dankjewel, ik moet er maar niet teveel over praten want ik voel alweer een traan langs mn wang glijdenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat pijnlijkJe werpt al je gevoelens op tafel...en zij spuugt er op. Heel pijnlijk.
*knuffel*quote:Op donderdag 22 april 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel, ik moet er maar niet teveel over praten want ik voel alweer een traan langs mn wang glijden
/troost,quote:Op donderdag 22 april 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel, ik moet er maar niet teveel over praten want ik voel alweer een traan langs mn wang glijden
Jep. Ik had een uiterst 'vriendelijk' briefje in m'n postvak. Het zou over de gedragscode en mijn functioneren gaan. En ik moest me voorbereidenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat wordt lachen, Lein? Met die ene heks?
Nou ik ben benieuwd hoeveel shit ik ga krijgen. Verwacht weer veel negatieve feedback. Maar ik ga aangeven dat ik op een andere afdeling wil werken. Spannend.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:00 schreef Braamyo het volgende:
Maar, maar, maar..... Jij functioneerd toch toppie?
Dus jij fixt dat wel
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd hoeveel shit ik ga krijgen. Verwacht weer veel negatieve feedback. Maar ik ga aangeven dat ik op een andere afdeling wil werken. Spannend.
Leinquote:
Oh jee, jij ook al? Er zijn toch maar verrekte weinig écht harmonieuze gezinnen, als ik het zo allemaal hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
tvp
Ik zit ook met de familie om tafel, 't rommelt flink bij ons
Wat zij zegt Leinquote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jee, jij ook al? Er zijn toch maar verrekte weinig écht harmonieuze gezinnen, als ik het zo allemaal hoor.
Lein, slaap lekker! En succes morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |