quote:3FMDJschool Vanavond zijn er 12 jonge getalenteerde DJ's op bezoek bij @michielveenstra en #3FM. Hoe koel is dat?
Koffiequote:Op donderdag 22 april 2010 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Dit is de Freaknacht zonder de nacht.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Zou dit een free choice van Michiel zijn? Of heeft de muziekredactie dit bedacht?
Heerlijk nummertje hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef alors het volgende:
Moss, douze points!
Maar die plaat wordt toch al regelmatig gedraaid?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:20 schreef alors het volgende:
Nu we toch aan het stemmen zijn, ik wil deze plaat graag een 1 geven.
DIE RUST!!!quote:
ja, blijft leuk elke jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Je kan de krekels horen tsjirpen inderdaad.
Wauw, ik kijk naar buiten, het is 5 over negen en nog steeds best licht buiten.Toch raar dat je je daar ieder jaar weer over kan verbazen.
"Wat?"quote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef alors het volgende:
Echt?
Ja.
Echt?
ja.
Dat meen je niet?!
jawel.
Echt?
ja.
Is het al 2012?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
tering, het is hier echt eng rustig. vergaat de wereld ofzo?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
tering, het is hier echt eng rustig. is Hans er niet ofzo?
quote:
smaken verschillen kennelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n heerlijk nummer dit. Mag wat mij betreft een dikke hit worden.
VRE-SE-LIJKquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n heerlijk nummer dit. Mag wat mij betreft een dikke hit worden.
Ook namens mijquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel, kun je een keer Absynthe Minded draaien? Misschien als request?
Het schijnt er gewoon heul gezellig te zijn als ik onze topproducer moet geloven.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het is blijkbaar warm in de studio... of Michiel heeft te hard staan springen. Hij was net in de weer met deodorant.
Gezelliger dan toen wij er waren op het '1 jaar MetMichiel'-feestje? Dakannie!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het schijnt er gewoon heul gezellig te zijn als ik onze topproducer moet geloven.
daar was ik niet bij, dus zo gezellig kan dat nooit geweest zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gezelliger dan toen wij er waren op het '1 jaar MetMichiel'-feestje? Dakannie!
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond mensen
Net weer gewerktHele avond orde & netheid
@ bouwafdeling. Komen morgen 15 bouwmarktmanagers
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Weezer! Die hoor je anders nooit bij Michiel!
Allo Hansquote:
WTF is dit voor sport (?) als het uberhaupt een sport isquote:Op donderdag 22 april 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej, de eerste is overtuigend binnen! 106 - 68. Zaterdag erop en erover. Zou geen probleem mogen zijn tegen Weert. Wat een kud "team" is dat. Tsjonge jonge wat een ego's. DONAR.
Whehequote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Weezer! Die hoor je anders nooit bij Michiel!
Sjoelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allo Hans
[..]
WTF is dit voor sport (?) als het uberhaupt een sport isOf ik heb iets gemist op 3FM
Is de nieuwe serious talent band van 3FMquote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allo Hans
[..]
WTF is dit voor sport (?) als het uberhaupt een sport isOf ik heb iets gemist op 3FM
Ik heb nóg oorsuizingen van de keer da'k van Troublemaker mocht meegenieten in de studio...quote:
Euw, okeujquote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is de nieuwe serious talent band van 3FM. Gaat over de basketbalclub uit
Groningen (GasTerra Flames / Donar).
Paalzitten is heel groot in Groningen. Daarom hebben ze ook zo dik gewonnen.quote:
Hahaha Sersjeequote:Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paalzitten is heel groot in Groningen. Daarom hebben ze ook zo dik gewonnen.
Waar denk je dat de 'H' in EHBO voor staat?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef alors het volgende:
Hans valt binnen en opeens leeft het topicHans!
quote:
volgens mij is de muziek van 3voor12 ook veel leuker voor de bezoekers nuquote:Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Vroegah kwam dit topic tussen 19 en 22 tot leven en viel het na tienen weer dood, nu lijkt het wel andersom
Ja, en niet te vergeten Jonas, daar blijf je voor luisterenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij is de muziek van 3voor12 ook veel leuker voor de bezoekers nu
Ik weet eigenlijk niet anders dat Marijke er isquote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef alors het volgende:
Stevie![]()
Ik vind trouwens dat Marijke moet blijven
ik ook, die heeft tenminste iets van humorquote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef alors het volgende:
Stevie![]()
Ik vind trouwens dat Marijke moet blijven
Jup, voor mij zeker welquote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij is de muziek van 3voor12 ook veel leuker voor de bezoekers nu
Ik ben voor Leiduh !quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
even tussendoor: Eindhoven for Serious Request '10![]()
![]()
![]()
even voor de duidelijk, mijn hoop dan he
heerlijk (vooral in de Thin White Duke remix)quote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! Rudy draait morgenStarsailor ft Brandon Flowers – Tell Me It's Not Over
. Die plaat is zoooooooo tof ! Ik gok als nieuwe 3FM Meeeeeeee-ga-hit op The Gossip.
( http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346730 )
Die remix is gruwelijk iddquote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heerlijk (vooral in de Thin White Duke remix)![]()
![]()
ook de nieuwe can delphic, en als Megahit hoop ik op LCD Soundsystem, zie het nog best lukken ook
Ik vind de playlist in z'n geheel niet zo, staat zoveel overdag muziek op. Laatste uur zitten wel een paar toffe nummers in.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! Rudy draait morgenStarsailor ft Brandon Flowers – Tell Me It's Not Over
. Die plaat is zoooooooo tof ! Ik gok als nieuwe 3FM Meeeeeeee-ga-hit op The Gossip.
( http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346730 )
tja, ik weet niet of Rudy verplicht is de MH te draaien maar de lijkt me de enige mogelijkheid naast Gossipquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die remix is gruwelijk idd. LCD SoundSystem? Lijkt mij wat heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar
. We zullen het morgen weten
.
LCD Soundsystem vind ik echt vreselijk, maar die zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die remix is gruwelijk idd. LCD SoundSystem? Lijkt mij wat heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar
. We zullen het morgen weten
.
Als het maar niet Yeasayer is... Leuke plaat, maar om die nu nog eens Megahit te maken na al zovaak gedraaid te zijn? Laatste uur is goed. Begin is direct goedquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind de playlist in z'n geheel niet zo, staat zoveel overdag muziek op. Laatste uur zitten wel een paar toffe nummers in.
Gossip zou echt wat zijn ja zo laat nogIk hoop eigenlijk The Drums, maarja zal wel niet.
Nou die vreesde ik ook nog even. Mag idd hopen dat dat em niet wordt, gaat ie kapot van.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het maar niet Yeasayer is... Leuke plaat, maar om die nu nog eens Megahit te maken na al zovaak gedraaid te zijn? Laatste uur is goed. Begin is direct goed.
neuh, dat geloof ik niet, is inderdaad te lang geweest.. misschien als heeeeule grote outsider de nieuwe van Green Day, ze staan immers op Pinkpop..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het maar niet Yeasayer is... Leuke plaat, maar om die nu nog eens Megahit te maken na al zovaak gedraaid te zijn? Laatste uur is goed. Begin is direct goed.
Dat moet je idd ook in je achterhoofd houden jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neuh, dat geloof ik niet, is inderdaad te lang geweest.. misschien als heeeeule grote outsider de nieuwe van Green Day, ze staan immers op Pinkpop..
Fiction Plane ook een leuke ja, ik zit nu eigenlijk te dnken.. zijn die streepjes in de Rudy playlist niet gewoon bestemd voor de MHquote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat moet je idd ook in je achterhoofd houden jaZowel Gossip als Yeasayer staan op PP. Ik denk eigenlijk Scouting For Girls of Aura Dione...
![]()
Ammeroela Tree
![]()
Ik hoop tevergeefs op Fiction Plane
wat zal 't zijn?quote:jeroenkidv @Domien Overigens in blijde afwachting van blijde aankondiging uwerzijds, mijn zoon. :-)
Hehe dat zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Fiction Plane ook een leuke ja, ik zit nu eigenlijk te dnken.. zijn die streepjes in de Rudy playlist niet gewoon bestemd voor de MH
je was te snelquote:Op donderdag 22 april 2010 22:51 schreef alors het volgende:
OMGOMGOMGOMG een andere single van Caro dan Back It Up en A Night Like This![]()
![]()
Deze versie is wel tof, maar bij de single hebben ze toch weer aardig lopen 'tunen' en dat is jammer want die knakkers zijn op de single bijvoorbeeld niet te horen.quote:
Wast deze niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
Liveset zeker tijdens Noorderslag? Potverdorrie wat was dat een magistraal optreden!
Hoorde volgens mij publiekquote:
Kan ook wel, schakelde opt laatst pas inquote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde volgens mij publiekmaar die opname is trouwens ook erg tof
Volgens mij was dat de afgelopen paar donderdagen, vanwege z'n opnames voor de nederpop show.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Eric is wel van de livesets vanavond he!![]()
Klopt, en dat is dan zelfs al enigszins karig, want vroeger kwam hij elke donderdag vanuit Desmet in Amsterdam voor 3VOOR12RADIO Live, met elk uur een andere band. Daar was toen zelfs beeld bij via 3VOOR12CENTRAL.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de afgelopen paar donderdagen, vanwege z'n opnames voor de nederpop show.
Ik had dat nummer in mijn top 10 staan bij de Zeroes Request maar ik zou het er niet opnieuw weer inzetten, besef ik me.quote:
Beetje erg vaak te horen geweest op 3FM, maar de plaat is idd wel mooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had dat nummer in mijn top 10 staan bij de Zeroes Request maar ik zou het er niet opnieuw weer inzetten, besef ik me.Vind het nog steeds een mooi nummer maar het speciale is ervan af. Of is het er vanaf? Anyway, beetje snobistisch maar so be it.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:16 schreef themauster het volgende:
Goedemorgenstraks vergaderen en dan naar huis om weekend te vieren, dus tegen de tijd dat Gerard begint zit ik weer in de auto naar huis
Q Music past prima bij Domien.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:21 schreef themauster het volgende:
Owja dat Domien of een nieuw programma krijgt of weg gaat bij 3FM is nu overduidelijk te lezen aan zijn tweets van gisteravond aan Jeroen Kijk in de Vegte . Hij heeft het moeilijk zijn om zijn mond dicht te houden
Viel mij ook op idd, vooral omdat de conversatie ging tussen @domien, @jeroenkidv, @jasperdev (ook van Q) en @michielveenstra.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:21 schreef themauster het volgende:
Owja dat Domien of een nieuw programma krijgt of weg gaat bij 3FM is nu overduidelijk te lezen aan zijn tweets van gisteravond aan Jeroen Kijk in de Vegte . Hij heeft het moeilijk zijn om zijn mond dicht te houden
Die was even kneiterhard aan het meebrullen.quote:
Joh!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:16 schreef Sirolf het volgende:
Wat me vandaag opvalt is dat Madison Avenue - Don't Call Me Baby toch wel erg lijkt op Pino D'Angio - Ma Quale Idea ...
hmm die van vorige week was echt epischquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef themauster het volgende:
Operation DJ Sandstorm 23-04-2010:
1. Nomad - Devotion
2. James Morrison - Nothing Ever Hurt Like You
3. Ou Est Le Swimmingpool - Dance The Way I Feel
4. ZZ Top - Gimme Alll Your Lovin'
5. Kula Shaker - Hush
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je denkt dat het niet erger kan: Halsema aan de telefoon![]()
![]()
Ik heb em gemistquote:
OKquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe MH is dus Scounting for Girls met This aint a love song
Ik denk het niet wat een klein ding voor een 3FM studio op het 1e gezichtquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef gerbenp het volgende:
Dus dit wordt de nieuwe studio van 3FM? [ afbeelding ]
het zal de regie zijn denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk het niet wat een klein ding voor een 3FM studio op het 1e gezicht
Nee joh, dat wordt de studio van Radio 6.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef gerbenp het volgende:
Jurre Bosman twitterde dit vandaar die suggestie:quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt de studio van Radio 6.
Niet zo snel conclusies trekken.
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt de studio van Radio 6.
Niet zo snel conclusies trekken.
3FM zal toch echt wel een wat modernere studio krijgen lijkt me.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jurre Bosman twitterde dit vandaar die suggestie:
Nieuwe studio is bijna af! Welke hitzender denk je? http://yfrog.com/74emfhj
Ze schijnen in de peperbus te blijven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM zal toch echt wel een wat modernere studio krijgen lijkt me.
Daarnaast, deze studio is in het Net3-gebouw, en daar gaat 3FM echt niet naartoe verhuizen.
I know, want de rest van het NPO-pand is te saai.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze schijnen in de peperbus te blijven.
Radio 4 studio dus:quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef gerbenp het volgende:
Zaadplaat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Dus radio 4 komt in surround?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Radio 4 studio dus:
http://yfrog.com/iyihkjj
Adele - Make You Feel My Love?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef -Hans- het volgende:
Aaaaaaaaah een alles moet kapot plaat. Lekkerrrrrrrrr
Morgen? Je loopt achterquote:
Is std hier. We komen traag op gang, maar gaan net wat langer doorquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:43 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Morgen? Je loopt achterOf is dat standaard boven de grote rivieren?
Navondquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef Pino112 het volgende:
Zou kunnen. Daar zou nog eens een uitbreiding op gebouwd kunnen worden om dat te voorkomen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:10 schreef Krambo het volgende:![]()
De banner van Giel loopt nog liep nog mee in beeld
De megahit is kut.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:12 schreef borisz het volgende:
1. Weekend
2. Wat is de megahit? Ben te lui om terug te lezen.
Ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:14 schreef alors het volgende:
Het is Boobquake dag maandag, had Sander het ook al over
quote:
Trage stream?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, waarom zie ik overal WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND staan, en begint dat net pas bij mij?
Echt een verschrikkelijk...tja, een nummer, een lied, een plaat. Ik durf het dat niet te noemen. 3+ minuten durende marteling? Dat.quote:
Arme look alikequote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Zit Giel Beelen 2.0 daar op de bank?
Ik vind vooral die voortdurende herhalingen gruwelijk irritant! Net of het nummer blijft hangen......quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt een verschrikkelijk...tja, een nummer, een lied, een plaat. Ik durf het dat niet te noemen. 3+ minuten durende marteling? Dat.
Ik heb nooit een tof nummer gevonden, zo gehyped ook, elke dj zegt: omg dit is geweldig mensen!!! Dan heb ik bij zulke matige platen al gauw zoiets vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:17 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vind vooral die voortdurende herhalingen gruwelijk irritant! Net of het nummer blijft hangen......
Ja, geweldig. En vervolgens krijg je van die meukquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nooit een tof nummer gevonden, zo gehyped ook, elke dj zegt: omg dit is geweldig mensen!!! Dan heb ik bij zulke matige platen al gauw zoiets van![]()
Is bij de meeste slechte muziek zo...quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nooit een tof nummer gevonden, zo gehyped ook, elke dj zegt: omg dit is geweldig mensen!!! Dan heb ik bij zulke matige platen al gauw zoiets van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |