Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Een cheese onion-pizza, en daar werd net tot tweemaal toe Ruiz aan toegevoegd... MIJN eten, stomme vogel!quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een cheese onion-pizza, en daar werd net tot tweemaal toe Ruiz aan toegevoegd... MIJN eten, stomme vogel!
aw, lieve veugelquote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een cheese onion-pizza, en daar werd net tot tweemaal toe Ruiz aan toegevoegd... MIJN eten, stomme vogel!
Hengeloquote:
Nee, kijk maarquote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bruin? Is dat niet gewoon donkergrijs?
quote:
Coolquote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
Ik probeer een website te maken voor m'n tekeningen
heb je al een domein dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
Pretty damn hopeless it is
link!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
Pretty damn hopeless it is
Mijn X1 ligt bij het reparatiecentrum. Voor de 3e keer.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, de Xperia X1 van m'n broertje ligt uit mekaar
wat heeft die dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn X1 ligt bij het reparatiecentrum. Voor de 3e keer.
Wat hebben jullie elkaar cadeau gedaan?quote:
dat is niet zo handig. Bij die van m'n broertje doet het scherm het niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze valt elke keer uit. Spontaan. Bij alle swat je doet.
Trusten Nathquote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen! Morgen weer om 7 uur werken
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:59 schreef Redbaron het volgende:
Pff ik ben kapot....
Ze willen me evt als voorstopper laten spelenOmdat ik lef heb en niet bang ben een duel aan te gaan
Ja tofquote:Op donderdag 22 april 2010 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb je mn bloemetjes voor jou gezien op pag. 1 ?
Ja gezelligquote:Op donderdag 22 april 2010 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike![]()
hoe is je verjaardag?
Zo gezellig dat je maar even op FOK! gaat?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Zo gezellig dat je maar even op FOK! gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook als ik ze op een site heb staanquote:
Met nadruk op 'als'quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
Dat kan ook als ik ze op een site heb staan
Vandaag is er geen markt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:29 schreef Redbaron het volgende:
ga je weer voor de kippetjes Selma? of dit keer loempia's. jumjum
ouchquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moest net ff aan Sander denken maar gelukkig is ie het niet.![]()
Motorrijder doodgereden in Almelo
hier duurt het nog wel evenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:02 schreef Assiej het volgende:
goodmorning selma![]()
ik besef mij zojuist dat ik over 3 uurtjes weekend heb
Lief dat je gelijk aan mij dachtquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moest net ff aan Sander denken maar gelukkig is ie het niet.![]()
Motorrijder doodgereden in Almelo
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lief dat je gelijk aan mij dacht, maar ik ben er nog.
Gelukkig, want ik wil je nog steeds een keer zien bij de Texquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lief dat je gelijk aan mij dacht, maar ik ben er nog.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Inmiddels twee uurtjes verder en nu ga ik echt, echt, echt douchen en de stad in.
Ben je er nog lang?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan ik beamen vanaf het terras on deventer.
quote:Born to live
Born to die
Born to be, crucified
Give our souls and take our pride
Bleeding for the harder styles
Rising up, from the seed
Born to change, history
From the streets we unleash hell
Feel the power, decibel
Mja, heb hem al eens gezien in Hellendoorn, vond het niet boeiendquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:23 schreef haakon het volgende:
David, ik las net in de krant dat voormalig Iron Maiden-zanger Blaze Bayley morgen in Vroomshoop optreedt.
Ik dacht: ik zeg het ff
Beetje jammerquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:28 schreef Kreator het volgende:
Niet te geloven. Een collega vertelde net een verhaal dat haar vriend in de kroeg stond en er 5 harde kern Heracles supporters bijstonden (hij is Twente fan) en dat ze hem uit de kroeg hebben achtervolgd, klemgereden, bewusteloos geslagen. Total loss, die gast.
Over zinloos gesproken...
Leuk. Voetbal..
afgelopen weekend gebeurd. Kansloos. Hij deed niets, stond gewoon in de kroeg...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef Robinhoo het volgende:
Als dat echte harde kern was mogen ze zich diep schamen.
Pffff echt te triest voor woorden inderdaad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
afgelopen weekend gebeurd. Kansloos. Hij deed niets, stond gewoon in de kroeg...
Voetbalgeweld is echt voor de aller-aller zwakzinnigstenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Pffff echt te triest voor woorden inderdaad.
Bij sommig voetbalgeweld kan ik nog wel inkomen.. maar dit
Hij draagt een PSV shirt ..... SUUUKKKEEELLL!!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echt, sommige mensen zijn triest. Beetje stoer lopen doen tegen homies omdat ik een PSV shirt draag.
wat een kadaversquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:28 schreef Kreator het volgende:
Niet te geloven. Een collega vertelde net een verhaal dat haar vriend in de kroeg stond en er 5 harde kern Heracles supporters bijstonden (hij is Twente fan) en dat ze hem uit de kroeg hebben achtervolgd, klemgereden, bewusteloos geslagen. Total loss, die gast.
Leuk. Voetbal..
...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:28 schreef Kreator het volgende:
Leuk. Voetbal..
Wees blij dat je hem haaltquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:37 schreef Redbaron het volgende:
ov is kut, gewoon 10 min tussen trein en bus
dat vind je veel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:37 schreef Redbaron het volgende:
ov is kut, gewoon 10 min tussen trein en bus
12.19 missen is ook zo'n topperquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Robinhoo het volgende:
dat vind je veel?ik moet soms 40 oid wachten als die maar 1 keer per uur gaat..
jah, met de auto heb ik nooit wachttijden tussen ietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dat vind je veel?ik moet soms 40 oid wachten als die maar 1 keer per uur gaat..
50?? Ik doe er 40 min over als ik de beste aansluiting heb.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jah, met de auto heb ik nooit wachttijden tussen iets![]()
gewoon 50min doen over enschede-huis, met de automobiel is dat ong 20min
13.05 ging de trein,stoptreinquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
50?? Ik doe er 40 min over als ik de beste aansluiting heb.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
13.05 ging de trein,stoptrein, daarna 10min op bus wachten en nog 500mtr lopen met spierpijn in de kuiten is niet loeuk
klopt, vanmiddag nog buiten gezeten met lunchquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef norich het volgende:
Zo, even stukje hardgelopen. Lekker weer buiten
Hoezo? De harde kern zijn normaal jongetjes die oude oma's helpen oversteken of vrijwillgerswerk doen in het bejaardentehuis?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef Robinhoo het volgende:
Als dat echte harde kern was mogen ze zich diep schamen.
Ik snap de vraag niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef DerUberMensch het volgende:
[..]
Hoezo? De harde kern zijn normaal jongetjes die oude oma's helpen oversteken of vrijwillgerswerk doen in het bejaardentehuis?
Woow..quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:![]()
Ik hoor net dat een oud stalgenootje van me met derde graads brandwonden in Groningen ligtZe is voorover in het Paasvuur gevallen en haar broer heeft haar eruit moeten trekken. Damn... Nu krijgt ze huidtransplantaties, is haar hand waarschijnlijk voor altijd verlamd en kan ze met de andere alleen nog schrijven. En fuck... Waarom
Ja... Ik had het even niet meer. Ze ligt helemaal steriel en er mag niemand bij, behalve familie.quote:
Aiquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ik hoor net dat een oud stalgenootje van me met derde graads brandwonden in Groningen ligtZe is voorover in het Paasvuur gevallen en haar broer heeft haar eruit moeten trekken. Damn... Nu krijgt ze huidtransplantaties, is haar hand waarschijnlijk voor altijd verlamd en kan ze met de andere alleen nog schrijven. En fuck... Waarom
Ze kan gelukkig nog wel lopen, ze is op handen en knieen gevallen. Boooh...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AiDat is wel even schrikken zeg
Ie bint ook heelmoal nix wentquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Spierpijn gek, net de hele tuin omgespitnu bier im faust.
Zegt de kerel die vorige pagina jankte dat hij 10 minuten moest wachten en vervolgens nog 500 (!) meter moest lopen.quote:
En t erste was t wachten, t lopen vink nie zo heul erg...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zegt de kerel die vorige pagina jankte dat hij 10 minuten moest wachten en vervolgens nog 500 (!) meter moest lopen.
Beuk in de rug krijgen doet 'wonderen'quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Redbaron het volgende:
Ik zal wel weer als ongevoelige klootzak wegkomen maar wie valt er dan in godsnaam voorover in een paasvuur
Dan nog sta je te dichtbij...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beuk in de rug krijgen doet 'wonderen'
wel als je bijna niet geslapen hebtquote:
Pff miepnquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wel als je bijna niet geslapen hebt
quote:
* Drizzt Panzer klap in de nek geeftquote:
laatste keer lag je kermend op de grondquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* Drizzt Panzer klap in de nek geeft
Vertel ons eens hoe het in Arnhem wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
laatste keer lag je kermend op de grond
vindtquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat je het erg vind.
quote:
Iets met spierpijn en weinig geslapen, zoals hierboven ergens wel staatquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vertel ons eens hoe het in Arnhem was
Oh, ben je gaan fietsen vanuit Denekamp, ja dan is het logisch dat je veel spierpijn hebt en weinig slaap krijgt!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Iets met spierpijn en weinig geslapen, zoals hierboven ergens wel staat
Voor jou fiets ik de hele wereld over hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh, ben je gaan fietsen vanuit Denekamp, ja dan is het logisch dat je veel spierpijn hebt en weinig slaap krijgt!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
laatste keer lag je kermend op de grond
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Voor jou fiets ik de hele wereld over hoor![]()
![]()
![]()
Nou sorry dat ik niet Miss Cheer ben na wat ik vanmiddag te horen kreegquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Maar dat was geen klap in je nek, maar een perfect uitgevoerde bodycheck
Neem je tomtom voor de fiets maar mee dan, ik wil een cadeautje uit china.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Voor jou fiets ik de hele wereld over hoor![]()
![]()
![]()
China is toch gewoon achter de 3de mesthoop linksaf? En waarom moet het uit China komen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neem je tomtom voor de fiets maar mee dan, ik wil een cadeautje uit china.
gogo!
If you don't like China, you don't like me.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
China is toch gewoon achter de 3de mesthoop linksaf? En waarom moet het uit China komen?
China is best tof. Wil je geen Chinees servies?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
If you don't like China, you don't like me.
As is gek van china / chinese dingen
Alsin 2 stokjes ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
China is best tof. Wil je geen Chinees servies?
Nog niet eens aan gedachtquote:
Koop maarquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht, maar al dat spul daar is zo priegelig geschilderd altijd ja!
Hoe moet ik het dan aan je geven als ik niet mag binnenkomen?quote:
Bij de deur neer zetten, aanbellen en weg rennenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan aan je geven als ik niet mag binnenkomen?
Wat doe je dan? waterpolo ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verveel me![]()
Ik ga boek lezen en dan slapen.
Morgen ochtendtraining, half 7 in het water liggen
Nee, wedstrijdzwemmen. Nu echt wegquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat doe je dan? waterpolo ofzo?
slaapse
Aah okequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, wedstrijdzwemmen. Nu echt weg
Dan moet ik wel je adres hebben schatjequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bij de deur neer zetten, aanbellen en weg rennen
of via de post versturen
ik betaal de verzending wel, die 6,95
Donderdag rond 16:50 stapte jij uit op station Goor toch?quote:
Oh die kan je zat krijgen, staat immers ook op internetquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel je adres hebben schatje
Haha wat slecht vannachtquote:
nu al wakkerquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh die kan je zat krijgen, staat immers ook op internet
zolang je maar niet gaat stalken
*belt beveiligingsdienst
Mjaquote:
Moe(s)t je ergens naartoe of gewoon wakker? Dat laatste is gewoon kut in het weekendquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
was om half 9 al wakker en uit bed..
waarom, of had je training ofzo? morgen toch pas?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
was om half 9 al wakker en uit bed..
Dikke bende hierquote:
Neen morgen ook niet, zalen zijn niet vrijquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
waarom, of had je training ofzo? morgen toch pas?
9 van de 10x vroeg wakkerquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moe(s)t je ergens naartoe of gewoon wakker? Dat laatste is gewoon kut in het weekend
Weer nieuwe schoenen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
9 van de 10x vroeg wakker
en ik was half wakker en toen ging de deur bel met mijn pakketje dus mijn vader
kwam naar mijn kamer gestengeld om dat pakketje tegen em aan te smijten
maar ik was al wakker en ging net op dat moment uit bed duszj
Gezellig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, live vanuit de bieb met 2 chagrijnige collega's
Oh, opzich ben ik niet chagrijnig, moest dat gewoon even kwijtquote:
ik wil niet stoken of zo maar ikkk HAD ZE ERUIT GEZET.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu ben ik ook chagrijnig door kutkinderen die lopen te schreeuwen en krijsen, en fucking randdebielen die gewoon tussen de alarmpoortjes blijven staan als dat afgaat, domme uitdrukking op het gezicht...
KOPPEN DICHT EN DOORLOPEN, VERDOMME!
Vorig jaar geweest. Matig.quote:
Dan ben ik dat ookquote:
DONDER DAN OP, KUT!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:01 schreef Robinhoo het volgende:
JOUW BABBELS BEN IK ZAT, BEN OP JOU AFGEKNAPT.
Ha kearlquote:
Wanneer is ze jarigquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo met Kimmie naar de stad.Kippetjes halen en boodschappen halen voor Kim's verjaardag
Voorleeshoekje mn reet. Cyanide in snoep! \m/quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:13 schreef Assiej het volgende:
Hehe Justin, trap ze de bieb uit of ga een voorleeshoekje beginnen
zijn ze vast wel stil
werkenquote:
Je hebt verder toch niks te doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Maandag krijg ik een Samsung Jet. Neem ik zo internet erbij van Vodafone en dan kan ik hier de boel volspammen de hele dag.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, eigenlijk is er niks mis met geld verdienen door 4,5 uur op je reet te zitten...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, even eetpauze, van hard werken krijg je honger
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |