Mij lukt dat niet. Ik kan alleen mijn boxen laag zetten.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Laysa het volgende:
Hoe kan ik die man Muten? ik kan dr niet na luisteren....maar wil wel ff kijken daar???????????? hellupppppppp!!!!
Wat een ellende ......quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij lukt dat niet. Ik kan alleen mijn boxen laag zetten.
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een ellende ......ik kijk straks nog wel even als die weg is
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.
Tja. En het vervelende is dus dat je niet naar iets anders kunt luisteren (tv bijvoorbeeld) als je de chat ook nog wilt lezen. Dankzij die man zal de chat dan uit moeten.quote:
Hij loopt al 30 jaar in de WAO en hij is echt kunstscheetkampioen. Mij houdt ie niet voor de gek.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
58 is ie? Deze man was gewoon al oud toen hij 20 was.
Dat van die 30 jaar wist ik... ongelooflijk maar waarschijnlijk te dom voor ander werk. En die winden vind ik onbeschaafd, ik ben blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij loopt al 30 jaar in de WAO en hij is echt kunstscheetkampioen. Mij houdt ie niet voor de gek.
Ik word straal genegeerdquote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat voorlopig niet weg hoor, die heeft de smaak te pakken.
En hij loopt al 30 jaar in de WAO zegt ie.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
58 is ie? Deze man was gewoon al oud toen hij 20 was.
Ik zag het.quote:
Je kunt mensen negeren maar uiteindelijk lees je het toch, Liesbeth kan er over meepraten. Maar, ik vind het sop de kool niet waard in dit geval. Dit is te niks.quote:Toch zit het hem wel dwars dat niet iedereen weg van hem is.
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.quote:
Ach, ze doen maar als ze het zo belangrijk vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.
Groot gelijk, hier is vooralsnog geen lol aan te beleven.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag het.
[..]
Je kunt mensen negeren maar uiteindelijk lees je het toch, Liesbeth kan er over meepraten. Maar, ik vind het sop de kool niet waard in dit geval. Dit is te niks.
Er zei ook iemand dat Kees aangekondigd zou hebben op Fok! om opaatje te fokken. Ik heb dat nergens gelezen en dan zeggen ze dat wij op Fok! overal ons eigen verhaal van makenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er schijnt een gluiperig nowlive-verradertje rond te hangen dat hem alles influistert.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zei ook iemand dat Kees aangekondigd zou hebben op Fok! om opaatje te fokken. Ik heb dat nergens gelezen en dan zeggen ze dat wij op Fok! overal ons eigen verhaal van maken
Sorry, maar 'opaatje' zit er al uren. Van mij mag hij weg maar hij is niet meer weg te branden. Nu moet ik zometeen de chat helemaal uitzetten omdat ik anders het nieuws niet kan horen vanwege die man.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat was ik en ik ben niet van nowlive en ik weet hoe kees wat jij waarschijnlijk ben hard uit de hoek kan komen en Opaatje is er pas net op de chat dus, dat vond ik beetje sneu voor Opaatje niks meer niks minder!
Wie het bedacht heeft weet ik niet, maar die persoon verdient wel een lintje!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
Hij vraagt al, bijna ongerust, of hij wel in beeld kan als Peter zelf uit gaat zenden. Wat een ellende, wie heeft dit bedacht.
Hard? Vind je dat echt?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat was ik en ik ben niet van nowlive en ik weet hoe kees wat jij waarschijnlijk ben hard uit de hoek kan komen en Opaatje is er pas net op de chat dus, dat vond ik beetje sneu voor Opaatje niks meer niks minder!
Ik vind de vermaakwaarde 0,0, er valt niet om te lachen en het heeft niets te melden. Volgende graag.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie het bedacht heeft weet ik niet, maar die persoon verdient wel een lintje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |