quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mijn ex woog 60 kilo bij 1.82. Ja, dat is dun.
Tsja.. Je valt op iemand, of niet. De persoonlijkheid kan een boel mooier maken, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Laydina; een man van 1.78m die 57 kg woog? HEEEELPPPP
Hij was idd behoorlijk mager. Maar verder wel gezond.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh uiteraard, maar het blijft dunquote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja.. Je valt op iemand, of niet. De persoonlijkheid kan een boel mooier maken, als je het mij vraagt.
Dat absoluutquote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja.. Je valt op iemand, of niet. De persoonlijkheid kan een boel mooier maken, als je het mij vraagt.
Ik ken een langere man die dolgraag 57 kilo zou zijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Mja, hij at dan ook maar twee keer per week een warme maaltijd, en verder rookte hij, dronk hij koffie en fanta en at af en toe een zak chips leeg.. Want dat is goedkoper..quote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Ik woog ooit iets van 76 kilo bij 1.91m, dat was al broodmager.
ja natuurlijk, als je iemand goed leert kennen is het heel anders. En uiteindelijk vind ik dat natuurlijk het belangrijkste. Maar als ik kijk naar aantrekkelijke mannen; dan zijn ze wel 75-80+ kilo...quote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
*Meldt*quote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ik val op uitstraling en een bepaalde soort dominantie (een bepaalde arrogantie (niet te verwarren met verwaandheid/opgeblazen lucht of patserig gedrag, dat zijn echt afknappers) , en mits niet verkeerd gebruikt en verdiend is) .. gemixt met galantheid, beetje ouderwetse insteek en oh ja ik wil graag een man die grappig is, veel weet en intelligent is en die mij natuurlijk op een voetstuk zet.
aaaah !quote:Op donderdag 22 april 2010 16:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij was idd behoorlijk mager. Maar verder wel gezond.
Alleen bv met seks voel je dan echt die heupbotten enzo![]()
We vallen op hetzelfde type manquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ik val op uitstraling en een bepaalde soort dominantie (een bepaalde arrogantie (niet te verwarren met verwaandheid/opgeblazen lucht of patserig gedrag, dat zijn echt afknappers) , en mits niet verkeerd gebruikt en verdiend is) .. gemixt met galantheid, beetje ouderwetse insteek en oh ja ik wil graag een man die grappig is, veel weet en intelligent is en die mij natuurlijk op een voetstuk zet.
Als het puur om uiterlijk gaat wel ja. Maar bij een relatie spelen vaak zo veel factoren, en uiterlijk hoeft de doorslag natuurlijk niet te geven.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja natuurlijk, als je iemand goed leert kennen is het heel anders. En uiteindelijk vind ik dat natuurlijk het belangrijkste. Maar als ik kijk naar aantrekkelijke mannen; dan zijn ze wel 75-80+ kilo...
Lees eens goed voor je gaat zwaaien:quote:
That aint youquote:mits niet verkeerd gebruikt en verdiend is
kon je niet op em inpraten? was hij altijd gezond/energiek?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, hij at dan ook maar twee keer per week een warme maaltijd, en verder rookte hij, dronk hij koffie en fanta en at af en toe een zak chips leeg.. Want dat is goedkoper..
lekker is dat danquote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Alle leuke mannen zijn al bezet. (Inclusief mijn vriendje)
Ik heb t geprobeerd, en hij was niet gezond of energiek. Maar hij wilde het niet veranderen en had een 'kan mij het schelen'' houding. Ik ben zijn moeder niet, dus alleen op de dagen dat ik er was at hij anders, omdat ik met hem at.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kon je niet op em inpraten? was hij altijd gezond/energiek?
Dat riep ik als vrijgezel ook altijd: alle leuke mannen zijn of bezet of homo.quote:
laatste keer dat ik zo dun was was ik half depressief. Maar in mijn jongere jaren was ik altijd zo en toen at ik alles wat los en vast zat. Maar met een keer of 4/5 sporten in de week en een enrom snelle verbranding kwam er alsnog geen gram aan.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, hij at dan ook maar twee keer per week een warme maaltijd, en verder rookte hij, dronk hij koffie en fanta en at af en toe een zak chips leeg.. Want dat is goedkoper..
Ik denk dat je daar, op dat laatste na misschienquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ik val niet op een bepaald soort man, een man heeft aantrekkingskracht of niet. en of hij nu mager is, gespierd of 20 kilo te zwaar heeft daar niets mee te maken
waarom wil hij dat?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken een langere man die dolgraag 57 kilo zou zijn...
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken een langere man die dolgraag 57 kilo zou zijn...
Ja, ik heb er ook na een héle lang tijd een gevonden. Maar ze zijn helaas erg schaarsquote:Op donderdag 22 april 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat riep ik als vrijgezel ook altijd: alle leuke mannen zijn of bezet of homo.
Maar er zijn nog wel wat loslopende exemplaren, heus!
Ja, jij hebt makkelijk praten. Jij haalt je bruide(n)gom uit het buitenland.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Dat riep ik als vrijgezel ook altijd: alle leuke mannen zijn of bezet of homo.
Maar er zijn nog wel wat loslopende exemplaren, heus!
Ik denk Tara?quote:
Ja, mijn ex was ook geen vrolijkerdquote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik zo dun was was ik half depressief. Maar in mijn jongere jaren was ik altijd zo en toen at ik alles wat los en vast zat. Maar met een keer of 4/5 sporten in de week en een enrom snelle verbranding kwam er alsnog geen gram aan.
Yep, die is onder de 50 kilo. En eet echt best veel en sport ook nietquote:
Ik meestal wel, althans, er valt goed met me te lachen, maar toen even nietquote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, mijn ex was ook geen vrolijkerd![]()
ff bij mezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ff bij mezelf![]()
Met beugel en bril?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Nee maar ik denk ook wel dat wanneer je zo extreem mager (of echt extreem dik bent) er psychisch iets niet in orde is. Beide zijn toestanden die echt schadelijk zijn voor je op de lange termijn, dat wil je als je psychisch in orde bent niet denk ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik meestal wel, althans, er valt goed met me te lachen, maar toen even niet
2 meter en hogerquote:
Genen, bedoel je?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, die is onder de 50 kilo. En eet echt best veel en sport ook nietMij maak je niet meer wijs dat gewicht alleen een kwestie van eten en sporten is.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef Windigo het volgende:
Nee maar ik denk ook wel dat wanneer je zo extreem mager (of echt extreem dik bent) er psychisch iets niet in orde is. Beide zijn toestanden die echt schadelijk zijn voor je op de lange termijn, dat wil je als je psychisch in orde bent niet denk ik.
Nee er speelt vanalles mee, ook erfelijkheid en stress etc. Ik denk dat de wetenschap ook nog lang niet alle oorzaken weet.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, die is onder de 50 kilo. En eet echt best veel en sport ook nietMij maak je niet meer wijs dat gewicht alleen een kwestie van eten en sporten is.
Vast wel, onder het buikvet.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Genen, bedoel je?
Ik vind een wasbordje trouwens niet verkeerdMaar mijn meneer heeft er geen
Dat is volgens mij veel te kort door de bocht. Sommige mensen worden gewoon niet dikker, al eten ze de hele dag door.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee maar ik denk ook wel dat wanneer je zo extreem mager (of echt extreem dik bent) er psychisch iets niet in orde is. Beide zijn toestanden die echt schadelijk zijn voor je op de lange termijn, dat wil je als je psychisch in orde bent niet denk ik.
Nou sorry hoor. Maar ik heb in beide gevallen nog nooit iemand meegemaakt waarbij dat niet zo was. En ja, dat waren echt meer dan één keer mijn ervaringen, waaronder mijn ervaring met mijzelf. En ik zeg nergens dat het altijd zo is, maar wel vaak.quote:
oh en dan nog een die wel erg fout isquote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vast wel, onder het buikvet.
Is net wanneer mensen zeggen: "De zon schijnt niet".
Wel. Achter de wolken.
Dat klopt. Net zoals dat sommige mensen niet dun worden, al leven ze op een slablaadje. Zoals ik al zei in een andere post, er zijn vele verschillende factoren die meespelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij veel te kort door de bocht. Sommige mensen worden gewoon niet dikker, al eten ze de hele dag door.
2 gevallen is niet representatief voor alles en iedereenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Maar ik heb in beide gevallen nog nooit iemand meegemaakt waarbij dat niet zo was. En ja, dat waren echt meer dan één keer mijn ervaringen, waaronder mijn ervaring met mijzelf. En ik zeg nergens dat het altijd zo is, maar wel vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, volgens de media is het 50% die kampt met overgewicht. Dan is er nog steeds 50% procent over om te bewonderenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had gister zo'n leuk gesprek met mijn vader. Had het hier volgens mij eerder met Isa. Het valt mij op, als ik zaterdagmiddag in de stad wandel, dat er ontzettend veel mooie, slanke, welgevormde, welgeklede mensen zijn. Terwijl als je de media mag geloven, overgewicht een grote rol speelt in Nederland.
Kan het zijn dat alle mooie mensen op zaterdag paraderen door de stad, en alle dikke mensen zaterdag op Fok zitten?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
2 gevallen is niet representatief voor alles en iedereenMan ik heb de popcornmachine nog gewoon in de kast liggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
2 gevallen is niet representatief voor alles en iedereenHet gaat ook niet om 2 mensen. Maar eerder om een stuk of tien. Maar goed, loket Windigo gesloten over dit onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb die discussie met Braam hier laatst ook gezien, daar ga ik niet aan beginnen hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Man ik heb de popcornmachine nog gewoon in de kast liggen hoor
nou dat denk ik dus ook. als ik in de stad of waar dan ook kijk, zie ik allemaal mensen met een normaal figuur. dan den ik; "of je hebt volgens BMI maatstaven heel snel overgewicht, of die mensen hebben zich allemaal verstopt". Maar dat laatste kan toch niet, als men zegt dat 60% van de Nederlanders overgewicht heeft? Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van, misschien hebben ze een steekproef gehouden onder 10.000 mensen. Maar dat 9,5 miljoen mensen in ons landje te dik is?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had gister zo'n leuk gesprek met mijn vader. Had het hier volgens mij eerder met Isa. Het valt mij op, als ik zaterdagmiddag in de stad wandel, dat er ontzettend veel mooie, slanke, welgevormde, welgeklede mensen zijn. Terwijl als je de media mag geloven, overgewicht een grote rol speelt in Nederland.
Kan het zijn dat alle mooie mensen op zaterdag paraderen door de stad, en alle lelijke mensen zaterdag op Fok zitten?
Ik denk dat de BMI gewoon geen 100% accurate standaard is, er zijn ook andere methodes om te meten of iemand gezond is, zoals een vetmeting. Een bodybuilder kan volgens de BMI standaard ook ''te dik'' zijn omdat hij/zij bij een bepaalde lengte ''te veel'' zou wegen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat denk ik dus ook. als ik in de stad of waar dan ook kijk, zie ik allemaal mensen met een normaal figuur. dan den ik; "of je hebt volgens BMI maatstaven heel snel overgewicht, of die mensen hebben zich allemaal verstopt". Maar dat laatste kan toch niet, als men zegt dat 60% van de Nederlanders overgewicht heeft? Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van, misschien hebben ze een steekproef gehouden onder 10.000 mensen. Maar dat 9,5 miljoen mensen in ons landje te dik is?![]()
Harder juichen bij het voetbal kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef borisz het volgende:
Bij mij mogen er nog wel een paar kilootjes af.
aah dus ik heb een normaal gewicht. maar stel dat mijn vetpercentage veels te hoog is, dan hoor ik ook bij die 60% overgewicht?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik denk dat de BMI gewoon geen 100% accurate standaard is, er zijn ook andere methodes om te meten of iemand gezond is, zoals een vetmeting. Een bodybuilder kan volgens de BMI standaard ook ''te dik'' zijn omdat hij/zij bij een bepaalde lengte ''te veel'' zou wegen.
Als je alles met BMI >25 overgewicht noemt wel, ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat denk ik dus ook. als ik in de stad of waar dan ook kijk, zie ik allemaal mensen met een normaal figuur. dan den ik; "of je hebt volgens BMI maatstaven heel snel overgewicht, of die mensen hebben zich allemaal verstopt". Maar dat laatste kan toch niet, als men zegt dat 60% van de Nederlanders overgewicht heeft? Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van, misschien hebben ze een steekproef gehouden onder 10.000 mensen. Maar dat 9,5 miljoen mensen in ons landje te dik is?![]()
moet het wel spannend zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Harder juichen bij het voetbal kijken
Ach, volgens mij is ieder figuur afhankelijk van je levensstijl gezond of niet gezond. Er zijn zo ontzettend veel factoren die iemand gezond/niet gezond maken dat een echte scheidslijn maken me sowieso erg lastig lijkt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je alles met BMI >25 overgewicht noemt wel, ja.
Volgens mij is het bij een BMI van 25-30 heel erg afhankelijk van je levensstijl hoe ongezond dat is.
Steer, ik wandel altijd op zaterdagmiddag door de stad. kan tegenwoordig gewoon, ik heb geen overgewicht
Nou nee. Stevige obesitas is wel degelijk ongezond. En serieus ondergewicht ookquote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is ieder figuur afhankelijk van je levensstijl gezond of niet gezond. Er zijn zo ontzettend veel factoren die iemand gezond/niet gezond maken dat een echte scheidslijn maken me sowieso erg lastig lijkt.
echte mannenquote:
dat laatste was met een semi knipoog natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar, op dat laatste na misschien, wel goed beschrijft wat het inhoudt om een man te zijn.
De laatste jaren zit ik een beetje te tweaken aan het dominantie gedeelte (vroeger was ik dat nooit dankzij opvoeding thuis en natuurlijke fysiek, nu steeds meer) en ik merk dat ik soms oversla op dat opgeblazen lucht-gedrag. Da's wel iets om op te letten.
Op zich is al het gedrag wat een mens heeft aangeleerd. 'Jezelf zijn' kan ook betekenen dat je kunt werken om een betere zelf te worden.
1,78 63-67 kg gemiddeldquote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja ok, dat is waarquote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou nee. Stevige obesitas is wel degelijk ongezond. En serieus ondergewicht ookMaar niet iedereen met een BMI van 18 is anorectisch, en niet iedereen met een BMI van 28 is een ruggegraatloze vreetzak. Om er maar eens even twee lelijke uitdrukkingen tegenaan te gooien
Ik was mezelf bijna overal, en dat heeft me 6 banen en 10 relaties gekost.. dus ik ben het maar een beetje gaan aanpassenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echte mannen
[..]
dat laatste was met een semi knipoog natuurlijk
opgeblazen lucht gedrag is niet ok idd, daar knappen mensen op af.
en jezelf zijn ben je alleen op de wcanders ben je altijd een versie van jezelf: steer de vriend, steer de student, steer de zoon, steer de geduldige klant etc etc
Ik denk ook datquote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach, volgens de media is het 50% die kampt met overgewicht. Dan is er nog steeds 50% procent over om te bewonderen
Je moet je ook niet zomaar in het openbaar wassen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:39 schreef Windigo het volgende:
Ik was mezelf bijna overal, en dat heeft me 6 banen en 10 relaties gekost..
Ik heb ook overgewicht volgens de oude regels. Ze hebben nu de criteria is aangepast. Zat zelfs bij 85kg in de 'risico-zone'.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar gelukkig ben je niet meer ziekquote:Op donderdag 22 april 2010 16:43 schreef DarkElf het volgende:
bmi zegt idd niet alles, volgens die berekeningen zou 57 kilo voor mij perfect zijn... nou geloof me, dan zie ik er niet meer uit hoor. de vrouwen in mijn familie hebben heupen en schouders en borsten (ok nu iets minder door t ziekenhuis) en dan zie je er met zo een gewicht uit alsof je ziek bent.
toen ik nog studeerde zat er een meisje in mijn klas met best aardige heupen en benen. Die vond ze zo lelijk dat ze ging afvallen en afvallen... totdat je allemaal botten uit haar schouders zag steken en ze daar alles had opengekrabbeld en haar heupen en benen nog steeds dezelfde vorm hadden. Dat zag er helemaaaal niet uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:43 schreef DarkElf het volgende:
bmi zegt idd niet alles, volgens die berekeningen zou 57 kilo voor mij perfect zijn... nou geloof me, dan zie ik er niet meer uit hoor. de vrouwen in mijn familie hebben heupen en schouders en borsten (ok nu iets minder door t ziekenhuis) en dan zie je er met zo een gewicht uit alsof je ziek bent.
ja?? 85 kg overgewicht bij een lengte van 2.03m?? wie dat verzonnen heeft moet even gebrainwashed wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik heb ook overgewicht volgens de oude regels. Ze hebben nu de criteria is aangepast. Zat zelfs bij 85kg in de 'risico-zone'.
Hahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet je ook niet zomaar in het openbaar wassen.
sgoed hoowr, waar gaan we naartoequote:Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
ik wil uit eten, wie wil er mee?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja?? 85 kg overgewicht bij een lengte van 2.03m?? wie dat verzonnen heeft moet even gebrainwashed worden.
Ik zou pas aan overgewicht denken als je 120 kg zou wegen bij die lengte. eh.. je weegt toch geen 120 hè? 102
Trakteer jij?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
ik wil uit eten, wie wil er mee?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toen ik nog studeerde zat er een meisje in mijn klas met best aardige heupen en benen. Die vond ze zo lelijk dat ze ging afvallen en afvallen... totdat je allemaal botten uit haar schouders zag steken en ze daar alles had opengekrabbeld en haar heupen en benen nog steeds dezelfde vorm hadden. Dat zag er helemaaaal niet uit.
Maar dat moest er persé af, ze sportte niet. dronk 8 liter water (ja echt 8), + 2 volle potten koffie en dan nog een aantal mokken thee.
Dat die meid nooit een ballon is geworden met al dat water snap ik nog steeds niet, maar met die botten zag ze er eng uit
*Hollander meldt zich*quote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wie trakteert er? Dan wil ik ook mee
tractaties ! er is vast iemand jarig,quote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wie trakteert er? Dan wil ik ook mee
brr dat klinkt ongezond zeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toen ik nog studeerde zat er een meisje in mijn klas met best aardige heupen en benen. Die vond ze zo lelijk dat ze ging afvallen en afvallen... totdat je allemaal botten uit haar schouders zag steken en ze daar alles had opengekrabbeld en haar heupen en benen nog steeds dezelfde vorm hadden. Dat zag er helemaaaal niet uit.
Maar dat moest er persé af, ze sportte niet. dronk 8 liter water (ja echt 8), + 2 volle potten koffie en dan nog een aantal mokken thee.
Dat die meid nooit een ballon is geworden met al dat water snap ik nog steeds niet, maar met die botten zag ze er eng uit
* ik krijg nog 2 euro van jequote:Op donderdag 22 april 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
*Hollander meldt zich*
waar is er gratis eten?
Da's jammer, ik zag al een feestje voor mequote:Op donderdag 22 april 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ja als ik voor iedereen moet betalen![]()
ik ga denk vandaag bestellen ofzo, geen zin om te koken
mag ook hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ja als ik voor iedereen moet betalen![]()
ik ga denk vandaag bestellen ofzo, geen zin om te koken
Ja, da's het kutte, dat heb ik ook. ik heb weleens 55 gewogen, toen staken er in mijn bovenlijf allerlei botten uit, had ik akelig dunne elleboogjes en hals en bijna geen voorgevel over. Maar nog steeds een ronde bips en stevige bovenbenenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha ja, het lullige is; die burger hebben ze in Amerika ook, met dezelfde reclame... krijgen we wéér die vooroordelenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* ik krijg nog 2 euro van jevoor die burger !*
Hihi.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar nog steeds een ronde bips en stevige bovenbenen
ik las een jaar geleden ofzo in de krant dat er iemand was overleden aan teveel water. Toen dacht ik nog aan haar. Maar zij is sowieso het meest aparte wezen wat ik ooit heb ontmoet. Ik kan een dik boek over haar schrijvenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
brr dat klinkt ongezond zeg.
dat ze nooit problemen gehad heeft want met zoveel vocht verlies je al je nuttige mineralen enzo..
mannen houden toch van volle billen?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi.L is erg sportief maar heeft dit ook.
de meeste wel volgens mijquote:Op donderdag 22 april 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mannen houden toch van volle billen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik wel! Nét iets te volquote:Op donderdag 22 april 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dan had ik echt zo'n akelig pezig nekkie hèquote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi.L is erg sportief maar heeft dit ook.
1-2 cm kleiner dan ikquote:Op donderdag 22 april 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan had ik echt zo'n akelig pezig nekkie hèBrrr.
BMI van 22-23 is pri-ma voor mij.
Hoe lang is L. eigenlijk?
Pezig nekkiequote:Op donderdag 22 april 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
En dan had ik echt zo'n akelig pezig nekkie hèBrrr.
BMI van 22-23 is pri-ma voor mij.
fuck bmi hoor. als je je goed voelt en gezond bent dan is t toch ok?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pezig nekkie![]()
Ik wil gewoon weer 80 wegen, al is mijn BMI dan nog te hoog, jammer dan
Nog 12 te gaan
hmm dan houden jij en D_H dus niet van mij...quote:
Jah maargoed, er zijn nogsteeds Nederlanders die er heilig van overtuigt zijn dat:quote:Op donderdag 22 april 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha ja, het lullige is; die burger hebben ze in Amerika ook, met dezelfde reclame... krijgen we wéér die vooroordelen
als je genoeg chocoladepinda's blijft etenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm dan houden jij en D_H dus niet van mij...
ik heb geen dikke kont
daar ben ik het helemaal mee eens. doen en eten wat je wilt, als je je maar gezond, fit en gelukkig voeltquote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
fuck bmi hoor. als je je goed voelt en gezond bent dan is t toch ok?
Hoiquote:Op donderdag 22 april 2010 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd, het was 34 en nu is het 30
Hey hoi, hoe is het in de liefde?
OH, is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah maargoed, er zijn nogsteeds Nederlanders die er heilig van overtuigt zijn dat:
- Alle Belgen dom zijn
- Alle Duitsers Nazi zijn, braadworst eten en bier drinken.
- Alle schotten in een kilt lopen en doedelzak spelen en haggis eten.
- Alle Turken stelen
- Alle Marokanen prikken
- Alle Amerikanen oorlogzuchtig zijn.
- Alle Ieren in groen witte klederdracht rondlopen.
- Alle zweedse vrouwen uber mooi zijn (hier geloof ik zelf nog in)
- Alle Franse arrogant zijn en stokbrood eten.
- Alle Italianen laf zijn en pasta eten.
- Alle zeeuwen gierig zijn.
- Heel friesland onverstaanbaar vries praat.
En zo zullen er nog duizenden zijn
Dus vind het niet zo heel erg als die reclame ff in amerika draait, dat overleef ik ook wel
Beter iets te hoog met een gezond eetpatroon dan met allerlei kunstgrepen net iets lager komen en vervolgens keihard terug-jojo'en. Je moet daar ook gewoon realistisch in zijn; met je huidige 10 kilo eraf heb je natuurlijk al een ferme gezondheidswinst geboekt.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pezig nekkie![]()
Ik wil gewoon weer 80 wegen, al is mijn BMI dan nog te hoog, jammer dan
Nog 12 te gaan
Zo zou elke vrouw over zijn haar vent moeten spreken.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef Windigo het volgende:
Nee, deze laat ik niet meer gaan. Attent, galant, lief, zorgzaam, aardig, sociaal, leuk om te zien, gezellig, ondernemend, slim, betrouwbaar en eerlijk
hahaha, zal er aan denkenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als je genoeg chocoladepinda's blijft eten
zijn?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo zou elke vrouw over zijn vent moeten spreken.![]()
Als je de goeie hebt valt er niets meer te klagen hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo zou elke vrouw over zijn vent moeten spreken.![]()
Nou, het is ook niet alsof ik mijn kont fantastisch vind hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel een dikke kont maar zo blij ben ik daar ook niet mee hoor
wat zeg je? je bedoelde mij nietquote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef Windigo het volgende:
Nee, deze laat ik niet meer gaan. Attent, galant, lief, zorgzaam, aardig, sociaal, leuk om te zien, gezellig, ondernemend, slim, betrouwbaar en eerlijk
Ja, werd ook wel tijdquote:
ik herinner mij memo ook al slankquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, het is ook niet alsof ik mijn kont fantastisch vind hoorMaarre, in mijn herinnering ben jij toch best wel slank?
Maar wij wel!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb wel een dikke kont maar zo blij ben ik daar ook niet mee hoor
Ga vooral níet op zoek naar een partner.. Dan kom je de leukste tegen, da's mijn ervaring tenminstequote:
Ze zijn er, echtquote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef Windigo het volgende:
Ja gewèldig, écht waarIk heb serieus nog nooit zo'n lieve man leren kennen als Alex, daar zijn er niet veel van hoor!
ik heb 10 relaties nodig gehad om zo'n schat tegen het lijf te lopen!
We hebben het heel leuk samen, we gaan veel samen uit eten en doen veel leuke dingen zoals zondag (we zijn naar Burgers Zoo geweest) en we gaan volgende week op vakantie, allemaal dingen die nog nooit een vriendje voor me gedaan heeft. Ik deed meestal veel voor hun, en nu heb ik het opeens andersom. Ik voel me net een prinsesje![]()
Ja, idd! Dat gezondheidsaspect was het belangrijkste om er serieus iets aan te gaan veranderen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Beter iets te hoog met een gezond eetpatroon dan met allerlei kunstgrepen net iets lager komen en vervolgens keihard terug-jojo'en. Je moet daar ook gewoon realistisch in zijn; met je huidige 10 kilo eraf heb je natuurlijk al een ferme gezondheidswinst geboekt.
Eigenlijk vind ik dit soort adviezen tenenkrommend, maar ik vrees dat je gelijk hebt - ik heb het al iets te vaak gezien zo!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ga vooral níet op zoek naar een partner.. Dan kom je de leukste tegen, da's mijn ervaring tenminste
Mijn rubenschjequote:Op donderdag 22 april 2010 17:10 schreef golfer het volgende:
Anderhalf jaar geleden was mijn BMI nog 24. Nu is ie 27.
Stomme medicijnen en stoppen met roken.
Hier toch ook? Ik was notabene nog keurig getrouwdquote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk vind ik dit soort adviezen tenenkrommend, maar ik vrees dat je gelijk hebt - ik heb het al iets te vaak gezien zo!
alles vanaf mn middel mag wel een stuk minder hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, het is ook niet alsof ik mijn kont fantastisch vind hoorMaarre, in mijn herinnering ben jij toch best wel slank?
En ze boeren nooit en laten nooit winden onder de dekens.quote:
Mja.. Ik zou het ook niet geven als het mijn eigen ervaring niet wasquote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit soort adviezen tenenkrommend, maar ik vrees dat je gelijk hebt - ik heb het al iets te vaak gezien zo!
Echte liefde kijkt daar niet naarquote:Op donderdag 22 april 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze boeren nooit en laten nooit winden onder de dekens.
ze luisteren altijd en onthouden wat je verteld hebt . ze zijn nooit sjacherijnig, hebben nooit een ochtendhumeur, bellen altijd als ze later thuiskomen terwijl het eten bijna klaar is ...quote:Op donderdag 22 april 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon niet gaan samenwonen, dan blijft het leukquote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze luisteren altijd en onthouden wat je verteld hebt . ze zijn nooit sjacherijnig, hebben nooit een ochtendhumeur, bellen altijd als ze later thuiskomen terwijl het eten bijna klaar is ...
ja echt ideaal die mannen
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze proberen nooit te boeren of winden te laten onder de dekens.![]()
En ze hebben een ingebouwde agenda voor alle anniversariesquote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze luisteren altijd en onthouden wat je verteld hebt . ze zijn nooit sjacherijnig, hebben nooit een ochtendhumeur, bellen altijd als ze later thuiskomen terwijl het eten bijna klaar is ...
ja echt ideaal die mannen
net of ze al die dingen niet doen als je niet samenwoontquote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon niet gaan samenwonen, dan blijft het leuk
Dan doen ze die dingen denk ik juist sneller omdat ze in *hun* huis zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net of ze al die dingen niet doen als je niet samenwoont
Ja ok dan doen ze die dingen wel, maar dan heb je er niet zo'n last van want ze gaan ook weer wegquote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net of ze al die dingen niet doen als je niet samenwoont
Dat zou een huis waarin ze samenwonen toch ook zijn neem ik aan?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan doen ze die dingen denk ik juist sneller omdat ze in *hun* huis zijn
jah dus als je samenwoont is dat dan toch ook soort van hun thuisquote:Op donderdag 22 april 2010 17:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat zou een huis waarin ze samenwonen toch ook zijn neem ik aan?
Nou, dan komen ze dus altijd bij mij langs, probleem opgelostquote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah dus als je samenwoont is dat dan toch ook soort van hun thuis![]()
En waar iemand zich op gemak voelt laat men eerder scheten/boeren ander ongewenst gedrag, terwijl bij iemand op visite houden ze het altijd echt heul netjes
whahaha, laat maar horen of het werkt, ben bang van niet, ik ging ook altijd bij mijn ex langs :p voelde op een gegeven moment toch vertrouwdquote:Op donderdag 22 april 2010 17:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou, dan komen ze dus altijd bij mij langs, probleem opgelost
valt de mr alleen op blondines?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:27 schreef DarkElf het volgende:
ik had een klein persoonlijk drama vandaag trouwens!
zoals sommige van jullie weten ben ik blond, ja echt nog van nature ook....
alleen nou zag ik vandaag een donkere haar... echt een bruine . Ik heb hem uit mijn hoofd getrokken maar ik was echt geschokt
where does it end??? Is die ene donkere haar het begin van het einde van mijn blondheid? straks word ik een brunette! en ik ben al 33 jaar blond! Dat kan ik niet aan hoor. Bruin worden is alleen ok als ik er zelf voor kies
godzijdank was ie niet grijs
Dat dát kan in Nederland Belgiëquote:Op donderdag 22 april 2010 17:27 schreef DarkElf het volgende:
alleen nou zag ik vandaag een donkere haar... echt een bruine . Ik heb hem uit mijn hoofd getrokken maar ik was echt geschokt
where does it end??? Is die ene donkere haar het begin van het einde van mijn blondheid? straks word ik een brunette! en ik ben al 33 jaar blond! Dat kan ik niet aan hoor. Bruin worden is alleen ok als ik er zelf voor kies
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:27 schreef DarkElf het volgende:
ja ik denk ook dat het de sondevoeding was. ik ga morgen een klacht indienen bij het UZAquote:
nee vast niet. zijn droomvrouw is Nigella dus dat komt wel goedquote:
nou idd. schokkend is t. je kan ook nergens meer van op aan tegenwoordigquote:
ja goed he?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Oh. My. God!
Maar goed dat je je daar weer lekker druk om kunt maken!![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:36 schreef DarkElf het volgende:
nee vast niet. zijn droomvrouw is Nigella dus dat komt wel goed
Zo praat ik ook over mijn man hoor! (nouja, doe ik niet zo specifiek, maar ze zijn wel allemaal toepasbaarquote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nog geen opgemerkt! Maar we zijn pas een maand samenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zo praat ik ook over mijn man hoor! (nouja, doe ik niet zo specifiek, maar ze zijn wel allemaal toepasbaar)
Maar daarnaast hangt ie soms wel te lang achter de computer, issie een beetje neurotisch, zegt ie véél te snel ja als hem gevraagd wordt om te doen en is ie wat te gevoelig voor ego-strelingen
Alex heeft toch ook wel een puntje wat een bééétje minder is?
Ik hoop dat die van mij terug kan komen voor onze vakantie samen begintquote:Op donderdag 22 april 2010 17:42 schreef LieLie het volgende:
Plus dat mijn kerel ook niet in het land is, die zie ik morgen weer. En dit was de eerst week sinds we samenwonen dat ie echt een week weg was!![]()
Maar goed, die was ook zo voorbij, en over een week gaat ie weer
komt allemaal wel goed, de aswolk is al uit de lucht dus zo erg zal het drama toch nie meer wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van mij terug kan komen voor onze vakantie samen begintzondag. En hij zit nu met een auto met een kapotte motor in München, dus dat kan nog wel spannend worden
waar is hij? en is het voor zijn werk?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:42 schreef LieLie het volgende:
Plus dat mijn kerel ook niet in het land is, die zie ik morgen weer. En dit was de eerst week sinds we samenwonen dat ie echt een week weg was!![]()
Maar goed, die was ook zo voorbij, en over een week gaat ie weer
Pizza bestellen?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
bah, heb honger maar geen zin om op te staan en te gaan koken.. wat nu?
ligt er een telefoon in de buurt? dan kan je tav bellen of hij wat meeneemtquote:Op donderdag 22 april 2010 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
bah, heb honger maar geen zin om op te staan en te gaan koken.. wat nu?
Neh laat ik dat maar niet doen. is dieettechnisch niet zo handig en het is zonde van de varkenshaasjes die ik gekocht hebquote:
Hij zit naast me..quote:Op donderdag 22 april 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ligt er een telefoon in de buurt? dan kan je tav bellen of hij wat meeneemt
oh dat scheelt telefoonkosten, dan kan je hem zo doorgeven wat je wilt. Kan hij het maken voor je of halenquote:
of die van mij vergeet dat nooitquote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ze hebben een ingebouwde agenda voor alle anniversaries
hehehe nja.. wat hij zelf al zegt.. en ik kook toch liever zelfquote:Op donderdag 22 april 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat scheelt telefoonkosten, dan kan je hem zo doorgeven wat je wilt. Kan hij het maken voor je of halen
Wie kookt, hoeft de afwas niet te doen. En wie de afwas doet, hoeft niet te koken. Kaas kookt vandaag, ik heb een killer afwas weg gewerkt.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:00 schreef Sunnythesun het volgende:
hehehe nja.. wat hij zelf al zegt.. en ik kook toch liever zelf
Hier ook, alleen valt de afwas hier mee door de vaatwasser. Dus wie niet kookt ruimt af, gooit rommel weg, maakt aanrecht schoon, pakt vaatwasser in en uit etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wie kookt, hoeft de afwas niet te doen. En wie de afwas doet, hoeft niet te koken. Kaas kookt vandaag, ik heb een killer afwas weg gewerkt.
Bij ons wast de machine af. Dus hoeven wij niet zo'n regel.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie kookt, hoeft de afwas niet te doen. En wie de afwas doet, hoeft niet te koken. Kaas kookt vandaag, ik heb een killer afwas weg gewerkt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:32 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net iets heel lekkers gemaakt, uit een pakje en echt heel niet cul:
jello
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
0 kcal
Sterker nog, denk dat ik ook een pakje straks ga halen, al lang niet meer gehad. Weet je wat leuk is? Een iets dikker rietje pakken, dat in de jello prikken, er weer uithalen en dan de jello opzuigen.
quote:
jelloquote:Op donderdag 22 april 2010 18:32 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net iets heel lekkers gemaakt, uit een pakje en echt heel niet cul:
jello
London, en ja, voor zijn werkquote:Op donderdag 22 april 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waar is hij? en is het voor zijn werk?
jellypudding wordt niet korrelig.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:06 schreef -Mellow- het volgende:
pudding *ril.
Ik vind dat ZO vies. Word helemaal naar van de structuur, zo'n glibberig goedje dat korrelig wordt als je er op kauwt. ieg
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ik ben blij dat ik de moed heb gevonden om te koken.. damn wat was dat varkenshaasje lekkerveul lekkurdur dan een belpizza
Nooit pudding uit een pakje hoeven eten, mijn moeder gaf het goede voorbeeld en maakte het altijd zelf. Maar nu word ik nieuwschierigquote:Op donderdag 22 april 2010 19:06 schreef -Mellow- het volgende:
pudding *ril.
Ik vind dat ZO vies. Word helemaal naar van de structuur, zo'n glibberig goedje dat korrelig wordt als je er op kauwt. ieg
hoe wordt jelly dan? dat breekt toch ook in meer stukjes als je er op bijt? Kan me dat nog wel herinneren van heeeeel lang geleden toen mijn indovriendjes uit de straat van die kleine jelly-cups van de toko hadden. Die moest je er dan zo FLOEP in een keer uitzuigen.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jellypudding wordt niet korrelig.
jij hebt het over kookpudding... das idd vies
ik vind verse pudding ook viesquote:Op donderdag 22 april 2010 19:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nooit pudding uit een pakje hoeven eten, mijn moeder gaf het goede voorbeeld en maakte het altijd zelf. Maar nu word ik nieuwschierig
ik heb niets met puddingquote:Op donderdag 22 april 2010 19:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nooit pudding uit een pakje hoeven eten, mijn moeder gaf het goede voorbeeld en maakte het altijd zelf. Maar nu word ik nieuwschierig
Ik vind het heel lekker. Maar uit een pakje lijkt me heel vies. En toch ben ik nu nieuwschierig.. Iemand tips voor een favoriet merk/smaak?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb niets met puddinguit een pakje of zelfgemaakt... maar ik maak een uitzondering voor jellypudding
iig niet die vanquote:Op donderdag 22 april 2010 19:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vind het heel lekker. Maar uit een pakje lijkt me heel vies. En toch ben ik nu nieuwschierig.. Iemand tips voor een favoriet merk/smaak?
dan die van Monaquote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het is dan ook bedoeld als een masochistisch experiment
Kookpudding? Je bedoelt dat dubieuze spul dat ik wel eens in zakjes in de supermarkt zie liggen waar je heet water bij moet doen ofzo?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:15 schreef DarkElf het volgende:
van die kookpudding is echt heel vies *ril.
Wat las ik nou? was jij met wedstrijden van de EFF 1ste geworden? vertel vertel !quote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Kookpudding? Je bedoelt dat dubieuze spul dat ik wel eens in zakjes in de supermarkt zie liggen waar je heet water bij moet doen ofzo?
uik ben goed in het ja is goed en het er nooit van laten komenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Laydina het volgende:
Ik net in de winkel, wil pinnen: Maximum bereikt![]()
(kwam er later achter dat m'n saldo te laag was) Maar men ik schrok. Heb wel veel te veel geld uitgegeven afgelopen dagen
En ik kwam later nog de ex van m'n moeder tegenBeetje social talk (hij heeft mij nooit gelegen). En net voordat ik in de bus stap zegt ie "ja we moeten nog een keer afspreken anders.. lijkt me leuk, kom je langs "
En ik ben niet zo dat ik 'nee' zeg ofzo.
En later m'n ma nog opgebeld (heb haar ook al tijdje niet gesproken) en echt he. Het blijft er op neer komen dat we gewoon niks elkaar te vertellen hebben. Hoe kunstmatig zo'n gesprek gaat
Ik zit er eerlijk gezegd niet echt mee. Het is jammer, maar denk dat het toch niet verbeteren zal, omdat we toch redelijk twee andere personen zijn en in die zin niet echt de klik hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
als het altijd zo is is het tijd om te praten denk ik, want is niet goed en voor beide niet leuk.
of je moet er niet mee zitten, maar dat kan ik me niet voorstellen
Dat ga ik ook proberen, maar ik ben daar toch wel beetje slecht inquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
uik ben goed in het ja is goed en het er nooit van laten komen![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Laydina het volgende:
Ik net in de winkel, wil pinnen: Maximum bereikt![]()
(kwam er later achter dat m'n saldo te laag was) Maar men ik schrok. Heb wel veel te veel geld uitgegeven afgelopen dagen
nah, ik moet waaschijnlijk ietsjes minder hard wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij allemaal
En met niet opnemen heb ik nooit zo'n moeite
Mannen zijn daar wat beter in (in verschillende opzichtenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Wij allemaal
telefoon laten gaan: geen probleem mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij allemaal
knap dat je dat kan. ik heb niet echt een klik met een ander zusje, hoewel ik dit eigenlijk niet kan zeggen. zij zit er niet zo mee maar ik heb er veel verdriet van. want waarom kan zij wel gezellig praten met haar andere zussen en niet met mij? duurt al jaren en ik heb alles geprobeerd (van ook bot doen tot lief blijven en wachten op haar toenadering), maar niks helpt nog op langere termijn. ik wou dat ik zoiets kon hebben als; ik zit er niet mee.. maar ik ben te gevoelig.. ik kan daar niet tegen..quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zit er eerlijk gezegd niet echt mee. Het is jammer, maar denk dat het toch niet verbeteren zal, omdat we toch redelijk twee andere personen zijn en in die zin niet echt de klik hebben.
Dat is wel lastig zegquote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
knap dat je dat kan. ik heb niet echt een klik met een ander zusje, hoewel ik dit eigenlijk niet kan zeggen. zij zit er niet zo mee maar ik heb er veel verdriet van. want waarom kan zij wel gezellig praten met haar andere zussen en niet met mij? duurt al jaren en ik heb alles geprobeerd (van ook bot doen tot lief blijven en wachten op haar toenadering), maar niks helpt nog op langere termijn. ik wou dat ik zoiets kon hebben als; ik zit er niet mee.. maar ik ben te gevoelig.. ik kan daar niet tegen..
Ja? Want samen puberen ging niet zo goed?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Braamyo het volgende:
en 'on topic'
heb zelf een broertje van nu 19 (verschilt 4 jaar) die nu (godzijdank) een beetje uit de puber tijd komt en nu kan ik er heel, heel langzaam een beetje mee opschieten
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Want samen puberen ging niet zo goed?
Jeetje, wel een beetje schrijnend memoquote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Van de week heeft ie n facebookprofiel aangemaakt, ik kreeg van facebook een vriendschapssuggestie met als melding: "jullie hebben beiden op RSG Magister Alvinus gezeten... t gaf me n beetje gevoel van![]()
![]()
Wat is een goeie tent in Utrecht?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik woon 4 jaar in Utrecht en hij is nog nooit langs geweest... en vrienden van vriendinnen van m (die dus ook inmiddels zijn vrienden zijn) wonen hier, hij heeft me 1 keer van block gehaald op msn om naar een goede tent te vragen hier... dus hij is dan in de stad maar zn zusje bezoeken? nee hoor...
Mja tis niet anders
hij wilde iets van een club/lounge nou daar kom ik nietquote:Op donderdag 22 april 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is een goeie tent in Utrecht?
Ik vond het erg lekker eten in de Zakkendrager.
Jij bent toch wel van de house is 't niet MeMo?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
hij wilde iets van een club/lounge nou daar kom ik niet
wil je mijn nr?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik ben Stereo en ik staar altijd een kwartier naar mijn telefoon als ik iemand moet bellen, langer als het mijn ouders betreft, en een halve dag wanneer het een meisje betreft die mij haar nummer heeft gegeven.
Mijn band met mijn zus is sinds ze getrouwd is met mijn zwager met sprongen vooruit gegaan, en sinds mijn nichtje er is, heb ik een serieus normale band met mijn zus met wie ik ook over mijn problemen kan praten. Ongelovelijk eigenlijk. En ik hou erg veel van mijn nichtjehet is alsof ik instinctief aan kan voelen dat we voor de helft dezelfde DNA hebben.
Oom-instinct.
ik ga nooit uit eigenlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij bent toch wel van de house is 't niet MeMo?
Ik ben zo niet geïnteresseerd in jou dat ik zelfs naakt naast je in bed durf te liggen, Memoquote:
Jawel, want ik ben dus niet op die manier geïnteresseerd in je.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
maar zou jij mij durven bellen dan?
nu heb ik zelf een grondige hekel aan bellen dus geen zorgen
Nu weet ik niet of memo zich nu beledigt moet voelen of.....quote:Op donderdag 22 april 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben zo niet geïnteresseerd in jou dat ik zelfs naakt naast je in bed durf te liggen, Memo
Van mij mag ze zich voelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of memo zich nu beledigt moet voelen of.....
dus je durft wel gewoon maar voor de leuk te bellen?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben dus niet op die manier geïnteresseerd in je.
Ik denk dat ik moeite heb met bellen wanneer ik iets van iemand moet ofzo.![]()
Dat had ik vanaf het eerste ogenblik met Jess. Het gevoel dat ik hem kende, en ook iedere keer als ik hem zie een heel eigen, ander gevoel dat met willekeurige andere baby, heel apart.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn band met mijn zus is sinds ze getrouwd is met mijn zwager met sprongen vooruit gegaan, en sinds mijn nichtje er is, heb ik een serieus normale band met mijn zus met wie ik ook over mijn problemen kan praten. Ongelovelijk eigenlijk. En ik hou erg veel van mijn nichtjehet is alsof ik instinctief aan kan voelen dat we voor de helft dezelfde DNA hebben.
Oom-instinct.
Mannen blijken hier zeer gecompliceerde wezens te zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus je durft wel gewoon maar voor de leuk te bellen?maar niet met je ouders
Het is heel simpel: ik wil niet dat ze vragen gaan stellen over mijn studievoortgang.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus je durft wel gewoon maar voor de leuk te bellen?maar niet met je ouders
Dat heb ik ook met mijn neefjequote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik vanaf het eerste ogenblik met Jess. Het gevoel dat ik hem kende, en ook iedere keer als ik hem zie een heel eigen, ander gevoel dat met willekeurige andere baby, heel apart.
Bijna zoiets als je eigen kind voor het eerst zien, maar vind ik dan weer meer logisch.
Wat heerlijk dat je zo'n goed contact hebt gekregen met je zus
Deel je ook je gevoelens over je ouders met haar?
Met 1 zus heb ik ook véél meer dan met die andere, daar erger ik me de laatste jaren alleen maar aan
Steeds meer!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat heerlijk dat je zo'n goed contact hebt gekregen met je zus
Deel je ook je gevoelens over je ouders met haar?
Speaking of which, dat micro-managen van situaties die zich nog niet afgespeeld hebben, wat ik hier vaak doe op Fok, is daaraan natuurlijk gerelateerd.quote:
Afgrijselijk irritant die opmerkingen, mijn moeder had er ook een handje van om éérst een negatieve reactie te geven of zo'n dooddoener. Ze vroeg nooit door. Daar heb ik wel van geleerd, nu moeten zij nog wat meer leren dat het van 2 kanten moet komenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Steeds meer!
Zo zei ze tussen neus en lippen door dat ze het vervelend vond dat mijn ouders met 'goedbedoeld advies' haar plezier soms vernaggelden. Mijn zus was enthousiast naar baby-zwemmen gegaan met mijn nichtje, en ze vond het supergeweldig tussen alle andere moeders en babies, en het enige wat mijn ouders konden zeggen was: "Pas op voor verdrinking / oorontsteking / water in de ogen"![]()
![]()
Dat had ik nou ook altijd toen ik klein was. Deed ik iets leuks, dan was het altijd: pas op voor dit, dat etc. echt overmatig. Ik merkte het jaren geleden met mijn eerste relatie, dat ik superbeschermend was ten opzichte van haar. Ik heb dat nu veel, veel minder maar voel het gevoel van overmatig beschermen van binnen nog wel bij mensen die mij aangaan.
Heeft je moeder ook volle billen?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Steer, dat is het naarste hè, dat je je realiseert dat je nog op je ouders lijkt, ook!
Ik heb een zeer gecompliceerde relatie met een van mijn ouders. En drie keer raden op wie ik het meeste lijk
Ben je ook zo iemand die een gesprek voor het plaats vindt al tien keer heeft gevoerd?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Speaking of which, dat micro-managen van situaties die zich nog niet afgespeeld hebben, wat ik hier vaak doe op Fok, is daaraan natuurlijk gerelateerd.![]()
Phew! Zo kom je jezelf nog eens tegen op een donderdagavond!
Ik bijt nu mijn tong liever 6X af bij het gevoel dat ik ook maar een fractie van mijn moeders reactie wil gevenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Steer, dat is het naarste hè, dat je je realiseert dat je nog op je ouders lijkt, ook!
Ik heb een zeer gecompliceerde relatie met een van mijn ouders. En drie keer raden op wie ik het meeste lijk
Yeah baby.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die een gesprek voor het plaats vindt al tien keer heeft gevoerd?Waarbij je dan ook nog in je hoofd veel leuker en hipper en slimmer klinkt dan in het echt
wij zijn alle 4 verschillend. daarbij hebben mn zusje en ik veel ruzie gehad vroeger. ik had t idee dat ze me aan t pesten was en soms ging ik gillend tekeer. dat is alweer zo ontzettend lang geleden... en zij gaat nu voor haar master op de uni en ik werk.. dus ik dacht; we zijn beide veranderd en zusjes maken altijd ruzie. Met de andere twee gaat het goed. ook boos op elkaar soms, maar is ook na uitpraten gelijk weer goed. het moeilijke vind ik dat dat ene zusje heel sociaal is naar mensen toe. altijd grapjes maken enzo, zelfs tegen vreemden. en tegen mij heeft ze nooit wat te vertellen. ik moet echt 3x vragen hoe het gaat en dan zegt ze "goed" en dat was het. als ze belt en ik neem op dan is ze op zoek naar een familielid of ik moet haar ergens vandaan halen of naartoe brengen. Verder knuffelt ze veel met hen en stuurt veel kusjes, knuffels en lieve berichtjes via hyves (wat ik soms lees als ik toevallig bij mn zussen kijk) en aan mij maakt ze geen woord vuil. het maakt me af en toe kapot en heb er al heel veel tranen om gelaten.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is wel lastig zeg
Maar verschil je dan met je andere zussen qua persoonlijkheid ofzo? Of iets van vroeger uit waardoor die afstand er nu is?
Ik heb 1 broer en vanaf m'n 13e ofzo werd het contact steeds minder (Daarvoor maakten we ook alleen maar ruzie zoals een broer/zus hoort te doen) en nu, zo'n 10 jaar later zien we elkaar hoogstens op familiebijeenkomsten en negeer ik hem vaak (zoek zelf het contact niet op). We verschillen heel veel en hij is sociaal niet echt onderlegd en dat worden vaak nog vagere gesprekken dan die met m'n ma.
soms vergeet ik hem zelfs Maargoed ik vind eht niet erg omdat ik met zowat niemand in m'n fam een echt goede band heb. Dusja, dan mis je het ook niet echt. Is het hooguit jammer dat je het niet hebt, maar dat zou enkel kunnen met andere mensen dan mijn familie haha.
De relatie met zuslief gaat tegenwoordig wel; het scheelt heel veel dat we allebei een redelijk vriendelijke, sociale partner hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft je moeder ook volle billen?![]()
![]()
Maar het is fijn om te horen dat je iig met 1 van de ouders goed op kan schieten.Zeker omdat je relatie met je zussen ook niet ultiem is.
Beren op die weg.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat kan ik ook heel goedGeen beer is mij te gek als ik in een nieuwe situatie terechtkom
Je had toch meer dan 1 zus?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De relatie met zuslief gaat tegenwoordig wel; het scheelt heel veel dat we allebei een redelijk vriendelijke, sociale partner hebbenEn mijn moeder is hartstikke mager
Maar goed. 'The sins of the fathers' zijn akelig goed te herkennen in mijn familie en gaan al een generatie of wat mee. Oh joy
mijn oudere zus en ik zijn beide geadopteerd (zij 3 jaar eerder, (dus) geen bloedverwanten).quote:Op donderdag 22 april 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
@FutueFairytale: misschien een domme vraagmaar ben jij de enige die geadopteerd is van je zusjes?
Een zus en een broerquote:
Ik ben ook helemaal niet close met die ex-schoonzus. Ik kwam daar voor mijn jarige neefjes, niet voor haar.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, wat is dat nou stom! Want je was toch helemaal niet zo close met de ex-schoonzus verder?
Ik ook, alhoewel ik geen famliie mens of wat dan ook ben, is mijn directe familie wel echt toppiequote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
Ik ben eigenlijk best tevreden met mijn familie
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel ik geen famliie mens of wat dan ook ben, is mijn directe familie wel echt toppie
Mijn broer verandert met elke vrouw waar hij een relatie mee heeft. Wil de echte broer opstaanquote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hehehe
Ik merk ook dat de partnerkeuze van broer&zus sterk van invloed is op de kwaliteit van de relatieGelukkig nu eens ten goede, maar dat is weleens anders geweest.
Hoe was hij voor zijn eerste vriendinquote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn broer verandert met elke vrouw waar hij een relatie mee heeft. Wil de echte broer opstaan
Zijn eerste vriendin: heel hip en zo. Dus mijn broer ook heel hip. Paarse glitter blouse, veel concerten etc.
Zijn vrouw: beetje kamp, a la familie Flodder. Mijn broer dus ook.
Zijn eerste vriendin na het huwelijk: paardengek. Mijn broer dus ook dol op paarden, wilde een paard en sleepte mijn neefjes zelfs nadat het uit was naar allerlei paarden concoursen.
Zijn huidige vriendin:Mijn broer is nu pimp.
Iets van 15-16 jaar, nog niet echt ontwikkeld qua persoonlijkheid. Beetje teruggetrokken, vriendelijk en behulpzaam naar anderen toe. Hij had op zijn 19e ook zijn eerste kindje, was een ongelukjequote:
ik heb het heel vaak gevraagd maar of dan gaat ze heel hard zingen, of weglopen, of lachen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Laydina het volgende:
FF:
Heb je dit je zus wel eens verteld of hints laten vallen in die richting? Want alleen zij kan vertellen waarom ze zich zo gedraagt naar jou toe.
Als ik naar mezelf kijk, ik ben heel sociaal naar mensen toe, maar naar m'n broer niet. We verschillen teveel daarvoor. Ik zie niets interessants in hem of voel geen familieband. Denk/hoop niet dat het bij jou zus zo extreem isWant verder lijk je mij een leuke meid!
die fase hoop ik ook gauw te krijgen !quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Future, ik herken wel een beetje wat je zegt - mijn broer en zus zijn heel hecht met elkaar en ik bungel er op z'n best maar een beetje bij. Heb ik ook heel wat tranen om gelaten. Maar ja, weet je, je kunt het gewoon niet afdwingen. Hoe graag je het misschien ook zou willen. Ik heb er ergens ook wel vrede mee, inmiddels.
Wat pijnlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het heel vaak gevraagd maar of dan gaat ze heel hard zingen, of weglopen, of lachen.
ik heb haar een keer als idee een brief geschreven met hoe ik mij voelde en hoe ik hoopte op leuke omgang. ook gevraagd wat ik moest doen, en wat ik misschien verkeerd heb gedaan. En gevraagd of ze nog van me hield..
die brief blijkt ze verscheurd te hebben en toen ik ernaar vroeg een tijdje later was ze extreem boos want ik maakte haar de boeman in die brief... waarom ze zo tegen mij doet krijg ik dus nooit te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |