder gaan over films
Mijn favoriete winkel is een klein kledingzaakje in het dorp waar ze dingen verkopen die ik bijna altijd super vind
Heb verder niet echt winkels, maar meer merken die ik mooi vind.
Verder loop ik ook regelmatig de coolcat binnen, stuk cheaper dan de 3 hierboven en vaak hebben ze toch leuke kleding te bieden.
quote:Hehe count me in
Op donderdag 16 mei 2002 03:38 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Fout.. dat had je al kunnen raden bij de 507..
Kijk ik ben 1 van de weinige mannen die duz van winkelen houd.. hoe gek het ook klinkt
[Dit bericht is gewijzigd door DanceV op 16-05-2002 10:04]
H&M neem ik meestal ff een kijkje, maar nog nooit wat gekocht
quote:Ill count jah in
Op donderdag 16 mei 2002 10:01 schreef DanceV het volgende:
1 Men @ Work - Leuke merken: Gsus en G-Star
2 Score - " " : Chasin Denim
3 dot-G - " " : eigenlijk loop ik deze winkel alleen vaak binnen, omdat ze er van die leuke uitgaans kleren hebben.Verder loop ik ook regelmatig de coolcat binnen, stuk cheaper dan de 3 hierboven en vaak hebben ze toch leuke kleding te bieden.
[..]Hehe count me in
En verder niet de grote ketens, liever van die kleine winkeltjes, die hebben tenminste nog eens iets dat je niet overal ziet
quote:Funkie House zit alleen in Den Haag en Rotterdam
Op donderdag 16 mei 2002 09:54 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Yow de Chill Out was ik ook nog vergeten ja! Maaruh wt is de Funkie HOuse?? zit nl niet in arnhem...
soort van chill out maar dan funkie'er
Waar ik echt regelmatig wat koop omdat het gebodene spul simpelweg het meeste mijn smaak is en ook niet te duur is:
-(Lady's) Sting
-Vet/Forecast
-Only/Vero Moda
-Snuffel
-One (onder meer te vinden in Eindhoven)
(En gelijksoortige winkels.)
Waar ik vooral kìjk, wat heel lang kan duren, en ook heel soms wat koop:
-H&M
-Coolcat
-Mexx
-V&D
-Bijenkorf, vooral Chill Out
-Men at Work en andere winkels met van die schitterende maar asociaal dure merkkleding.
Waar ik kijk om me te vermaken (leedvermaak) maar nooit wat zal kopen:
-Lipstick, El Vita, Jukebox e.d.
Favoriete winkels om te passen (en waar ik dus heel lang kan blijven hangen als ik een broek zoek):
-Only/Vero Moda in Den Bosch (joekels van pashokken met perfect afsluitend gordijn en zonder irritante spiegels in combinatie met akelig licht waarin zelfs ìk een plumpudding lijk)
-Snuffel in Uden, alle Vet/Forecast-filialen (idem, alleen iets kleinere pashokjes maar ook nog groot zat)
alle (kleine) winkeltjes die niet in een standaard winkelketen thuishoren
- Broekman
- Berkeley
- Bijenkorf
- Mennenmode
- The Sting (heel af en toe... laatste tijd eigenlijk nooit meer)
quote:Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik koop voor 80% op Ebay en de rest in kleine winkeltjes of de Bijenkorf.
Op vrijdag 17 mei 2002 18:25 schreef ParanoidEv het volgende:
Eigenlijk alleen kleine moeilijk te vinden winkeltjes helaas.
Ik ben te kieskeurig denk ik...
Dus koop ik meestal dingen van Ebay.
en nog een aantal
Dit zijn wel de winkels waar ik de kleding het mooist vind.
jammergenoeg kan ik niet iedere maand wat nieuws kopen
quote:Men@Work is vrij prijzig maar ja, vind maar ergens anders energy/replay/g-suss kleding etc voor minder
Op zaterdag 18 mei 2002 00:31 schreef Koen.Sadza het volgende:
1. Clockhouse, leuk en goedkoop
2. Men@Work Kix, maar duur
3. Large, gewoon vet kixe kleding
quote:Ik weet niet hoe mensen ooit die levi's aan kunnen doen!! Ik heb altijd het idee dat mensen die nooit sport doen ofzo die dingen passen. Me bovenbeen krijg ik dus nooit te nimmer in die dingen gepropt
Op donderdag 16 mei 2002 03:23 schreef NFA-DK het volgende:
Kweet niet of dit in lifestyle thuis hoort , maar het lijkt me van wel![]()
Ik vroeg me gewoon ff af wat iedereen zn favo winkels nou zijn..
Voor mezelf:
A) The Levi's Store.. Levi's Engineered etc.. gewoon de allerlekkerste spijkerbroeke.. 507 zit ook onwijs goed![]()
B) Men@Work - Gave kleding, G-sus, RePlay, Energy etc...
C) The Sting, tjah denk dat deze vaak gaat voorkomen in deze topic...Verder loop ik eigenlijk altijd langs alle winkels.. af en toe ff een keertje de CoolCat naar binnen voor wat cheapy shirtjes etc... En de Score als ze bij The Levis Store mn broek niet meer hebben
quote:Welke?? 507 of engineered... ennuh ik sport elke dag duz
Op zaterdag 18 mei 2002 08:27 schreef McGilles het volgende:[..]
Ik weet niet hoe mensen ooit die levi's aan kunnen doen!! Ik heb altijd het idee dat mensen die nooit sport doen ofzo die dingen passen. Me bovenbeen krijg ik dus nooit te nimmer in die dingen gepropt
[Dit bericht is gewijzigd door NFA-DK op 18-05-2002 08:50]
dat zijn dus de favo's, maar er zijn er nog wel een aantal waar ik af en toe kijk..
quote:ik heb een hekel aan winkelen...
Op donderdag 16 mei 2002 03:38 schreef NFA-DK het volgende:Kijk ik ben 1 van de weinige mannen die duz van winkelen houd.. hoe gek het ook klinkt
- H&M
- CoolCat
- ChillOut (Bijenkorf)
- Men@Work
- Crums
- C&A (ClockHouse collectie)
Mgoed.. ik koop wat ik leuk vind, niet perse met een merkje erop. Al moe'k wel zeggen dat bijv. Gsus enzo wel wat 'hippere' kleren heeft.
Arnhem roelt best wel voor kleren.
quote:klopt helemaal! Even achter de Bijenkorf
Op zondag 26 mei 2002 05:26 schreef VerbodenAppel het volgende:
Waterlooplein
Episode (2ehands winkel bij Waterlooplein)
Oilillywinkel in Arnhem
Gsuswinkel in ArnhemArnhem roelt best wel voor kleren.
quote:Hoezo even achter de Bijenkorf? Gewoon de Bijenkorf zelf!
Op maandag 27 mei 2002 04:35 schreef NFA-DK het volgende:[..]
klopt helemaal! Even achter de Bijenkorf
Maar geloof dat daar Vision zit toch? M'n broertje gaat daar wel eens van die ontiegelijk wijde broeken kopen en spikekettingen, halsbanden, polsbanden, etc. Dan loop ik meestal nog een keertje naar de Bijenkorft, Steppin' Out, Piet Zoomers of de Society Shop
* BarBaar bedenkt zich dat ie eigelijk overal wel komt..
That's all Folks!
Maar ik haal mijn kleding bij de Mango & straks komt er een Zara bij ons in het centrum. Dus heb ik al weer meer keus
quote:Ik had het over arnhem, net achter de bijenkorf.. daar zit nl Gsus winkel
Op maandag 27 mei 2002 08:44 schreef Dwergje het volgende:[..]
Hoezo even achter de Bijenkorf? Gewoon de Bijenkorf zelf!
Maar geloof dat daar Vision zit toch? M'n broertje gaat daar wel eens van die ontiegelijk wijde broeken kopen en spikekettingen, halsbanden, polsbanden, etc. Dan loop ik meestal nog een keertje naar de Bijenkorft, Steppin' Out, Piet Zoomers of de Society Shop
quote:Ik had het ook over Arnhem. Daar in één van die zijstraatjes zitten een paar van die wazige winkeltjes, o.a. Spelkwartier (voor al je exclusieve spellen zoals warhammer, D&D, Magic the Gathering, etc) en Visions (voor al je wazige kleding
Op dinsdag 28 mei 2002 02:33 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Ik had het over arnhem, net achter de bijenkorf.. daar zit nl Gsus winkel
Erg kickuh kleding altijd!
quote:KLopt idd!
Op dinsdag 28 mei 2002 08:38 schreef Dwergje het volgende:[..]
Ik had het ook over Arnhem. Daar in één van die zijstraatjes zitten een paar van die wazige winkeltjes, o.a. Spelkwartier (voor al je exclusieve spellen zoals warhammer, D&D, Magic the Gathering, etc) en Visions (voor al je wazige kleding
)
Kan ik zelf namelijk wel waarderen die zaak =)
quote:Waar zit die ergens dan????
Op woensdag 29 mei 2002 23:11 schreef elegancez het volgende:
Iemand bekend met BOB (Best of brands.nl)?Kan ik zelf namelijk wel waarderen die zaak =)
Olympic Sport - voor Schoenen / Sportkleding
Ik heb eigenlijk gewoon me vaste winkels waar ik altijd kom, zie ik wat leuks in andere winkel dan haal ik het daar wel
quote:ik zal BotXXX eens ff vragen om hier eens te posten dan! Komt helemaal goed!
Op vrijdag 31 mei 2002 09:40 schreef Herfst het volgende:
Weet er iemand leuke kleding winkels in zeeland? (en dan liefst zeeuws vlaanderen). Ik ken de namen van de winkels die jullie opnoemen wel enzo maar die zitten hier allemaal niet
quote:Idd wel leuke winkel ja
Op vrijdag 31 mei 2002 11:15 schreef cimbom het volgende:
Bijenkorf
Bijenkorf
Bijenkorf
Bijenkorf
Bijenkorf
en verder loop ik gewoon ergens binnen als er wat leuks hangt.. zoals bij: Mexx, The Score, Crums, C&A en zo nog wat.
quote:Whehe.. je zou zo homo kunnen zijn
Op vrijdag 31 mei 2002 01:59 schreef NFA-DK het volgende:
Overigens wordt het wel errug hiero.. 2 kasten nu al vol met kleren... btw, 50% van mijn loon gaat per maand uit naar kleren ongeveer
quote:Nah val toch echt nogsteeds op vrouwen
Op zaterdag 01 juni 2002 15:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
Whehe.. je zou zo homo kunnen zijn
quote:Nee
Op vrijdag 31 mei 2002 09:40 schreef Herfst het volgende:
Weet er iemand leuke kleding winkels in zeeland?
quote:Heeft inderdaad af en toe ook best gave kleding!
Op zondag 02 juni 2002 14:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
britain
quote:Dat zijn nou echt winkels waar ik nooit kom.. wat voor soort kleding hebben ze daar? Misschien dan maar keertje kijken...
Op maandag 03 juni 2002 14:35 schreef Shaii het volgende:
Fifth in Nijmegen
Kookaï in Arnhem
Of is het een vrouwenkleding winkel??
heel soms vind je bij london en bij project 42 (of 43?) ook wel eens wat...
verder loop ik overal binnen als het er leuk uitziet. en ik kom nooit binnen bij h&m en cool-cat en verafschuwd 'cars' broeken
[Dit bericht is gewijzigd door zerosignal op 03-06-2002 15:18]
quote:Haha, ik heb idd zelf ook nix met cars broeken..
Op maandag 03 juni 2002 15:06 schreef zerosignal het volgende:
mexx (met jaja mexx)
man at work (g-sus, g-star, ...)
store (mexx, matinique, ...) (sting niet noemis trouwens in grunning ook niks meer)
bijenkorf's chill out (om te kijken wat er vorig jaar in de mode was, het is namelijk té oud en té duur!)
hema/we voor sokken en t-shirts en boxersverder loop ik overal binnen als het er leuk uitziet. en ik kom nooit binnen bij h&m en cool-cat en verafschuwd 'cars' broeken
quote:Wat vind je erg aan cars-broeken? Ik vind het wel een beetje van die massa-broeken waar iedereen in loopt, maar zó lelijk vind ik ze niet hoor.
Op maandag 03 juni 2002 15:06 schreef zerosignal het volgende:
verder loop ik overal binnen als het er leuk uitziet. en ik kom nooit binnen bij h&m en cool-cat en verafschuwd 'cars' broeken
quote:Sommige zien er wel beetje ok uit, maar (discussie oppervlakkigheid niet starten aub) zoals je zei half nederland loopt erin. Ik was zaterdag uit en heb gewoon 10 (!) dezelfde broeken gezien. En het sfeertje rond die broek is ronduit
Op dinsdag 04 juni 2002 08:13 schreef postinggirl het volgende:
Wat vind je erg aan cars-broeken? Ik vind het wel een beetje van die massa-broeken waar iedereen in loopt, maar zó lelijk vind ik ze niet hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door zerosignal op 04-06-2002 15:16]
Voornaamste merken zijn daar armani/joop/matinique/esprite/mexx/boss
g-star heb ik ook nog wat kleding van uit the score in eindhoven.
Ben best een kleding freak aan het worden eigenlijk
Tegenwoordig:
Hij
Dockers
Mexx afdeling in Bijenkorf
Allen te Rotterdam
quote:Ik heb er ook nog eentje gehad... ik vond die absoluut niet lekker zitten!!! Maar ja, hij zag er wel lachen uit...
Op dinsdag 04 juni 2002 08:38 schreef zerosignal het volgende:[..]
Sommige zien er wel beetje ok uit, maar (discussie oppervlakkigheid niet starten aub) zoals je zei half nederland loopt erin. Ik was zaterdag uit en heb gewoon 10 (!) dezelfde broeken gezien. En het sfeertje rond die broek is ronduit
(ik behoor niet tot de doelgroep)
Maar tegenwoordig loop ik gewoon in pantalons en andere nette (net is relatief natuurlijk en persoon afhankelijk) broeken... dat zijn echt relaxte broeken...
quote:
Door BLoeMzTheeLepel Blue moon
echt een aanrader deze winkel....!!
[Dit bericht is gewijzigd door Lopat op 06-06-2002 15:35]
quote:Hoogland naast Amersfoort..errug gave winkel!
Op donderdag 30 mei 2002 04:23 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Waar zit die ergens dan????
Ben gister naar Apeldoorn geweest (gewoon een wilde gok) en kwam daar terecht in een winkel die 'de Hangar' heet..Superwinkel..2 winkels en nog een andere van hun onder de naam 'de cathedraal'..wat duurdere exclusievere kleding..echt helemaal te gek! Aanradertje voor mensen die leuk, apart en voor niet al te veel geld willen shoppen!
[edit]
quote:Alleen jammer dat de bijenkorf er een handje van heeft oude collectie tussen de nieuwe collectie te hangen! Schandalig! En nog voor de volle prijs verkopen..persoonlijk vind ik het niet kunnen..
Op dinsdag 04 juni 2002 03:13 schreef NFA-DK het volgende:
Replay winkel vind ik trouwens tegen vallen.... de kleding van replay in bv bijenkorf is leuker dan de kleding die ze bij replay winkel zelf hebben
Replaywinkel in amsterdam (die naast het replay-cafe) vind ik overigens behoorlijk stoer! En die in Antwerpen (ook al een aanrader)
Verder vol lof over de bijenkorf hoor, daar niet van..Vooral de Chill out
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door elegancez op 07-06-2002 00:22]
quote:idd een vrouwenkleding winkel
Op maandag 03 juni 2002 14:54 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Dat zijn nou echt winkels waar ik nooit kom.. wat voor soort kleding hebben ze daar? Misschien dan maar keertje kijken...
Of is het een vrouwenkleding winkel??
En dan nu mijn bekentenis: ik ben nogal een klein ding dus soms shop ik op de kinderafdeling
En ik heb er een hekel aan om die winkels in te gaan met al die mode rotzooi.
quote:De Babashop in Maastricht!
Op zondag 23 juni 2002 18:46 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ehm... Ik kom op dit moment wel eens bij Visions in Zwolleen andere winkels met Gothic kleding.
En ik heb er een hekel aan om die winkels in te gaan met al die mode rotzooi.
quote:Ursula ken ik(al ben ik er nog nooit geweest) maar Babashop heb ik nog nooit van gehoord. Nou ga ik ook niet echt makkelijk naar Maastricht vanuit Enschede(ov)
Op zondag 23 juni 2002 19:03 schreef _Draven_ het volgende:[..]
De Babashop in Maastricht!
en Ursula
quote:klopt, erg jammer dat tie is weggegaan, maar zat ook op een kutplek waar je u tegen zegt... Zullen we 'm samen maar weer opstarten
Op donderdag 16 mei 2002 04:25 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Dank u voor het veranderen
maaruh America Today zit tegenwoordig niet meer in arnhem
Enorm jammer, want die hadden altijd wel lekker aparte kleding, zonnebrillen etc...
Is trouwens denk ik wel een mooi pand voor een wrede disco, maar goed, wie geeft mij het startkapitaal...
quote:Das idd beetje ver, ach dagje Maastricht
Op zondag 23 juni 2002 19:59 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:[..]
Ursula ken ik(al ben ik er nog nooit geweest) maar Babashop heb ik nog nooit van gehoord. Nou ga ik ook niet echt makkelijk naar Maastricht vanuit Enschede(ov)
H&M (verschilt per seizoen, maar op het moment hebben ze weer hele leuke kleding, veel oranje en bruin, beetje hippie)
Voor schoenen: vaak de wat kleinere sportwinkeltjes waar ze wat afwijkendere sneakers verkopen en anders RDLF's voor skateschoenen.
Roxy: ook veel leuke kleding, ook voor jongens!
Chill Out: alleen als het iets echt leuks is, omdat nogal duur is
en nu niet meer in de buurt maar Zara vond ik ook altijd erg leuk...
Ansons
City Point (of heet dat City House, tegenover Lumiere iig)
Pour Toi
Hugo Boss store
Bijenkorf
een paar winkeltjes in 'The Mall', oa Gant USA
quote:.....
Op zondag 26 mei 2002 05:28 schreef defender het volgende:
Waterlooplein
Camden Town in Londen
(dat was een hier ben ik het volledig mee eens stippel lijntje)
quote:die schoen zijn echt relaxt!
Op donderdag 16 mei 2002 04:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
..Taft (schoenen van Panama Jack)
Man @ Work
Tribute
Brittain (voor Blend blousjes)
VET/FORECAST
The Sting (vorige week nog een nieuwe Pall Mall trui gekocht daar)
en andere leuke winkels
Ik ga vanmiddag in Haarlem veel geld uitgeven door langs de Sting, Men te Be, Friends Forever en The Store te gaan. De eerste drie weet ik wel te vinden, maar waar de hell staat The Store Zit te zoeken in 't foonboek, rose pagina's en op internet, maar nergens te vinden.
Tegenwoordig kom ik steeds vaker in de Levi's Store in arnhem.. altijd leuk geholpen.. en steeds meer kleding die me aanspreekt
die laatste drie omdat ik er ook krting krijg omdat ze bij de winkel horen waar ik werk....
in andere winkels kom ik eigenlijk niet
Fish&chips (Antwerpen) - Mega skate store en de enige winkel die ik ken die nog venom skate broeken verkoopt. Wel vrij duur allemaal.
'T oortje (Hilversum) - Hier kocht ik alles toen ik nog thuis woonde, nu af en toe nog een broek.
Waterloo plein (Amsterdam) - Af en toe leuke 2e hands dingen, maar je moet alleen wel opletten dat je niet te veel betaald..toeristen prijzen he
Uitverkoop bij v&d, America today, bijenkorf etc. - Handig als je snel iets nets moet hebben.
En ik heb nog een paar 2e hands / kringloop winkels waar ik af en toe leuke dingen opduik
(super hip retro puma jasje voor 2 euro )
[Dit bericht is gewijzigd door Oid op 02-01-2003 13:00]
quote:Online... durf ik nogsteeds niet...
Op donderdag 2 januari 2003 22:51 schreef -Sophia- het volgende:
-Vision
-Black widow
-Diabolo
-H&MEn verder bestel ik wel veel online.
Altijd binnenlopen en roepen dat de kleding leuk is en nooit iets kopen:
H&M. (Omdat alles er op de rekken altijd leuker uitziet dan op mij. Conclusie: ik lijk niet genoeg op een kledingrek.)
Etc
Apeldoorn
Designo (Ice Berg jeans, Versace, Boss, Armani)
Ook een hele leuke winkel. Vooral Ice Berg Roelt
ZAP Menswear (Armani, Exte, D&G, Ferre, Just Cavelli)
! van de beste leuk klein zaakje en gezellig personeel en een leuke collectie.
De hangar/kathedraal (Diesel/Evisu/Gsus/DKNY)
ook een leuek winkel lekker groot en veel keus
Zutphen
Geen ene fuck!
Beetje Kledinggek
Van de bekende winkels is geeneen een favoriet...af en toe koop ik iets bij h&m omdat dat wel goedkoop is en ik iets wil kopen dat niet bijzonder is. (bijv. een zwarte trui voor op mijn gele broek..).
The sting is soms nog wel leuk net als Vero Moda, en heel af en toe We...maar valt meestal tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |