quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mijn ex woog 60 kilo bij 1.82. Ja, dat is dun.
Tsja.. Je valt op iemand, of niet. De persoonlijkheid kan een boel mooier maken, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Laydina; een man van 1.78m die 57 kg woog? HEEEELPPPP
Hij was idd behoorlijk mager. Maar verder wel gezond.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh uiteraard, maar het blijft dunquote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja.. Je valt op iemand, of niet. De persoonlijkheid kan een boel mooier maken, als je het mij vraagt.
Dat absoluutquote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja.. Je valt op iemand, of niet. De persoonlijkheid kan een boel mooier maken, als je het mij vraagt.
Ik ken een langere man die dolgraag 57 kilo zou zijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Mja, hij at dan ook maar twee keer per week een warme maaltijd, en verder rookte hij, dronk hij koffie en fanta en at af en toe een zak chips leeg.. Want dat is goedkoper..quote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Ik woog ooit iets van 76 kilo bij 1.91m, dat was al broodmager.
ja natuurlijk, als je iemand goed leert kennen is het heel anders. En uiteindelijk vind ik dat natuurlijk het belangrijkste. Maar als ik kijk naar aantrekkelijke mannen; dan zijn ze wel 75-80+ kilo...quote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
*Meldt*quote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ik val op uitstraling en een bepaalde soort dominantie (een bepaalde arrogantie (niet te verwarren met verwaandheid/opgeblazen lucht of patserig gedrag, dat zijn echt afknappers) , en mits niet verkeerd gebruikt en verdiend is) .. gemixt met galantheid, beetje ouderwetse insteek en oh ja ik wil graag een man die grappig is, veel weet en intelligent is en die mij natuurlijk op een voetstuk zet.
aaaah !quote:Op donderdag 22 april 2010 16:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij was idd behoorlijk mager. Maar verder wel gezond.
Alleen bv met seks voel je dan echt die heupbotten enzo![]()
We vallen op hetzelfde type manquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ik val op uitstraling en een bepaalde soort dominantie (een bepaalde arrogantie (niet te verwarren met verwaandheid/opgeblazen lucht of patserig gedrag, dat zijn echt afknappers) , en mits niet verkeerd gebruikt en verdiend is) .. gemixt met galantheid, beetje ouderwetse insteek en oh ja ik wil graag een man die grappig is, veel weet en intelligent is en die mij natuurlijk op een voetstuk zet.
Als het puur om uiterlijk gaat wel ja. Maar bij een relatie spelen vaak zo veel factoren, en uiterlijk hoeft de doorslag natuurlijk niet te geven.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja natuurlijk, als je iemand goed leert kennen is het heel anders. En uiteindelijk vind ik dat natuurlijk het belangrijkste. Maar als ik kijk naar aantrekkelijke mannen; dan zijn ze wel 75-80+ kilo...
Lees eens goed voor je gaat zwaaien:quote:
That aint youquote:mits niet verkeerd gebruikt en verdiend is
kon je niet op em inpraten? was hij altijd gezond/energiek?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, hij at dan ook maar twee keer per week een warme maaltijd, en verder rookte hij, dronk hij koffie en fanta en at af en toe een zak chips leeg.. Want dat is goedkoper..
lekker is dat danquote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Alle leuke mannen zijn al bezet. (Inclusief mijn vriendje)
Ik heb t geprobeerd, en hij was niet gezond of energiek. Maar hij wilde het niet veranderen en had een 'kan mij het schelen'' houding. Ik ben zijn moeder niet, dus alleen op de dagen dat ik er was at hij anders, omdat ik met hem at.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kon je niet op em inpraten? was hij altijd gezond/energiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |