Wat een kutn00b.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Houzer het volgende:
Hey over een maandje zit ik alweer 7 jaar op FOK
Dat is Henk de Kraamhulp.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:20 schreef JanPiraat het volgende:
Ok wat is de bedoeling hier ? een kekke smiley ? :
Dat is Arma zijn kraamhulp / Gordon Freeman.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:20 schreef JanPiraat het volgende:
Ok wat is de bedoeling hier ? een kekke smiley ? :
Wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus.
Heeft Gordon Freeman zo'n pratende kut?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is Arma zijn kraamhulp / Gordon Freeman.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft Gordon Freeman zo'n pratende kut?
Ik heb nog geen jesters gezien, enkel een gerenderde nerd met pratende kut.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Is hier het neuken?
DAT IS WEL MIJN HELD HOOR!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb nog geen jesters gezien, enkel een gerenderde nerd met pratende kut.
Okay.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:31 schreef Q. het volgende:
DAT IS WEL MIJN HELD HOOR!
Ik ben er, dus ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Is hier het neuken?
Prima, tenzij je rammelende eierstokken hebt. Dan ben je aan het verkeerde adres.quote:
Ik heb nimmer rammelende eierstokken. En waarom doet m'n GIFje het niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Prima, tenzij je rammelende eierstokken hebt. Dan ben je aan het verkeerde adres.
You are my sweetest downfall.quote:
Jij kent Regina Spektor?quote:
Ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat beslis jij gewoon even in je eentje, J?
Bij deze.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedzo. Vraag ook meteen even om fotografisch controlemateriaal.
Hoi Durk.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
Hallo Durk hier.
Och verrek, d'r gezicht staat d'r ook op!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Maaruh ik vind hem niet OP waardig..
Ze heeft een paardenmuil vind ik
Ah, wat schattig, je hebt een mening!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Neh, ze lacht gewoon heel oprecht.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
Hallo.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Chowi het volgende:
Ik was al nakende, hoor.
*ketting beet pakt en 3 keer om JK's nek slaat*quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, wat schattig, je hebt een mening!
Hup, weer achter het aanrecht jij, kuizen!
*wegduikt*
*Talie tuchtigt volgens onvervreemdbaar recht als man*quote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef Tally het volgende:
*ketting beet pakt en 3 keer om JK's nek slaat*
Had je wat??!?!?!
Sinds ik Fidelity ooit live op de BBC hoorde / zag.quote:
Het spijt me, kan ik het goed maken? *wink wink*quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Tally het volgende:
In mijn korte rokjeOp mijn hoge hakjes
In mijn laag uitgesneden blouse
Dat ik allemaal speciaal voor H. had aangetrokken
Aaah.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Tally het volgende:
In mijn korte rokjeOp mijn hoge hakjes
In mijn laag uitgesneden blouse
Dat ik allemaal speciaal voor H. had aangetrokken
Neequote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het spijt me, kan ik het goed maken? *wink wink*
Kom me eens troostenquote:
Ja is goed. Doe maar bij mij thuis dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, ik kan er over een uur of twee zijn, schikt dat?
Dan neem ik wel de vriendin mee. Is je man er ook? Dan maken we er een gezellig avondje van. Met steengrillen en Kolonisten, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef Tally het volgende:
Ja is goed. Doe maar bij mij thuis dan.
VERMAN JEZELF EENS, GEITEWOLLEN KLAGER!!!!!!!!111quote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef KingOfMars het volgende:
Wat. Een. Dag.
Neen!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VERMAN JEZELF EENS, GEITEWOLLEN KLAGER!!!!!!!!111
En als wij er dan tussen uit knijpen zodat ik je ff een rondleiding door mijn slaapkamer kan geven, zou dat een probleem zijn?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan neem ik wel de vriendin mee. Is je man er ook? Dan maken we er een gezellig avondje van. Met steengrillen en Kolonisten, bijvoorbeeld.
Ik vertrouw ons beiden wel, maar mijn vriendin en jouw man niet. Die gaan vast lopen vozen terwijl ik je aan het uitwonen ben.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:26 schreef Tally het volgende:
En als wij er dan tussen uit knijpen zodat ik je ff een rondleiding door mijn slaapkamer kan geven, zou dat een probleem zijn?
Hmm.. Dan zorg ik er wel voor dat mijn man eventjes wat te drinken in schenkt voor ons allen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vertrouw ons beiden wel, maar mijn vriendin en jouw man niet. Die gaan vast lopen vozen terwijl ik je aan het uitwonen ben.
Ik hoor net dat we zaterdag pas om 11 uur beginnen hierquote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdegodver. Vanmorgen om 8.00 uur m'n eerste afspraak, vanavond om 18.45 uur de laatste. Wat zijn dat nou voor werkdagen voor een ambtenaar.
Mjaquote:Op donderdag 22 april 2010 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja maar ik ben juist ambtenaar geworden om dit soort ongein tIe voorkomen, T.
Dan gaan ze ook maar een marktconform salaris bieden, JK. Kan in de private sector ¤ 1.000 bruto per maand meer verdienen. En dan heb ik het nog geeneens over de auto van de zaak, gunstigere hypotheekrente voor personeel, etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De tijd van multikultiknuffeltheedrinken is voorbij, UIO.
Ach, jij bent zo jong dat tegen de tijd dat jij 80 bent de Terminators de wereld al hebben overgenomen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Tally het volgende:
Mja
Ik denk niet dat ik tot mijn 80ste it-er blijft
Waarom staat er opeens een l extra in die quote van mijn post?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Tally het volgende:
Mja
Ik denk niet dat ik tot mijn 80ste it-er blijft
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan gaan ze ook maar een marktconform salaris bieden, JK. Kan in de private sector ¤ 1.000 bruto per maand meer verdienen. En dan heb ik het nog geeneens over de auto van de zaak, gunstigere hypotheekrente voor personeel, etc.
Joh ik haal de 80 niet eens! Ik mag mijn handen dicht knijpen als ik de 50 red.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, jij bent zo jong dat tegen de tijd dat jij 80 bent de Terminators de wereld al hebben overgenomen.
SPOKUH!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom staat er opeens een l extra in die quote van mijn post?
En dat is dan een beginschaal en niet een eindecarrièreschaal zoals nu het geval is. Niet dat ik nou per sé meer geld nodig heb. Kan makkelijk rondkomen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
! Damn! Duizend (miljoen miljard) meer?
Ik licht Danny wel even in. We hebben een bug te pakken.quote:
Ja doe dat!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik licht Danny wel even in. We hebben een bug te pakken.
Ik maar wachten net als vanmiddagquote:Op donderdag 22 april 2010 16:58 schreef Houzer het volgende:
Ik ga ook naar T. dr huis, ben het zat.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef UIO_AMS het volgende:
En klaar. Ben het zat vandaag. Morgen de hele dag aan de studie.
Succes!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef UIO_AMS het volgende:
En klaar. Ben het zat vandaag. Morgen de hele dag aan de studie.
Ik de hele dag hoorde ik gisterquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:47 schreef Joene het volgende:
J. Wat maakt het uit zondag kan de weber an !
Kweenie maar voor die 5 euries val je je geen bult natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:48 schreef Joene het volgende:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_17/OFF18.SHTML
zou dit ding veel verschillen van de originele weber ?
Mja als je morgen niets te doen hebtquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
Kolere lekkere weekenden voor de boeg mensen..
Beter alvast gefeliciteerd J . ik vergeet dat zondag dus bij deze !quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja joechei! Heb er wel zin an. Ben zondag jarig maar we vieren het pas later (samen) dus lekker met z'n drietjes in de tuin hangen en eten. Krijg ook nog een mooi schoon roostertje voor m'n Weber dus die kan gelijk ingewijd worden!
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie maar voor die 5 euries val je je geen bult natuurlijk.
Ho wacht, hier ga je fout! Mijn collega had ook zo'n imitatieding maar die heeft het nooit goed gedaan. Qua aanjagen van de kooltjes komt het ontwerp redelijk nauw (whehehe) kennelijk. Die van Weber is perfect. Kooltjes gloeiend heet in 15 minuten - 25 minuten (afhankelijk van de hoeveelheid).quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie maar voor die 5 euries val je je geen bult natuurlijk.
Ik geloof dat ik morgen de hele dag op de peutert pas. Mag die mee?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja als je morgen niets te doen hebtEr is nog ruimte
![]()
Ja maar kom opquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ho wacht, hier ga je fout! Mijn collega had ook zo'n imitatieding maar die heeft het nooit goed gedaan. Qua aanjagen van de kooltjes komt het ontwerp redelijk nauw (whehehe) kennelijk. Die van Weber is perfect. Kooltjes gloeiend heet in 15 minuten - 25 minuten (afhankelijk van de hoeveelheid).
Dus: thuiskomen, kooltjes in firestarter, blokkie eronder, fik erin, korte broek aan, biertje pakken en stokbroodje in de oven en bbq-en maar.
Ja joh ik vergeet het zelf nog! Heb er niks mee zeg maar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter alvast gefeliciteerd J . ik vergeet dat zondag dus bij deze !
Ja we hebben er hier dan eentje lopen van 8 jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik morgen de hele dag op de peutert pas. Mag die mee?.
Jamaar dan doet -ie het niet en dan ben je boos en teleurgesteld en dan ligt -ie weer ruimte in beslag te nemen in de schuurt en heb je spijt! Dus!!quote:
ik probeer het gewoon voor die 5 euro en anders flikker ik hem weg en haal ik alsnog dat ding van weberquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ho wacht, hier ga je fout! Mijn collega had ook zo'n imitatieding maar die heeft het nooit goed gedaan. Qua aanjagen van de kooltjes komt het ontwerp redelijk nauw (whehehe) kennelijk. Die van Weber is perfect. Kooltjes gloeiend heet in 15 minuten - 25 minuten (afhankelijk van de hoeveelheid).
Dus: thuiskomen, kooltjes in firestarter, blokkie eronder, fik erin, korte broek aan, biertje pakken en stokbroodje in de oven en bbq-en maar.
Dan flikker je hem weg.. Geprobeerd. Jammer. Volgende beter!quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar dan doet -ie het niet en dan ben je boos en teleurgesteld en dan ligt -ie weer ruimte in beslag te nemen in de schuurt en heb je spijt! Dus!!
Die heb ik alquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
Weet je waar je ook blij van wordt? Weber kooltjes. Echt. Die dingen gaan als de brandweer en LANG! Supergoed spul.
Heb je die firespice houtsnippers ook al eens gechecked? Ff soaken in water en dan een handje op de kooltjes, en vlug het deksel erop.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik alen ook de originele weber aanmaak blokjes
Nee ik zag daar de toevoeging niet zo van , maar ze hebben ze nu ook van Jack Danielsquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb je die firespice houtsnippers ook al eens gechecked? Ff soaken in water en dan een handje op de kooltjes, en vlug het deksel erop..
De toevoeging is dat het goddelijk lekker is men!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik zag daar de toevoeging niet zo van
Altijd link dat soort dingen J!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
ik van de week een mega bos bloemen mee naar huis voor de vrouw , zegt ze ben ik wat vergeten ofzo
Zo blijkt maar weer hoevaak ik dus wat mee neem voor drquote:
Weekendje weg doet het ook altijd goed J! Weet ik uit ervaring enzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer hoevaak ik dus wat mee neem voor dr
Garantie voor neucksex die blompjes dat wel altijdquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
ik van de week een mega bos bloemen mee naar huis voor de vrouw , zegt ze ben ik wat vergeten ofzo
Bijna vakantie J dan gaan we wel ff wegquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weekendje weg doet het ook altijd goed J! Weet ik uit ervaring enzo.
In onze nieuwe auto hebben we iPod aansluiting. En die werkt sindskort eindelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
Oh !quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Garantie voor neucksex die blompjes dat wel altijd
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
In onze nieuwe auto hebben we iPod aansluiting. En die werkt sindskort eindelijk.
En hij was al aan het zeuren dat hij het voor mij er in had laten maken want hij heeft toch geen iPod.
Hij luistert naar de radio. Dus ik wil er eentje voor hem kopen.
Gewoon omdattie zo lief is
Een blauwe! Of zo'n grijzequote:
Mooi spul!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Een blauwe! Of zo'n grijze8 G 5th gen.
Ja eerst wilde ik een nieuwe kopen.. En dan hem mijn oude geven..quote:
Dat interesseert hem echt niets J.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien heeft -ie ook liever een blauwe of grijze dan een roze T.
quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:22 schreef KingOfMars het volgende:
Beter meeverlegen dan onverlegen T! Ofzo.
Ik moet niet te lang naar hem kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Beheers jezelf T. IN GODSNAAM BEHEERS JEZELF!!
Dat doet mijn nichtje ook altijdquote:
Ik ben onwijs histigquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En Talie is ook weer histig, las ik net?.
Ja denk je JK? Heb ik het weer nodig om histig te zijn?quote:
Oh, ik niet. Het helpt misschien extra mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:20 schreef Tally het volgende:
Ja denk je JK? Heb ik het weer nodig om histig te zijn?
Maar ja.. Ik denk het wel
Het helpt heel erg extra meequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Het helpt misschien extra mee.
E-no-rrum.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:30 schreef Chowi het volgende:
Tally is histig?
Als dat niet neuken wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Én ze heeft een borrel vanmiddag!
Blowjobs wel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef Chowi het volgende:
Immer. Zo lief ben ik immers.
Maar ik ga geen voetmassages geven hoor. Dat gaat me te ver.
Dat!quote:
En dat!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Én ze heeft een borrel vanmiddag!
Hoelaat? En waar kom je precies langs Utrecht?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, toevallig kom ik vanmiddag nog ongeveer langs Utrecht, op weg naarde
Veluwe
.
Misschien moet ik T even vereren met een bezoek, *winkie winkie*.
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:55 schreef Tally het volgende:
De iPod is binnenAls dat geen neuken word vanavond
Dat wilde ik aanpassen aan hoe snel jij dronknen bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:55 schreef Tally het volgende:
Hoelaat? En waar kom je precies langs Utrecht?
Mja lekker bumperklevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zullen we een kettingbotsing doen met zijn drieën?.
Treinquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:01 schreef Chowi het volgende:
Weet je wat? Ik heb er niet veel te zoeken, maar in trein vanmiddag ook wel even langs Utrecht. Kan ik gelijk Q. voorzien van een blowjob..
Ja, dan verwacht je zeker weer dingen van me in de auto.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Trein
Zal ik je ophalen en brengen, scheelt je tijd en geld.
*wink wink*
Als jij je niet gaat zitten bemoeien met mijn rijstijl ben ik tevreden, en wat voor kleur je nieuwe lampenkap heeft boeid me ook weinig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dan verwacht je zeker weer dingen van me in de auto.
Mja ik moet rijden. Maar ik wil ook best snel naar huis gaan en die fles whiskey leeg drinkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat wilde ik aanpassen aan hoe snel jij dronknen bent.
Nou.. Ik kan je een rondleiding geven hier in het pand *winkwink*quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef Houzer het volgende:
Hallow.
T. eind van de middag rijd ik langs Utrecht, nieuwegein, Ijsselstein en lopik
Waar zal ik je nemen?
OOOOOOOOO JA! Kleef mijn bumperquote:
Ik vind het best leuk om te weten wat voor kleur haar nieuwe bh heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als jij je niet gaat zitten bemoeien met mijn rijstijl ben ik tevreden, en wat voor kleur je nieuwe lampenkap heeft boeid me ook weinig.
Mijn nieuwe bh is grijs met zwart kant.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk om te weten wat voor kleur haar nieuwe bh heeft
Ik heb een paarse nieuwe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn nieuwe bh is grijs met zwart kant.
Van waar naar waar moet je heen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:11 schreef Chowi het volgende:
Ik heb geen verstand van auto rijden, dus ik zal nimmer kritiek hebben op iemands rijstijl.
En mijn interesse voor lampenkappen is ook niet zo groot. Dus dat komt mooi uit!
Die mag je wel even showen straks.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een paarse nieuwe.
Maar die heb ik je gemaild
Had je dat vanmorgen even moeten zeggenquote:
Van Zwolle naar Utrecht.quote:
Dan ga ik met je mee naar huis, en dan trek je hem daar aan en uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Had je dat vanmorgen even moeten zeggen
Had ik die aangetrokken namelijk
Ik trek echt mijn bh wel een keer voor je uit. Maar niet vanmiddagquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dan ga ik met je mee naar huis, en dan trek je hem daar aan en uit.
In je koffie ook?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik trek echt mijn bh wel een keer voor je uit. Maar niet vanmiddag
Op de koffie (whehehe) komen kan altijd.
Daar woon ik inderdaad niet vrijwillig. Het wachten is tot ik een kamer vind in een toffe stad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zwolle
Daar woon je toch niet vrijwillig?
Q heeft vast nog ruimte over!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar woon ik inderdaad niet vrijwillig. Het wachten is tot ik een kamer vind in een toffe stad..
Want je zit nu nog in de TBS kliniek?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar woon ik inderdaad niet vrijwillig. Het wachten is tot ik een kamer vind in een toffe stad..
Daar hebben we al eens over gespeculeerd, maar dan moet ik weer gaan betalen in bier en blowjobs enzo.quote:
Hehe, ik zit een beetje te twijfelen tussen Utrecht of Arnhem/Nijmegen. Ook afhankelijk van de studiekeuze die ik ga maken, natuurlijk. Maar die huurprijzen voor kamers in Utrecht zijn echt ziek.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Want je zit nu nog in de TBS kliniek?
Wat vind je een toffe stad?
Ik vind persoonlijk Willemstad wel tof, lekker aan het water, mooie pandjes.
En het probleem is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar hebben we al eens over gespeculeerd, maar dan moet ik weer gaan betalen in bier en blowjobs enzo.
Bij Ali 3 hoog achter op kanaleneiland heb je al een kamer voor 100 euro per maand hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hehe, ik zit een beetje te twijfelen tussen Utrecht of Arnhem/Nijmegen. Ook afhankelijk van de studiekeuze die ik ga maken, natuurlijk. Maar die huurprijzen voor kamers in Utrecht zijn echt ziek.
Ik zie geen problemen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar hebben we al eens over gespeculeerd, maar dan moet ik weer gaan betalen in bier en blowjobs enzo.
Vind ik ookquote:
Dat zeg ik! Q!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bij Ali 3 hoog achter op kanaleneiland heb je al een kamer voor 100 euro per maand hoor.
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:29 schreef Houzer het volgende:
Ik ga trouwens dit weekend rustig aan doen.
Neequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Werken in het weekend?
Heb je een bijbaantje gevonden?
Neuken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville geeft Talie een lief zoentje.
Nee er voor dan! Dan heb ik er nog iets aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay! Dan ga ik daarna bij de lunch extra eiers eten!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ervoor heeft geen zin, zo snel kan ik nou ook weer niet sprema produceren.
Wat voor meisje en leg uit en pics?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef Tally het volgende:
Ik was gisteravond aan het babbelen met zo'n meisje (en ja ik weet zeker dat het een meisje is, we hebben gecamt). En ze was me onwijs aan het opgeilen.
Natuurlijk deed ik net alsof het me niet interesseerde ofzo. En dat ik er niet van gediend was..
Maar GOFFER ze maakte me nog histiger dan ik al was
Echt een mooie meisje. Blond.. Dikke tieten.. Alleen wat jong vind ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat voor meisje en leg uit en pics?
Mja kweenie of ik die zo maar door zou sturenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor dat soort dingen heb je dus mijn mailadres, T.
Ik stuur je wel een foto van mijquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, leuk voor je. Maar ik ben heel visueel ingesteld maar heb heel weinig fantasie.
Ik kan me niet echt een voorstelling erbij maken, daarvoor heb ik toch echt een plaatje nodig.
FOTO!! En dan niet van de wc of de telefoon. Maar van je piemelquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even naar de wc met mijn gerepareerde telefoon met internet.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb geen mail ontvangen, hoor!
We zitten zo ver uit elkaarquote:
Ja kom je nu mee. Ik ben net klaar!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef Tally het volgende:
Ik ga maar eens kijken of er iemand mee wil lunchen
Mjaquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja kom je nu mee. Ik ben net klaar!
Eh, met lunchen dus.
Whehehe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Jarno! Ben je model geworden?
[ModelCase] Model Nodig?
Wij van Makelaardij Kuitenbrouwer zijn een jong en dynamisch bedrijf...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
je staat in 't zelfde rijtje als
[ afbeelding ]!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wij van Makelaardij Kuitenbrouwer zijn een jong en dynamisch bedrijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |