Ben verhuisd. Maar je meost wel langs een ijzeren hek jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij woonde toch naast de Beach Club ong. Moet je dan langs zo'n ijzeren hek om daar te komen?
Aii ik zat in bus 8 te chillin' en ik zag mensen door het hek lopen en 1 iemand leek op jou.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben verhuisd. Maar je meost wel langs een ijzeren hek ja.
Jezus, ik luister hem nu pas en wat is dit een slechte remix zegquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Het zal je maar overkomen, dan ga je al dood en dan komt die druif van een AdvancedPower ook nog met zijn kuttelefoontje filmen
Eentje met speeksel erop.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
weten jullie wat een glans penis is?
Lot mag niet raden
Nouquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lot mag niet raden
The Glans Penis (or simply Glans) is the sensitive bulbous structure at the distal end of the penis. The glans penis is anatomically homologous to the clitoral glans of the female. When the penis is flaccid it is sometimes wholly or partially covered by the foreskin, except in men who have been fully circumcised.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lot mag niet raden
Dat is niet raden sukkelquote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
The Glans Penis (or simply Glans) is the sensitive bulbous structure at the distal end of the penis. The glans penis is anatomically homologous to the clitoral glans of the female. When the penis is flaccid it is sometimes wholly or partially covered by the foreskin, except in men who have been fully circumcised.
Hoe zou je dat niet kunnen weten?
(en waarschijnlijk niet eens het goede antwoord)
Bron
Ja, stom toch?quote:
Wat voor een dossiers lees jij allemaalquote:Op donderdag 22 april 2010 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet raden sukkel
[..]
Ja, stom toch?
Ik kom regelmatig dossiers tegen met daarin blablablabla glans penis en dan blijkt het gewoon de eikel te zijn
Deceptie
Gadverdamme hequote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
Over penissen he, ik loop nu stage dus en toen stapte er gisteren zo'n man uit bed, gewoon zonder onderbroek, met katheter eruit hangend. Dat had ik echt niet verwacht
Dat lijkt me echt moeilijk pijn doenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
Over penissen he, ik loop nu stage dus en toen stapte er gisteren zo'n man uit bed, gewoon zonder onderbroek, met katheter eruit hangend. Dat had ik echt niet verwacht
Dat valt volgens mij echt best wel mee, gaat gewoon een hoop verdovend glijmiddel op. Maar leuk is anders natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt moeilijk pijn doen. Echt niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |