Waarschijnlijk gaan een heleboel ouders naar de Makro en nemen hun kinderen gezellig blauwgeschminkt mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef Chowi het volgende:
Ohmy. Mensen zetten zichzelf zo voor schut om korting te kunnen krijgen.. Echt geniaal.
"Of met een blauw gezicht"quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef PjotrXII het volgende:
Maja, ze zeggen blauwgeschminkt. Ze zeggen niet wat. Dus al ik nou zaterdag de heledag niet fap. Dan zijn mijn ballen ook wel blauw. Zouden de kassa-chickies dit ook goedkeuren?
Het een sluit het ander niet uit. Hele staaf blauw met een witte muts. GESCHMINKT!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
"Of met een blauw gezicht"
"Blauw geschminkt"
schmink [sjmiengk] de; m kleurstof om aan het gezicht een bep. uitdrukking te gevenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Hele staaf blauw met een witte muts. GESCHMINKT!
Sowieso.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef Onnoman het volgende:
valt er nog wat te neuken? geile kassiere ofzo?
vinexsmurf lijkt me beter van toepassing.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:52 schreef Ringo het volgende:
Daar moet je toch wel een mentaal platgewalste vinexkabouter voor zijn.
Nee het is niet grappig, als je met een blauw hoofd daar aankomt laat je zien dat je een ontzettende arme pauper bentquote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
fok elitisten hier weer
Boeiend, het is toch grappig, ik ga iig met een blauw hoofd daarheen en misschien zie ik jullie wel
Hááártstikke grappig joh. Lekker jezelf voor pauper zetten voor een paar centen korting. Toch nix anders te doen het weekend.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
fok elitisten hier weer
Boeiend, het is toch grappig, ik ga iig met een blauw hoofd daarheen en misschien zie ik jullie wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |